En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Boombadila »

I flere tråder her, så legges det ut videoer og småsnutter som omhandler glimt. I denne tråden tenkte jeg at vi kunne samle dem, og kanskje fortelle litt rundt hva som gjør akkurat dette klippet spesielt. Jeg er sikker på at det finnes mange gode historier der ute som kan relateres til et glimtklipp eller to.

For min del så skal jeg begynne med to klipp som for meg symbolyserer det beste med glimt. Det første klippet er denne:

ffI flere tråder her, så legges det ut videoer og småsnutter som omhandler glimt. I denne tråden tenkte jeg at vi kunne samle dem, og kanskje fortelle litt rundt hva som gjør akkurat dette klippet spesielt. Jeg er sikker på at det finnes mange gode historier der ute som kan relateres til et glimtklipp eller to.

For min del så skal jeg begynne med to klipp som for meg symbolyserer det beste med glimt. Det første klippet er denne: http://www.youtube.com/watch?v=d0L5MEoJHk8

Dette er fra Tornerosenvideoen i 93. Jeg husker enda at jeg som seksåring så denne videoen på nrk og tenkte at dette var en mye tøffere tornerose enn den vi hørte om på skola. Det skal og sies at man merket at humøret var litt lysere hos lærere og voksne i den tiden, sett tilbake i forhold til f.eks 94.

Det andre klippet er dette, http://www.altomfotball.no/element.do?c ... lUrl=false og er hentet fra den famøse 2-1kampen mot strømsgodset i 2008 på marienlyst. En fantastisk kamp, og selv om jeg har mange gode opplevelser med GLIS(som første kvalikkamp i Skien), så er denne noe helt for seg selv. At Forko i den kampen fant ut at han ikke skulle spille safe, men legge inn og at Birkir hadde tatt løpet inn i felt. Fantastisk. Akkurat da tror jeg samtilige glimtsupportere som var der kunne ha gått på vannet. Og den helsiden av oss i vg dagen derpå var bare enda bedre. Da var det superb å være glimtsupporter i Oslo!

Ah, det er slike ting jeg savner fra glimt nå, det er ikke like glamorøst å spille uavgjort mot Alta eller å tape mot Randaberg...

(ps, mods må bare flytte på tråden/endre trådtittel om de føler at det er til det beste for forumet.)
Dette er fra Tornerosenvideoen i 93. Jeg husker enda at jeg som seksåring så denne videoen på nrk og tenkte at dette var en mye tøffere tornerose enn den vi hørte om på skola. Det skal og sies at man merket at humøret var litt lysere hos lærere og voksne i den tiden, sett tilbake i forhold til f.eks 94.

Det andre klippet er dette, http://www.altomfotball.no/element.do?c ... lUrl=false og er hentet fra den famøse 2-1kampen mot strømsgodset i 2008 på marienlyst. En fantastisk kamp, og selv om jeg har mange gode opplevelser med GLIS(som første kvalikkamp i Skien), så er denne noe helt for seg selv. At Forko i den kampen fant ut at han ikke skulle spille safe, men legge inn og at Birkir hadde tatt løpet inn i felt. Fantastisk. Akkurat da tror jeg samtilige glimtsupportere som var der kunne ha gått på vannet. Og den helsiden av oss i vg dagen derpå var bare enda bedre. Da var det superb å være glimtsupporter i Oslo!

Ah, det er slike ting jeg savner fra glimt nå, det er ikke like glamorøst å spille uavgjort mot Alta eller å tape mot Randaberg...

