Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Garrincha »

gavharr wrote:Velkommen Garrincha :glimt
Takker. Trivelig å være her, selv på en ellers utrivelig mandagskveld.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by rayray80 »

JAJAJA.. folkens, slutt på surmulingen. Ett poeng mot et nyopprykket lag, et lag med blod på tann, som spiller mot ett tenkt bedre lag i selveste ADECCO. Det dirrer nok i noe sulte bærums-sosser. Klart det er en vanskelig kamp, bare se cup-kampene i Norges land.. mange små klubber vinner og kommer videre mye pga blod på tann og kampen om å slå ett lag som er bedre enn de selv.. også er det stort sett INGEN i Norges land som aner om hvordan de spiller.

Nå er det litt kjedelig selvsagt at Bodø/Glimt får målene mot seg i slutten av kampen, det ene var iallefall en straffe og det andre var etter at de bare lå å pumpet baller inn i feltet, hvor de så vant en corner, som de utnyttet maximalt.

Men vi kan se litt positivt på det, det var flotte mål som glimt fikk, knarvik har fått hull på adeccomålblemma og Baduo har også fått vist seg i Norsk fotball i en ekte seriekamp. Nå snart kommer kantene og ikke minst spissene til å få mål, da skal ikke forsvaret vårt ha behov for å gjøre så mye :)

Viktigste av alt nå, er å kom seg på aspmyra 15. April, for da skal DGH sammen med Glimt banke skiten av saman..

Vi kan friste med at TIFO er oppe å går.

Alle som har fått betalt medlemskapet sitt nå vil få medlemskortene sine på aspmyra stadion før kampstart. Dette gjelder også sessongkortene.

OG IKKE MINST: Den billigste og beste plassen på Aspmyra er J-Feltet, men du må være medlem av DGH for å få lov til å stå der :)

Heia Bodø/Glimt :glimt
User avatar
Crazy horse
Posts: 8313
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 233 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Crazy horse »

Velkommen, ja.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
-list
Posts: 1654
Joined: Sun Mar 30, 2008 4:34 pm
Has thanked: 51 times
Been thanked: 32 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by -list »

Teknisk sett var sendingene på NRK gratis - det NRK tar inn to ganger i året er kringkastningsavgift, ikke TV-lisens. NRK kunne brukt pengene på hva som helst annet så lenge de oppfyller sine krav som nasjonalkringkaster:
Allmennkringkastingen har under skiftende regjeringer vært ansett som et svært viktig virkemiddel for å sikre de overordnede mediepolitiske målsettinger. Allmennkringkastingen har tradisjonelt stått meget sterkt i Norge.

Regjeringen vil føre en politikk som sikrer et fortsatt sterkt allmennkringkastingstilbud i Norge med klare programforpliktelser overfor brede og smale grupper.

Økt tilfang av nye kanaler har ikke redusert betydningen av NRKs rolle som allmennkringkaster. Kommersielle kringkastere er avhengige av reklame- og abonnementsinntekter, og størrelsen på disse inntektene påvirkes av lytter- og seeroppslutning. Dette medfører en fare for at smale tilbud kan blir marginalisert på grunn av lav lønnsomhet. Nye kanaltilbud gir ingen garanti for et økt mediemangfold. Fortsatt vil det være et sterkt behov for en troverdig kilde til informasjon og underholdning på norsk og med grunnlag i norsk kultur og tradisjon.
Merk at det er bestemt fra tverrpolitisk hold at NRK ikke er til for å løpe etter inntekter. Altså at de har en helt annen agenda enn TV2.

Med tanke på hvilke kostnader det nå har blitt på fotballrettigheter, er jeg ikke sikker på at det er riktig bruk av kringkastningsavgiften, da. Det kunne vært produsert mye kvalitetsTV for de penga som går til fotball og Melodi Grand Prix.

Hadde NRK trukket seg ut av toppfotball, ville nok prisene på TV-rettigheter falt på sikt også, siden det er få aktører som da ville vært med på å presse prisene opp.

