Åpent møte med Runar og Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Åpent møte med Runar og Glimt

Post by sjura ;) »

Etter ønske fra Runar og Glimt vil det bli åpent møte med supporterne rett etter kampen på søndag hvor folk kan få svar på alt de måtte lure på om glimt og situasjonen i dag. Møt opp folkens og ha spørsmålene klare. Dette er muligheten dere har til å få svar på alt dere har lurt på og ikke har fått svar på før.
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by rayray80 »

hvor blir møtet?
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by sjura ;) »

Aspmyra. Sansynligvis kantina =)
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
ingen87
Posts: 7117
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 128 times
Been thanked: 197 times
Contact:

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by ingen87 »

Og der kan hvem som helst, som betrakter seg som supporter møte opp? Eller må man være medlem i DGH/GLIS/GLIM?
Førr Evig!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by Sulliken »

I dette tilfelle nekter jeg å tro at man må vise medlemskort...
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by eidurgud »

Står bare at man må være "supporter". Ikke noe om hva man supporterer, eller i hvilken grad det supporteres :wink:
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by Ville Lehtinen »

Supporter betyr nok her "de som bryr seg nok om Glimt til å gidde å komme" ;)
RS2-Gti

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by RS2-Gti »

Ja nå spørs det! Folk er svære i kjeften på forumet, men få tørr å stå opp i en forsamling. Men det er jo den største frykten mennesker har, å snakke offentlig.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by Frodo Baggins »

Sikkert mange som har noe å spørre om, men som vanlig så reklameres det elendig for ett arrangement som mange nok kunne tenkt seg å vært med på. Å bare nevne det her på forumet drar ikke mye folk, og som vanlig er glimt.no helt taus.

Ønker man folk, så må man gjøre ting kjent..
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by sjura ;) »

I hovedsak er dette ment for supporterklubben som sliter voldsomt for tia. Dette er ett ønske fra Runar og administrasjonen selv. Men alle som har spørsmål er hjertelig velkommen!(Vi vil prøve å få Kåre med på dette møtet også.) Så får vi se om RS2-Gti har rett eller ikke .Tørr folket å dukke opp med meningene og spørsmålene sine?? Det anbefales ettersom vi her blir lovet den hele og fulle sannheten. Jeg vil uansett være tilstede og vil poste spørsmål og svar som måtte komme opp her inne etter møtet for de som ikke har mulighet til å være tilstede.
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by Ville Lehtinen »

"Ja hei, æ hete Kåre. Har dåkk no spørsmål te mæ... "
(Femti hender i været)
"... som itj' handle om Thomas Rønning?"
(Ingen hender i været)
Chris
Posts: 427
Joined: Thu May 01, 2008 5:11 pm
Been thanked: 41 times

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by Chris »

Jeg bor ikke i Bodø, og jeg kan desverre ikke ta del i dette møtet. Flott initiaiv.

Jeg skulle like å spørre om, og kanskje noen kan stille følgende spørsmål:

1) Dersom Glimt får på plass økonomien OG Glimt får kvalikk-kamper, er det ikke da aktuelt for Runar å ta på seg skoa og sitte på benken og komme inn om det trengs? Glemmer aldri innsatsen og god-spillet til Runar mot Odd. Tor han kan gjenta det. Det ville vært en flott avslutning, enda jeg gjerne skulle sett han Runar spille flere år, på en enormt stor karriere som spiller.

2) Er det aktuelt for Runar og gjøre come-back, særlig om Glimt går konkurs og blir flyttet ned i divisjonssystemet?

3) Får vi se og hylle Runar en siste gang som spiller på Aspmyra?

4) Vil Runar prøve seg som spillerutvikler eller trener?

5) Hvordan skal Glimt videreføre Runars lærdommer og fotballklokskap til unge spillere?

Noen må også mer enn gjerne takke for Runars innsats:
Takk, mange takk, Runar for alt du som oss spiller ga. Store, vakre og minnerike øyeblikk. Fotball er en kunst, og du en av de største kunstnere på banen noen gang. Du har også gitt oss mye som medmenneske. Din stå på vilje og innsats for Bodø/Glimt m.m. verdsettes. Du er et forbilde for nåværende og kommende generasjoner, både som spiller og medmenneske: Det trenger mange unge. Lykke til videre, Runar.
RS2-Gti

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by RS2-Gti »

Jeg vil gjerne komme med et innspill;

Hvordan kan supportere, og andre mennesker som følger med Glimt, føle seg trygge på at dette blir en siste redningsaksjon? Hvilke konkrete handler skal gjennomføres for å reise ny tillitt til klubben, og er klubben tøff nok til å ta de grepene som kreves? Spørsmålet omhandler også tillitt til menneskene i klubben, ikke bare klubben som merkevare.

Hvordan skal Glimt fremstå som en åpen klubb i fremtiden, en klubb som folket kan føle seg delaktige i? Da tenker jeg ikke på et smil, en håndhilsen eller lunch på Aspmyra; jeg tenker på at informasjon kommer til alle. Ikke bare gladnyheter som på Glimt.no, men også ting som; blir f.eks. trenerens stilling vurdert? Får enkelte spillere bestemte beskjeder, f.eks. treningsopplegg eller beskjed om at de ikke vil bli satset på?

