Kamptråd:Glimt-LSK, søndag 21.juni kl.18

Moderators: Sulliken, Larsen

ingen87
Posts: 7118
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 128 times
Been thanked: 197 times
Contact:

Re: Kamptråd:Glimt-LSK, søndag 21.juni kl.18

Post by ingen87 »

Er vel fordi han gikk ut i media ifjor og klaget på alle kortene han fikk imot, og mente han ikke var noen "slem" gutt.. JO DU ER EN SLEM GUTT! Burde hadd minst et gult kort i denne kampen, siden han går inn med strake hender konsekvent gjennom 90 minutter..
Førr Evig!
User avatar
Crazy horse
Posts: 8313
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 233 times

Re: Kamptråd:Glimt-LSK, søndag 21.juni kl.18

Post by Crazy horse »

Endelig kom jeg meg på kamp, jeg også. Og det ble en flott opplevelse, selvom det ikke ble tre poeng. Synes det var greit med poengdeling og er helt uenig med Romerikes blad om at LSK mistet tre poeng. Både LSK og Glimt hadde store sjanser som kunne avgjort kampen.
Reagerte også på de dirty triksene til LSK, med dytting og holding. Det er svakt av dommerne å ikke se det. Og det var ikke bare Kippe som holdt på med det, så det ser jo ut som en innøvd kultur.
Ellers var det stor glede i hjertet mitt å se Daniels prestasjoner, ser for meg ut som et større talent enn Trond Olsen. I tillegg til farta kan han jo drible og dra seg forbi.
Fotball er nesten alltid morsomt
Heltenjohn
Posts: 742
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:00 pm

Re: Kamptråd:Glimt-LSK, søndag 21.juni kl.18

Post by Heltenjohn »

Irriterte meg litt ocer at Oduro måtte drible seg fast innenfor 16 meteren. Og det er ikke bare han som gjør det...
Kan de ikke heller lade skuddfoten og klemme til!? Så kan Stensland/Oduro starte for å nå en evt retur!
tjongs
Posts: 2583
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 99 times
Been thanked: 184 times

Re: Kamptråd:Glimt-LSK, søndag 21.juni kl.18

Post by tjongs »

Ingen fantastisk kamp i går, men det ene poenget smakte godt, for ikke å snakke om hvor utrolig godt det er å se kanter med fart og innsats i god, gammel Glimtstil!!

Stensland var herlig i går! Klassisk Glimtving med full fart fremover, i tillegg får han med seg ballen og er frekk som lusa! Glimts beste!

Oduro har mye i seg, det har egentlig vært tydelig helt siden han kom til Glimt, men han sliter fortsatt veldig på det taktiske og spillemønsteret til Glimt. Virker veldig vanskelig for lagkameratene å vite hvor de skal slå ballen, ettersom Oduro hver gang gjør forskjellige ting og forskjellige løp. Noen vil kalle det uforutsigbarhet, jeg mener det ikke nytter å være uforutsigbar så lenge resten av laget er med på notene. Om Oduro derimot kommer inn i systemet, så er han utvilsomt et pluss for laget.

Til slutt vil jeg fremheve Londak som er den eneste som truer Stensland på børsen min. Holder uavgjort alene de siste 10 minuttene, med noen fantastiske redninger!
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
T1N av KT
Posts: 142
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:48 pm

Re: Kamptråd:Glimt-LSK, søndag 21.juni kl.18

Post by T1N av KT »

Som jeg sa etter en av treningskapene før seriestart, så burde Stensland benyttes, og benyttes mye. Han er et kjempetallent. Jeg har vært kritisk til Jan Derek i hele år, og skjønner godt at han ble benket.
krattet tifo
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Re: Kamptråd:Glimt-LSK, søndag 21.juni kl.18

Post by Ville Lehtinen »

For å oppsummere hele greia, kan jeg si at for min del er det lenge siden jeg har blitt så glad og lettet av ett enkelt poeng.
Post Reply