(ps, mods må bare flytte på tråden/endre trådtittel om de føler at det er til det beste for forumet.)
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by mortsto »

Her er det to opplevelser som skiller seg ut.
Sesongen 1993 med seriefinalen og cupfinalen som høydepunkt. Til seriefinalen fikk jeg helt uventa gratisbillett til tribunen og det var det sykt å se ut over nesten 12000 på Myra, selv om resultatet dessverre bikka feil vei. Cupfinalen så jeg i Bodø sammen med en god kompis. Vi var 16 år og hadde kvelden før plyndra barskapet til faren hans. Fjortisfylla basert på små slanter av absolutt alle flaskene i skapet hans var ikke optimal oppladning, men allikevel et morsomt minne på alle måter.
http://www.youtube.com/watch?v=QqHd6mhXFv4
http://www.youtube.com/watch?v=c7kYS4RMncc

Ellers vil jeg ta frem 2008-sesongen, hvor jeg hver eneste søndag følte på stoltheten og gleden av å være Glimt-supporter. Glemt var to mørke år i adecco, og når det toppa seg med seier på Lerkendal, så var jeg helt i himmelen. Så for meg at dette var starten på ei ny storhetstid for Glimt. Etter å ha sett mange ydmykende tap fra bortetribuna, så kunne en endelig slippe følelsene løs.
http://www.youtube.com/watch?v=Z-W4zZOVQwo

Mange kontraster når en er fotballsupporter. LItt spesielt å se neste Glimtkamp (og tap) her i byen fra ei lita skråning i hjørnet på arenaen til Ranheim. Det går opp og ned gitt. Det må vel snu snart?
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by bjornage »

2003 var galskap. Seriesølv, cupfinale, perraklanen og helvetes god fotball. Spesielt tiden med perraklanen kommer jeg aldri til å glemme, vi hadde det jævlig gøy. Av lyspunkter er nok semifinalen i cupen øverst for meg. Jeg var på Rock med hundrevis av andre glimtsupportere den kvelden og så at vi totalt utklasset TIL i en semifinale, helt fantastisk. Husker det var en veldig stor gjeng som dro opp til flyplassen for ta i mot spillerne, en helt magisk kveld som ble avrundet av intens planlegging av cupfinaletur.

Selve cupfinalehelga er et kapittel i seg selv, busstur ned med Perraklanen og Havørnan og generelt rekordhøy stemning helt frem til RBK utlignet litt ut på søndagsformiddagen. Det skal sies at gledsrusen etter Stig scoret var såpass drøy at jeg har problemer med å holde smile tilbake bare jeg tenker på det. Det var kjipt å tape, men likevel var opplevelsen såpass fin og vi fikk se et glimtlag som ga alt så jeg hang ikke så altfor mye med hodet. En uforglemmelig opplevelse som kronet en fantastisk høst på Aspmyra.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Knuta »

Får ikke håpe vi blir en klubb for mimring. Mange eksempler på at det ikke er mye fremtidsrettet. Glimt må ta steget for å bli Nord-Norges flaggskip og alltid være topp 10 i Norge.
Hårete må må man ha, ellers så kan man fortsette å mimre.
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Boombadila »

Nei, men tanken min var at vi supportere kunne mimre litt på slutten av sesongen.

En så lenge så ser det jo ut til at glimt oppfyller årets hårete mål...
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Cheese Smirnoff »

Boombadila wrote:En så lenge så ser det jo ut til at glimt oppfyller årets hårete mål...
Og godt er det. Den økonomiske snuoperasjonen var et fryktelig hårete mål, men det lyktes så til de grader. Neste års mål burde bli, og er nok helt sikkert, opprykk og en sterk stall.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Boombadila »

årets mål er jo, for n-te gang. topp 20 i norge.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by mortsto »

Topp 20 i Norge vil si topp fire i Adecco. Tror spillerne nå gir litt opp sånn at vi holder oss på den sjetteplassen vi ligger på.
Parelius
Posts: 1027
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:01 am
Location: Oslo
Contact:

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Parelius »

Cupfinalen 2003, kvaliken mot Odd i 2007.
Også må jeg ta med da vi sang "Ivar Morten 20 pushups" i en treningskamp(?) mot Mjølner.
Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter.
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Shredd »

Å ta med at i samme kampen debuterte Thiago Martins med ikke mindre enn 5 mål! Og Runar Berg scoret på en perle av en volley. Gode øyeblikk indeed
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Cheese Smirnoff »

Man vet det er dårlige tider når supporterne begynner å mimre tilbake til gammel storhet.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Parelius
Posts: 1027
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:01 am
Location: Oslo
Contact:

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Parelius »

Ja, det var gode tider. Jeg lurer på hvor entusiasmen rundt klubben ble av? I tiden 2006-2008 var det flere fra DGH på treningskampene enn det er i årets Adecco...