Når det er sagt, er jeg en av de som betaler kringkastningsavgiften med et større smil hvis det medfører fungerende animasjonsbilder fra Glimt-kamper.
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 622 times
Been thanked: 824 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Novi »

Vegard wrote:Det er når man vinner borte mot lag som Bærum at en rykker opp. To poeng tapt allerede.
mmmhm. Skulle det skille 2 poeng mellom oss og opprykk i oktober er det denne kampen man vil peke på. "Hadde vi bare vært 100% på stasjon fra første kamp", osv.
Una mas cerveza.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Sulliken »

Var det noen som skjønte noe som helst av straffen? Spillere på begge lag så ikke ut til å skjønne noe, i allefall..

Og corneren på tampen. Morsomt at linjemann markerer innkast, Bærumsspilleren gjør seg klar til et før dommer sier at det var corner. Vi alle så jo og at ballen gikk over sidelinja.....
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Stibern »

Skuffende resultat, men tross alt mye positivt å ta med seg. Bærum har 100% uttelling i dag og dommeren i lomma. Det er ingen tvil om at årets utgave av Glimt er bedre enn fjorårets. Spørsmålet er om det er godt nok. Jeg tror det.
L.U*H.G
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Garrincha »

rayray80 wrote:JAJAJA.. folkens, slutt på surmulingen. Ett poeng mot et nyopprykket lag, et lag med blod på tann, som spiller mot ett tenkt bedre lag i selveste ADECCO. Det dirrer nok i noe sulte bærums-sosser. Klart det er en vanskelig kamp, bare se cup-kampene i Norges land.. mange små klubber vinner og kommer videre mye pga blod på tann og kampen om å slå ett lag som er bedre enn de selv.. også er det stort sett INGEN i Norges land som aner om hvordan de spiller.

Nå er det litt kjedelig selvsagt at Bodø/Glimt får målene mot seg i slutten av kampen, det ene var iallefall en straffe og det andre var etter at de bare lå å pumpet baller inn i feltet, hvor de så vant en corner, som de utnyttet maximalt.
Det var ikke bare litt kjedelig, det var veldig kjedelig. Men trøsten får være at Starts sorti tidligere i dag muligens var enda verre. Men det er bare å bite tennene sammen å komme sterkere tilbake, Alta skal få kjenne på kroppen hva revansjelyst er for noe.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by FSHelgeland »

Dagens beholdning var vel at en gammel kjenning var inne på Tv2 Chatten.. Boanito var der inne, og han hadde en hel masse innlegg og til slutt i alle innleggene sine så var det ...fuck Liverglimt..
Tippeliga 2015
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Cheese Smirnoff »

:lol:
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Cheese Smirnoff »

http://www.an.no/sport/article6004530.ece
Trener Cato Hansen gidder ikke tordne mot dommeren. Han mener de kun har seg selv å skylde på.

- Det ble to dødballmål mot oss og det er for dårlig. Vi scoret tre flott mål selv og burde punktert kampen for lenge siden. Vi kan ikke skylde på noen andre enn oss selv, heller ikke dommeren. Det var soleklart to poeng tapt for vår del, sier Cato Hansen.
Herlig holdning av Cato! Fullt fokus på eget spill nå, ikke fall tilbake til Kåre-synder hvor alt skal bortforklares.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Sven-Rune »

Kesseboy wrote:For fem år siden så vi vel Tippeligaen på VGLive? :wink:

Tror jeg så enkelte Glimtkamper på Sumo allerede i 2002......
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Shredd »

For å ta det positive så har Glimt en midtbane det lukter svidd av. Badou jobber noe så inni hampen, og er flink til å lure vekk motstandere med kroppsfintene sine. Knarvik er tilveksten vi har savnet siden Runar la opp, for de langpassningene hans blir vi å få mye herlig ut av. Sané jobber også som en Gud og stresser Bærum til feil gang på gang, og Berglann på andre siden herjet så vilt med den stakkars backen at han så ut som han var på gråten til tider. Med litt bedre presisjon rundt boksen, og litt bedre avsluttninger så hadde glimt scoret minst 5 mål til.
mortsto
Posts: 7433
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by mortsto »

Noen som kan si noen ord om ving-Sané? Har han hurtighet nok, eller er han en annen type ving? Spilte vi 4-3-3, eller mer skjev 4-4-2?
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Shredd »

