1480 Biletter igjen til Besiktas kampen??!!!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

1480 Biletter igjen til Besiktas kampen??!!!

Post by Nokia »

Herregud så flaut, hva skjer?? Så inne på http://www.Glimt.no at enkelte hadde fått beskjed om at det var utsolgt, men det stemmer ikke. Aner jeg en svikt i billett systemet? Klarer vi virkelig ikke og fylle Aspmyra?? Syter enkelte på Billett prisen? Blir det for sent for enkelte?? Dette er for meg uforståelig!! :twisted:
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Jeg er slett ikke så overrasket over at det er billetter til overs. Jeg synes forhåpningene om hvor mange billetter som skulle bli solgt, ble kraftig opphauset. Kampen går midt i uka, sent og sendes direkte på NRK2. Da kan vi bl.a. glemme mange av de som vanligvis kommer fra Fauske, Mo etc.

Det blir nok til syvende og sist nærmere 5000 tilskuere på torsdag. Det skal vi være fornøyd med. Husk, forhåpninger om antall tilskuere foran storkamper er nesten alltid overdrevet, ikke bare i Bodø.

Hilsen en som gleder seg hysterisk til torsdagskvelden.
Guest

Post by Guest »

er det ikke noen som kjøper billett på stadioen da..
jo?
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

nå har jeg ordnet meg fri på yorsdagg.. kanskje jeg får tak i en billett også?? det hadde vært føte.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Min bestefar bruker å dra på stort sett alle kampene og har gjort det i årevis, derfor kom det som en overraskelse da han sa at han ikke kom til å gå på besiktas kampen.

Han ga følgende som grunn:

1: For dyrt. (han bruker vanligvis å kjøpe ståplassbilletter)

2: For sent.(kampen starter som kjent kl.21.00)

3: Kampen går på T.V


Det tror jeg nok gjelder for flere....i alle fall er det for meg litt skuffende at det tar tid å få solgt ut stadion....Men som Trappatoni sier...det blir nok solgt 5000 billetter til slutt!!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

At det er enkelte aldersgrupper som syns de 3 punktene blir vanskelig kan jeg godt forstå, det jeg Ikke forstår er følgende. Det er garantert mange fotball intereserte mennesker i denne byen som ligger fra 20-40 år.. At det da skal være vanskelig og selge ut stadion(ca 5000 plasser grunnet Uefas regler) har jeg svært vanskelig og forstå. Det er ikke ofte vi får såpass fint besøk og får delta i den nest gjeveste cupen som europeiske lag kan delta i!! Men som nevnt, det blir sikkert utsolgt til slutt, men fremdeles merkelig for meg at det ikke ble et stormløp etter billetter :twisted:
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Nokia wrote:At det er enkelte aldersgrupper som syns de 3 punktene blir vanskelig kan jeg godt forstå, det jeg Ikke forstår er følgende. Det er garantert mange fotball intereserte mennesker i denne byen som ligger fra 20-40 år.. At det da skal være vanskelig og selge ut stadion(ca 5000 plasser grunnet Uefas regler) har jeg svært vanskelig og forstå. Det er ikke ofte vi får såpass fint besøk og får delta i den nest gjeveste cupen som europeiske lag kan delta i!! Men som nevnt, det blir sikkert utsolgt til slutt, men fremdeles merkelig for meg at det ikke ble et stormløp etter billetter :twisted:
Det passer meg utmerket, i og med at ikke lønna mi kommer inn på konto før onsdag. kanskje det er en plass ledig da..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Nokia, jeg sitter med en liten følelse av at du overvurderer fotballinteressen i Bodø nokså kraftig, for å si det pent. Husk ay Besiktas ikke er noe navn som klinger noe særlig for andre enn oss som er mer enn gjennomsnittlig fotballinteressert. Hadde det vært Barcelona eller Liverpool som kom til Aspmyra, så hadde nok mange som er "sånn høvelig" fotballinteressert, vært rimelig desperate etter billetter. Nå er det nok marginalt flere enn de faste tribunegjengerne på Aspmyra som kommer.

Vi skal også huske på at Glimt ikke har gjennomført noen stor sesong. Da vet vi jo at mange i Bodø blir svært negative, og velger sofaen også til en slik kamp. For deg og meg, Nokia, er det nok helt uaktuelt, men i Bodø er det veldig mange som er litt fotballinteressert, dvs. de blir veldig interessert når Glimt skal spille cupfinale....
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Trapattoni wrote:Nokia, jeg sitter med en liten følelse av at du overvurderer fotballinteressen i Bodø nokså kraftig, for å si det pent. Husk ay Besiktas ikke er noe navn som klinger noe særlig for andre enn oss som er mer enn gjennomsnittlig fotballinteressert. Hadde det vært Barcelona eller Liverpool som kom til Aspmyra, så hadde nok mange som er "sånn høvelig" fotballinteressert, vært rimelig desperate etter billetter. Nå er det nok marginalt flere enn de faste tribunegjengerne på Aspmyra som kommer.