E: Slenger inn målene fra Bodø/Glimt - Besiktas. http://www.youtube.com/watch?v=7tM8398bfBo
Drømmer om at en nok en gang skal få overvære E-cup på et Aspmyra badet i flomlys.
Last edited by Parelius on Tue Oct 04, 2011 5:16 pm, edited 1 time in total.
Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter.
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Boombadila »

Jeg har en mistanke om at DGH hadde for mange unge folk, folk som flyttet ut og ble studenter andre plasser. Dvs at man hadde for liten base igjen til å drive forening etter noen år.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Cheese Smirnoff »

Og at stemningen på J-feltet snudde fra trivelig og inkluderende til at ledelsen plutselig var en liten gjeng som ga inntrykk av at de helst ville være i fred. (som for eksempel å hysje på andre når de dro igang sanger)
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Gule Ørn »

Man får aldri nok av kamper der man slår TIL. Volleyen til Thiago, langskuddet til Olsen, en herlig ramme rundt kampen, alt var rett og slett perfekt!
Og se på Den Gule Horde - der levde de opp til navnet sitt. Håper det blir mer av slikt fremover! :)

http://www.youtube.com/watch?v=hl06syPNX0E


Ellers er UEFA Cupkampen Glimt - Besiktas, kvaliken mot Odd og Semifinalen mot Tromsø i Cupen gode minner.

Image
Ball?
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Vegard »

Cupfinalen 1975:
Bodø/Glimt - Vard 2-0

http://www.youtube.com/watch?v=

Bilder fra kampen, intervju av Sturla Solhaug etc:
http://www.nrk.no/video/cupfinalen_1975 ... Gleditsch/
ingen87
Posts: 7043
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by ingen87 »

Cheese Smirnoff wrote:Og at stemningen på J-feltet snudde fra trivelig og inkluderende til at ledelsen plutselig var en liten gjeng som ga inntrykk av at de helst ville være i fred. (som for eksempel å hysje på andre når de dro igang sanger)
:klapp
Førr Evig!
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by bjornage »

Kanskje litt off topic, men her er en liten episode jeg kom på nå nettopp.

Jeg var på Gran Canaria på ferie rett før jul i 1997, og 14 år gamle meg hadde vært innom en sportsbutikk og kjøpt en Arsenal-trøye med Bergkamp på ryggen, og den gikk jeg rundt med hele tiden. Så en dag der kommer det en kar mot meg som jeg kjente igjen - Tommy Bergersen! Som den glimtsupporteren jeg var ble jeg litt starstruck, men jeg ba likevel om autograf - og det fikk jeg. Men tror dere ikke Tommy benyttet anledningen til å mobbe meg for Arsenalskjorta og Bergkamp? Husker ikke helt hva som ble sagt, men jeg syns han sa noe om "glory glory Man United" og hånflirte da han dro! Det satt sine spor :D
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Los-Loco »

Savner video fra Glimt-Sampdoria på Ullevål. DET var kongekamp det!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2821
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 432 times
Been thanked: 148 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Gvandreassen »

bjornage wrote:Kanskje litt off topic, men her er en liten episode jeg kom på nå nettopp.

Jeg var på Gran Canaria på ferie rett før jul i 1997, og 14 år gamle meg hadde vært innom en sportsbutikk og kjøpt en Arsenal-trøye med Bergkamp på ryggen, og den gikk jeg rundt med hele tiden. Så en dag der kommer det en kar mot meg som jeg kjente igjen - Tommy Bergersen! Som den glimtsupporteren jeg var ble jeg litt starstruck, men jeg ba likevel om autograf - og det fikk jeg. Men tror dere ikke Tommy benyttet anledningen til å mobbe meg for Arsenalskjorta og Bergkamp? Husker ikke helt hva som ble sagt, men jeg syns han sa noe om "glory glory Man United" og hånflirte da han dro! Det satt sine spor :D

God historie, og heerlig å høre at Bergersen er Unitedsupporter! :glimt
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Ville Lehtinen »

Los-Loco wrote:Savner video fra Glimt-Sampdoria på Ullevål. DET var kongekamp det!
Den kampen husker jeg at jeg fulgte som en ung og uskyldig niåring foran radioen hjemme i stua.
User avatar
Glimtsupporter
Posts: 515
Joined: Thu Feb 26, 2004 4:41 pm
Location: Bodø
Has thanked: 22 times
Been thanked: 28 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Glimtsupporter »

Los-Loco wrote:Savner video fra Glimt-Sampdoria på Ullevål. DET var kongekamp det!
Har en litt morsom historie fra den kampen.
Jeg, min bror og en kompis skulle se kampen på Ullevåll. Vi møttes på pub oppe på stadion og tok ei øl før kampen. Ølglasset ble tomt og vi så på klokka at det var 15 minutter igjen til kampen begynte. Ute høljet det ned og vi tenkte, skitt au, vi tar ei til.

Vi tømte den, og gikk for å finne inngangen vi skulle benytte. Det var et lite stykke og gå (og nesten ikke folk rundt oss), så vi skynde oss av gårde. Så da vi endelig fant plassene våre var kampen begynt.
Vi sitter og ser på kampen da broren min dytter i meg og peker på stadionuret og resultattavla: Se hvor utrolig amatørmessig: Glimt spiller E-cup kamp på Ullevåll og de har ikke nullstillt tavla, det strå 1-0. Helt utrolig!

Vi ser på kampen og Glimt scorer, og vi er i 100! Jess, 1-0! Så ser vi på tavla at det plutselig står 2-0 der. Hæ? Hva skjer? Joda, da er det en som snudde seg og kunne bekrefte at det stod 2-0! Vi hadde gått glipp av første målet!

Nå husker jeg ikke når målet kom, men vi var ikke mye for sein inn på stadion, kanskje 4-5 minutter.

Kanskje noen som vet når målet kom?
mangkhut
Posts: 52
Joined: Sun May 25, 2008 7:43 am
Location: Oslo

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by mangkhut »

Husker den Samdoriakampen godt. Det var en svært forblåst og regnfull høstkveld i Oslo. Men Glimt storspilte, ledet 2-0 og senere 3-1. Det ble 3-2 til slutt. Det første målet kom veldig tidlig, etter 2-3 minutter tror jeg.
Edit I følge denne siden:
http://en.wikipedia.org/wiki/1994%E2%80 ... ers%27_Cup
scoret Staurvik i det tredje minuttet...

En annen litt artig personlig greie under den kampen var at Glimt-capsen min blåste av hodet mitt i vindkastene på Ullevål og da jeg skulle snu meg og se etter capsen satt ingen ringere enn Helge Hammelow Berg - en av datidens TV-doldiser kjent som programleder i TVNs Reisesjekken bak meg. Han hadde dessuten fanget opp capsen min og overleverte den til med med et smil..... :shock: 8)

Elers har man mange gode Glimt minner, feks fra høsten -92 på Bislett hvor VIF ble grusa 3-0 og Glimt ble med det resultatet klar før øverste nivå for første gang på 13 år. Dette var også min første Glimtkamp som jeg overvar live. Cupfinalen -93 var også en højdare.
Bortekampen mot Kongsvinger i -95 er et fint minne, ikke bare for at Glimt vant 2-1 men undertegnede hadde 12 rette i tipping noe som innkasserte hele 902 blanke premiekroner...... :guns

Cupcampen mot Stabæk i -96 hvor resultatet ble 6-1 til Glimt var virkelig fett. Stabækguruen Ingebrigt Steen Jensen uttalte etterpå at Glimt spilte en type fotball som Stabæk drømte om å spille...... :blå

En kamp mot Odd i Skien, muligens en cupcamp ca år 2001-2002 hvor Glimt ledet 3-0 etter bare 16-17 minutter var også skøy. Skienspublikummet begynte allerede å dra hjem etter bare disse 16-17 minuttene. For ordens skyld kan jeg nevne at resultatet til slutt ble 3-2 til Glimt :klapp

Hadde også fornøyelsen av å se Glimt i Thailand i 2007. Glimt vant 5-1 i en kamp mot et lokalt lag. Det var 30 grader varmt og høy stemning på tribunen. Kanskje hadde det noe med at det ble solgt iskalde øl til en pris av i underkant av 10 kroner flaska på tribunen :skål ..... Gøy var det i allefall :mrgreen:

Årets høydepunkt - så langt - får jeg si var kampen mot Kongsvinger på Aspmyra. Hadde bevilga meg noen dager fri og bråbestemte meg for å kjøre mc fra Oslo hvor jeg har min ringe residens til Lofoten hvor mitt opphav ligger. Skulle selvsagt stoppe i Bodø og se kampen mellom Glimt og KIL. Starta sent på onsdagskvelden fra Oslo og hadde tatt peiling på å ankomme Bodø før klokka 18 neste dag da denne torsdagskampen skulle spilles. Men på veien fra Oslo til Bodø kom det mye på som ikke var planlagt, bl.a. kjørte jeg tom for bensin oppi trøndelagen et sted, noe som kosta meg en time ekstra i reisetid. :? Gjennom Nordland fylke gikk det trått pga mye veiarbeid og etterhvert gikk det opp for meg at jeg ikke klarte å være i Bodø til klokka 18. Men jeg forbannet meg på at jeg skulle i allefall nå andre omgang. Etter å ha peisa på nokså heftig med mc-en nådde svingte jeg inn ved Aspmyra ca klokka 18.45 og fant til min store forbauselse at folk var i ferd med å trekke inn på stadion. Hva skjer? Jo kampstart var kloka 19 og ikke klokka 18 som jeg antok.....noen ganger har man pinadø litt flaks.....Og Glimt vant så klart 4-2 den kampen :glis

Jeg håper på mange flere lignënde Glimtopplevelser i framtiden også...... :glimt
ingen87
Posts: 7043
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by ingen87 »

Morsom situasjon her. Skulle inn på Vglive nettopp for å sjekke hvilke godbiter av noen fotballkamper man kunne følge idag. Da kom det opp et pling fra denne kampen:

Glimt-keeper Rohnny Westad ble skadet under oppvarmingen. Han erstattes av Tor Egil Horn.
*
Roar Christensen skyter godt fra 20 meter, men Tor Egil Horn får slått til corner.
*
Tøllefsen redder en brukbar Glimt-heading
10
1 - 0 SELVMÅL (BERNTSEN). Robin Berntsen header et innlegg fra Trond Fredrik Ludvigsen i eget mål.
*
Bengt Sæternes sender et frispark rett på Thomas Tøllefsen. TIL-keeperen må gi retur, men fanger ballen på andre forsøk.
*
Eirik Dybendal blir spilt helt fri, men alene med keeper misser han med avslutningen.
*
Tøllefsen får såvidt slått et skudd over mål.

PAUSE (1 - 0)
*
TIL-innbytter Tor Magne Oppheim med et godt innlegg, men Ole Talberg er litt for sent ute.
*
4698 tilskuere i Bodø.
*
Tromsø får en god sjanse når keeper Horn mister ballen. Men skuddet mot åpent mål blir blokkert.
*
Det er tøft spill i oppgjøret i Nord-Norge. For øyeblikket er det Tromsø som presser på.
*
Morten Gamst Pedersen skyter svakt over fra flott posisjon.
*
Tromsø har presset i store deler av 2. omgang.
*
Oppheim skyter like utenfor.
*
Bengt Sæternes kommer alene med keeper, men Tøllefsen avverger med en benparade.

*
Sæternes blir spilt fri, dribler en forsvarer og runder keeper, men skuddet havner utenfor.

FERDIG (1 - 0)

http://vglive.no/#match=1807

Aner ikke hvorfor denne kom opp på vglive nå... Får dere også opp samme kampen?
Førr Evig!
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2821
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 432 times
Been thanked: 148 times

Re: En mimretråd/gode glimtklipp og minner!

Post by Gvandreassen »

Fikk opp kampen! Morsomt :)
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
Post Reply