Til sist; hvorfor har klubben over så mange år lagt seg på en arrogant linje (føler det er et viktig ord), som har medført at fler og fler har fått en slags avsky til klubben, spesiellt lokalt? Hvordan kan klubben f.eks. legge ned vaffelsalg, mens hele fotballnorge ler av Glimt? Hvorfor snur ikke klubben, og hvorfor brukes ikke sunn fornuft?
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by liverglimt »

Jeg har ett spørsmål:

Bjørn Tore Hansen, jeg sendte deg en mail for en uke siden, hvorfor har jeg ikke fått svar på den? DIGRESJON: Jeg sender mail til Steve Jobs innimellom og får svar innen 48 timer.
@liverglimt
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by Kesseboy »

RS2-Gti wrote:(...) ting som; blir f.eks. trenerens stilling vurdert? Får enkelte spillere bestemte beskjeder, f.eks. treningsopplegg eller beskjed om at de ikke vil bli satset på?
Dette er vel interninformasjon som ikke deles ut noe sted?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by youron »

RS2-Gti wrote:Hvordan kan klubben f.eks. legge ned vaffelsalg, mens hele fotballnorge ler av Glimt? Hvorfor snur ikke klubben, og hvorfor brukes ikke sunn fornuft?
Glimt har vel startet med vaffelsalg for lenge siden p.g.a. furore og etterspørsel.
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
RS2-Gti

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by RS2-Gti »

Ok :)

Anngående informasjon, så kan kanskje Glimt være en foregangsfigur på dette? Syntes klubben må ta ekstreme tiltak for å få klubben til å bli folkelig igjen, og jeg syntes ikke det sedvanlige holder?
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by sjura ;) »

Om de som ikke har mulighet til å stille opp har noen spørsmål så post dem her inne så skal jeg ta de.
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by youron »

Jeg vil gjerne at spørsmål om hemmelighold og det negative med det blir tatt opp. Fint om det kommer et svar på det :)

sjura tar det opp?
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by Taskeladdn »

Har så sykt mange spm ang spillerdisposisjoner som gjerne skulle vært spurt..
Men trøster megselv med at dem som styrer bør ha bedre peiling på dette enn meg så totalt uforståelige valg har sikkert en grunn..
dagobert
Posts: 1019
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 3 times

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by dagobert »

lurer på om han som skulle ta Runar sin plass, heter Thomas Rønning??
Glimt selvfølgelig!
K_Duck

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by K_Duck »

Chris wrote:[Comeback for Runar?]
Nei.
Chris wrote:3) Får vi se og hylle Runar en siste gang som spiller på Aspmyra?
Halvveis. Det vil bli arrangert en s.k. Testimonial-kamp i Nordlandshaldur i løpet av vinteren.
Chris wrote:4) Vil Runar prøve seg som spillerutvikler eller trener?
Runar melder at rollen som spillerutvikler ikke helt ligger til han, og at det er andre spillere/personer i klubben som er bedre disponert til en slik rolle. "Og det er bra", for da kan han ha fokus på sin nye rolle i markedsavd. (Han hadde et "faguttrykk" om sin stilling som jeg har fortrengt - hadde det muligens -tjohei-suffiks?)
Chris wrote:5) Hvordan skal Glimt videreføre Runars lærdommer og fotballklokskap til unge spillere?
Ref pkt 4 har ikke Runar til intensjon å påta seg utvikler-/trenerrollen i like stor grad som Ørjan, men sistnevnte mente førstnevnte kunne svinse innom og vise fram hvordan man sparket ball innimellom. Ellers ble vi oppfordret til å stille med spillermateriale, så skulle Glimt ta seg av opplæringen. :lol:

Minneord ble overlevert av unge lovende frk Utz, og Runar satte stor pris på de vakre og snille ordene. :)

[Dere som var til stede - Arrestér gjerne om noe er feil eller mangler.]
K_Duck

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by K_Duck »

RS2-Gti wrote:Hvordan kan supportere, og andre mennesker som følger med Glimt, føle seg trygge på at dette blir en siste redningsaksjon?
BTH, ØB og RB var enige om at dersom det var påan med ny redning om tre år, så måtte de rømme byen. :wink:
Ørjan har trua. Bjørn Tore kunne informere om at klubben har til mål å drive i balanse (i.e. ikke bygge seg opp gjeld/drive med underskudd). Han forsto også de som så på ting i et historisk lys, og så negativt på ting som følge av at ting tidligere har gått litt til fans. Nå sees det dog framover med alle øyne, og til syvende og sist koker klubbens overordnede mål ned til et A-lag som presterer jevnt for å skape trygghet i alle ledd. ^-^
Chris
Posts: 427
Joined: Thu May 01, 2008 5:11 pm
Been thanked: 41 times

Re: Åpent møte med Runar og Glimt

Post by Chris »

Flott innsats og oppsumering K_Duck.

Vi får håpe at Brødrene Berg lykkes med sin flotte innsats.
Post Reply