Vi skal også huske på at Glimt ikke har gjennomført noen stor sesong. Da vet vi jo at mange i Bodø blir svært negative, og velger sofaen også til en slik kamp. For deg og meg, Nokia, er det nok helt uaktuelt, men i Bodø er det veldig mange som er litt fotballinteressert, dvs. de blir veldig interessert når Glimt skal spille cupfinale....
Trapattoni, jeg sitter med en følelse av at du støtter opp under medgangssupportere!! Det er en ting jeg Aldri ville gjort, medgangssupportere suger spør du meg!! Man skal støtte laget i medgang og motgang :twisted: :!:

Nei Trapattoni Glimt har sett under ett ikke prestert særlig denne sesongen, men de siste 7 kampene har vært mer enn oppløftene, derfor stiller jeg meg undrende til at det ikke er mer interesse for en kamp i den nest gjeveste Cupen i europa for klubblag. Det er tross alt en snitt på ca 4000 mennesker på hjemmekampene til Glimt, og når vi får en karamell kamp med flomlys og greier så skjønner ikke jeg hva problemet er siden det kun er snakk om 1000 mennesker x.tra.

Og joda Trapattoni jeg kan si med enig i at Besiktas ikke er et fett lag, men langt fra det verste vi kunne fått :glis
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Nokia, hvordan kan du si at jeg STØTTER OPP under medgangssupportere? Hva mener du egentlig med det? Jeg sier jo bare hvordan det er i Bodø, intet annet. Om du selv ønsker å lulle deg inn i en drømmeverden som ikke eksisterer, så gjerne for meg. Det er vel derfor du er blitt overrasket over billettsalget foran kampen. Noe det selvsagt ikke var noen grunn til å være.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Trapattoni wrote:Nokia, hvordan kan du si at jeg STØTTER OPP under medgangssupportere? Hva mener du egentlig med det? Jeg sier jo bare hvordan det er i Bodø, intet annet. Om du selv ønsker å lulle deg inn i en drømmeverden som ikke eksisterer, så gjerne for meg. Det er vel derfor du er blitt overrasket over billettsalget foran kampen. Noe det selvsagt ikke var noen grunn til å være.
Kanskje du kan argumentere litt bedre??Lulle..dust!! Jeg bare setter søkelyset på et problem som vi har og stiller spørsmål. Jeg prøver og sette igang en diskusjon som kanskje kunne løst problemet Bodø har mens du og resten av medgangssupporterene bare konstaterer problemet og ikke gidder og bry seg!!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Jeg stilte deg et spørsmål, og du svarte ikke. Jeg gjentar; hvorfor ansér du meg for å være en medgangssupporter på bakgrunn av at jeg konstaterer hvordan situasjonen i Bodø er?

Som en saksopplysning kan jeg nevne at jeg siden jeg flytta til Bodø i 1982, har mistet kun to kamper med Glimt på Aspmyra.

Synes det er høyst beklagelig at en diskusjon rundt sviktende billettsalg foran Besiktas-kampen skal ende i at debattanten Nokia skal bekylde trofaste supportere for å være medgangssupportere. Burde være helt unødvendig på et forum som ellers preges av mange interessante debatter/debattanter.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Trapattoni wrote:Jeg stilte deg et spørsmål, og du svarte ikke. Jeg gjentar; hvorfor ansér du meg for å være en medgangssupporter på bakgrunn av at jeg konstaterer hvordan situasjonen i Bodø er?

Som en saksopplysning kan jeg nevne at jeg siden jeg flytta til Bodø i 1982, har mistet kun to kamper med Glimt på Aspmyra.

Synes det er høyst beklagelig at en diskusjon rundt sviktende billettsalg foran Besiktas-kampen skal ende i at debattanten Nokia skal bekylde trofaste supportere for å være medgangssupportere. Burde være helt unødvendig på et forum som ellers preges av mange interessante debatter/debattanter.
Nå har jeg bare antydet, ikke beskyldt. Dessuten så argumentere du på en agressiv måte og må da selvsagt tåle at jeg er litt tøff tilbake.!! Hvis du leser hva jeg skrev så er vi enige om at det er et problem med fotball interessen i Bodø, det vi er uenige om er hva man eventuelt skal eller ikke skal gjøre. Verre enn dette er saken ikke, og jeg anmoder deg om å slutte og søke sympati med slike empati avslutninger på innleggene dine :twisted:
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

At problemet med medgangssupportere er stort i bodø. Det et et faktum ingen kan bestride men og antyde at folk som henger her på forumet for og være det er kan være drøyt. Men saken er at vi som bruker tid på og skrive her er over middels interesert i glimt og dermed "hyper" det som skjer rundt glimt er det vel ikke noen tvil om. Uansett håper og tror jeg at det blir festkamp på aspmyra Torsdag.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Bateman26 wrote:At problemet med medgangssupportere er stort i bodø. Det et et faktum ingen kan bestride men og antyde at folk som henger her på forumet for og være det er kan være drøyt. Men saken er at vi som bruker tid på og skrive her er over middels interesert i glimt og dermed "hyper" det som skjer rundt glimt er det vel ikke noen tvil om. Uansett håper og tror jeg at det blir festkamp på aspmyra Torsdag.
Bare en liten oppklaring, jeg har Ikke antydet at noen av forumistene er medgangssupportere!! :lol: . De hadde aldri giddet og skrive her engang!!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Nokia wrote:Bare en liten oppklaring, jeg har Ikke antydet at noen av forumistene er medgangssupportere!! :lol: . De hadde aldri giddet og skrive her engang!!
Godt med denne presiseringen Nokia, for dette var til å misforstå:
Nokia wrote: Jeg prøver og sette igang en diskusjon som kanskje kunne løst problemet Bodø har mens du og resten av medgangssupporterene bare konstaterer problemet og ikke gidder og bry seg!!
Uanz så fører denne type diskusjoner svært lite konstruktivt med seg :fy , så vi setter herved strek!

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply