Europatipset 3/10

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Fredrik Naurstad
Posts: 90
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:10 pm
Location: Sverige Umeå 906 29
Contact:

Europatipset 3/10

Post by Fredrik Naurstad »

x2
1x
1
1x
1x
1 2
1
2
1 2
1 2
2
1
2
m-128
Last edited by Fredrik Naurstad on Sun Sep 30, 2012 2:49 pm, edited 27 times in total.
All-service tel. 070-2057727
Knuta
Posts: 10047
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: stjärnor vi minns

Post by Knuta »

Harald 'Dutte' Berg. Ingen over, ingen ved siden i norsk fotball.
Wendigo
Posts: 1503
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:03 pm
Has thanked: 238 times
Been thanked: 115 times

Re: stjärnor vi minns

Post by Wendigo »

Aldebaran
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-
User avatar
Los-Loco
Posts: 7355
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 472 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Re: stjärnor vi minns

Post by Los-Loco »

Fredrik Naurstad wrote:Crespo,Sherer,Maradona,Zigo,Plateni :klapp
Fra Glimt-perspektiv er det forsmedelig at Staurvik faktisk hadde potensiale til å være med på den lista... Evig eies kun det tapte!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Thomp
Quizmaster
Quizmaster
Posts: 258
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:16 pm
Location: Hagan Nittedal

Re: stjärnor vi minns

Post by Thomp »

Zigo? var han en blanding av Figo og Zico, i så tilfelle en fantastisk spiller :lol:

kunne ikke la være, sorry 8)
Søker svar på kvinnens gåte, i mellomtiden har jeg det j.....moro:)
bonitao
Posts: 381
Joined: Thu Mar 27, 2008 1:15 am

Re: stjärnor vi minns

Post by bonitao »

Trussel? Nei, Nei. Du er en taper.

Sorry, wrong post. :oops:
énoisqueirois !
RS2-Gti

Re: stjärnor vi minns

Post by RS2-Gti »

Los-Loco wrote: Fra Glimt-perspektiv er det forsmedelig at Staurvik faktisk hadde potensiale til å være med på den lista... Evig eies kun det tapte!
Sant det. Har vel enda 3. beste tid på 40 meteren som fotballspiller i Norge. Var i allefall vanvittig rask, men fremdeles så det ut som han sprang i søvne. Han hadde jo sjangsen på retur i Glimt-trøya husker jeg, men krevde 900.000 i lønn, tross at han ikke hadde spillt fotball på et års tid, mener jeg å huske.

Verdens beste klyse? 8)
User avatar
Los-Loco
Posts: 7355
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 472 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Re: stjärnor vi minns

Post by Los-Loco »

RS2-Gti wrote:Har vel enda 3. beste tid på 40 meteren som fotballspiller i Norge.
Han hadde det i 1993 i hvert fall, etter Åssa og Rune Bratseth mener jeg å huske. Men jeg har vanskelig for å tro at ingen har passert de tre en eller annen gang mellom 93 og i dag. Kan umulig stemme.

Han hadde også Norges hardeste skudd i sin tid, men her tror jeg at han er slått. Men det geniale med Staurvik sine skudd var selvsagt ikke bare den vanvittige farten på ballen; vel så viktig var presisjonen!

Presisjonen hadde han også på pasningene sine. Nå fikk jeg dessverre aldri oppleve Harald Berg live, men 40 meters lissepasninger fra Staurvik var en god erstatning.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
RS2-Gti

Re: Hej !

Post by RS2-Gti »

Hva heter han sykt raske spissen i 1. div? Kim et eller annet. I allefall, det var skrevet om hans 40 meter her for en stund siden, og han var da tredje best tror jeg. Etter Åssa og en til. Så det er ikke alt som forandrer seg :P
User avatar
Los-Loco
Posts: 7355
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 472 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Re: Hej !

Post by Los-Loco »

Åssa var raskest, og har tydeligvis rekorden ennå, hvis det du skriver stemmer. Men det kan jo ha kommet andre spillere inn på plassene bak, og skjøvet både Staurvik og Bratseth nedover lista. Få egentlig håpe at det er tilfelle, for norsk fotballs del. Det ville strengt tatt være rart om det på nesten 20 år ikke er kommet noen som er raskere enn tre som spilte samtidig på begynnelsen av 90-tallet.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: stjärnor vi minns

Post by brutus »

Los-Loco wrote:Nå fikk jeg dessverre aldri oppleve Harald Berg live
Det fikk faktisk jeg, så ham en gang i Oslo på 1970-tallet. :wink:
DIXI
User avatar
Los-Loco
Posts: 7355
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 472 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Re: Hej !

Post by Los-Loco »

Hør Brutus, nå har du hengt rundt her i årevis og gjemt deg bak denne rød-hvite "jeg vil ikke være som dere andre"-maska. Er det ikke på tide å droppe dette post-pubertale opprørstullet, bli voksen og bare innrømme at du er og har alltid vært Glimt-supporter på din hals! Seriøst, hvem tror du at du lurer? Med snart 3000 innlegg og nesten tre ganger så mange innlegg pr dag som DGHs leder på forumet til "arvefienden", så sliter du litt med troverdigheten når du hevder å ikke ha knallgult hjerte! Og når du nå i tillegg erkjenner at du så Kongen live i ung alder, så er det jo helt åpenbart hvor du har hatt din egentlige klubbtilhørighet hele livet.

Så kast maska og finn et krus og slå dæ ned, hær kan du være den du e!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply