Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
-
- Posts: 3418
- Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
- Location: Oslo/Steigen
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 57 times
- Contact:
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
For meg høres det mer konstruktivt ut med fritekst enn med spørsmål av typen "hvor fornøyd er du med parkeringen på Glimts arrangementer på en skala fra 1-10?".
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
Nja, normalt ville det vel vært 1-5 score på feks;
salgsboder
ventetid
før kamp
Osv.
Dersom du sier for få folk på diadora, noen andre sier betongen på NB er for kald, andre sier tak over Toyota, andre sier pølsa er ikke varm nok, andre sier horden lager for lite liv, etc - få får ikke man pinpointa problemet orntlig, og da blir ingen ting gjort, for man kan ikke gjøre noe med alt.
salgsboder
ventetid
før kamp
Osv.
Dersom du sier for få folk på diadora, noen andre sier betongen på NB er for kald, andre sier tak over Toyota, andre sier pølsa er ikke varm nok, andre sier horden lager for lite liv, etc - få får ikke man pinpointa problemet orntlig, og da blir ingen ting gjort, for man kan ikke gjøre noe med alt.
- Kesseboy
- Posts: 15810
- Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
- Location: Bodø
- Has thanked: 1215 times
- Been thanked: 1101 times
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
Det er greit å bruke fritekst i en forundersøkelse, og så følge opp med en mer detaljert undersøkelse etterhvert. Greit om forundersøkelsen er av en type som gjør en mer oppmerksom på hva slags utfordringer man har og hva slags problemområder som bør berøres. Kan være at Glimt har begrensa med muligheter til en oppfølgingsundersøkelse, så da kan det være greit med fritekstsvar, selv om det gir vagere og dårligere svar. Alternativet er å definere alle sine problemområder først, og begrense sin egen nytte av undersøkelsen sånn sett.
Nå har ikke jeg sett undersøkelsen, men det beste er jo alltids ei blanding. Kategorisvar på de utfordringene man vet at man har, og så komplettere med fritekstsvar.
Nå har ikke jeg sett undersøkelsen, men det beste er jo alltids ei blanding. Kategorisvar på de utfordringene man vet at man har, og så komplettere med fritekstsvar.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.
Glimtfølelsen.
Glimtfølelsen.
- Novi
- Posts: 11501
- Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
- Location: Dallas, TX
- Has thanked: 620 times
- Been thanked: 823 times
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
Litt mye fritekst, og kan tenke meg at det blir vanskelig å kategorisere svarene. Normalt sett kvantifiserer man fritekst-svar, for så og se om noe er signifikant eller ikke. En del veldig åpne spørsmål vil bare gi mange lange og forskjellige svar, og eneste nytten kan være å lese enkelte svar hver for seg - og det blir da feil å basere seg på hva enkelte sier.
Mest positive med undersøkelsen er at Glimt åpner for mer feedback, og dermed viser at de vil være mer åpne. Det i seg selv kan trekke en del folk. Utover er jeg usikker på hvor mye innsikt den undersøkelsen vil gi.
Mest positive med undersøkelsen er at Glimt åpner for mer feedback, og dermed viser at de vil være mer åpne. Det i seg selv kan trekke en del folk. Utover er jeg usikker på hvor mye innsikt den undersøkelsen vil gi.
Una mas cerveza.
- Crazy horse
- Posts: 8307
- Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
- Location: Bjugn, men for alltid nordlending
- Has thanked: 154 times
- Been thanked: 232 times
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
Da har jeg også svart på undersøkelsen og syntes den var grei. Fint med friteksten.
Fotball er nesten alltid morsomt
-
- Posts: 15506
- Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
- Location: Oslo
- Has thanked: 164 times
- Been thanked: 416 times
- Contact:
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
På tide med å åpne for salg av billetter til cupkampen mot Ranheim?
Vel og merke hvis man ønsker forhåndskjøp av billetter og ikke så altfor lang kø i billettkiosken da.
http://www.billettluka.no/glimt#
Vel og merke hvis man ønsker forhåndskjøp av billetter og ikke så altfor lang kø i billettkiosken da.
http://www.billettluka.no/glimt#
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
Bør være fri adgang på Aspmyra mot Ranheim. Vi møter et langt sterkere lag, særlig på trenersiden blir det grisebank. Hvis klubben skal ha noen forhåpninger om over 1000 tilskuere resten av sesongen bør de ha gratis inngang.
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
Publikumsinntektene i cupen går rett til NFF. Glimt har dermed ikke anledning til å redusere prisene/ha gratis adgang i cupen. Forøvrig er "ideen" din idiotisk dårlig.
Last edited by liverglimt on Mon May 31, 2010 6:50 pm, edited 1 time in total.
Reason: Sitering
Reason: Sitering
- eidurgud
- Posts: 9741
- Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
- Location: Bodø
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 10 times
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
Er ikke så sikker på at det Krølle skriver er korrekt, jeg mener å huske at billettinntektene i cupen deles likt mellom klubbene.
Re: Billettsalg og arrogansen fra Glimt mot sine kunder
Det kom en endring for et par år siden når det gjelder fordeling av billettinntekter.
Til og med tredje runde er det arrangørklubben som beholder billettinntektene.
4-6 runde får gjestende lag 15 prosent av billettinntektene.
Til og med tredje runde er det arrangørklubben som beholder billettinntektene.
4-6 runde får gjestende lag 15 prosent av billettinntektene.