Man spilte 4-3-3, og jeg synes Sané gjorde en meget god jobb som ving. Han holder bredden når han skal, og er spillbar, men ikke minst er han ekstremt dyktig til å gå inn i feltet når Jack kommer på overlap slik at han får ekstremt med rom. Og han jobber som en helt i gjennvingen. Manglet litt på presisjonen på innleggene på både han og jack, desverre.
eiriksin
Posts: 1134
Joined: Mon Nov 28, 2011 2:51 pm
Location: Oslo

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by eiriksin »

Skjer vel generelt mye rart første serierunde? Skjønner ikke hvorfor folk stresser, tror ikke dette har noe å si med tanke på fortsettelsen. Det kan til og med være positivt.
eiriksin
Posts: 1134
Joined: Mon Nov 28, 2011 2:51 pm
Location: Oslo

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by eiriksin »

Shredd wrote:Man spilte 4-3-3, og jeg synes Sané gjorde en meget god jobb som ving. Han holder bredden når han skal, og er spillbar, men ikke minst er han ekstremt dyktig til å gå inn i feltet når Jack kommer på overlap slik at han får ekstremt med rom. Og han jobber som en helt i gjennvingen. Manglet litt på presisjonen på innleggene på både han og jack, desverre.
Er dette en genistrek? Hvor hurtig er egentlig Sane?
Glenn P
Posts: 2843
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 214 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Glenn P »

Ble det vist høydepunkter på TV2?
dagobert
Posts: 1019
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 3 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by dagobert »

skal det være mulig å se kampen i opptak? synes den der Sumogreia er vanskelig å finne ut av :tenk
Glimt selvfølgelig!
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by RaymondEngmark »

Nettopp kommet tilbake til Lillehammer etter en kjøretur i snø og sludd nordover, og jeg har en del på hjertet etter å ha sett min første Glimtkamp live siden i høst!

Glimts førsteomgang var begredelige saker. Laget virket overhodet ikke skjerpet, og det var Bærum som viste insiniativ til å spille fotball. Når Bærum gikk opp til 1-0 så løp Glimtspillerene på siden i samtlige trekk, og det virket som om de gikk i fella. "Dette er jo Bærum, dem kan jo umulig score mot oss".

Spesiellt forsvarsrekka var komplett udugelig, og Pavel var heller ikke noe å skryte av. Og jeg tror laget fikk høre det og litt til i garderoben, for det var et helt nytt lag som kom ut andre omgang. Store deler av andreomgangen var dem dominerende i spillet og Bærum kom bare på sporadiske visitter som ikke ble mye av. Men fremdeles var det mye rom og hull i forsvaret, og hadde dette vært RBK, så hadde vi sluppet inn 6-7 mål i dag.

Det er ikke Bærum som vinner ett poeng, det er Glimt som taper to - helt på egen hånd. Når regnskapet skal gjøres opp mot slutten av sesongen vil det neppe skille mye i år - å tape de to poengene i dag mot Bærum kan fort bli skjebnesvangert. Når Glimt skal forsøke å legge seg bakpå og forsvare inn ledelsen i en kamp dem styrer - mot et lag som i fjor spillte i andredivisjon - da er det noe vanvittig galt med coachingen (før denne kampen?).

I stede gir Glimt bort initsiativet i kampen og innviterer Bærum høyere opp i banen. Når dem begynner med korte cornere og skjerming blir det toalt meningsløst. Det blir som om bølla på barneskolen skal begynne å gå omveier utenom skolegården fordi klassens nerd er der. På siste corneren virker Jim relativt oppgitt over at Knarvik insisterer på kort corner siden han har dratt med seg to spillere.

Men jeg vil også skrive om lyspunktene som er her fra sist høst! :)

:!: Tommy Knarvik er en utrolig resurs på midtbanen. Veldig lik Christian Berg, men med en offensiv twist. Skuddvillig og kommer ofte inn i boksen. Sier litt om bevegeligheten når han putter en etter å ha skjært inn fra venstresiden og en i fra midten - mens han spiller på høyre side.

:!: Christian Berg virket mye friskere enn på flere år! Jeg anntar det er fordi han tørr gå frem i banen fordi backene nå er mer defensivt orienterte. Men jeg har knapt sett Berg over midtbanen de siste årene. Nå var han konsekvent med frem til 20 meter gjenstod. Samtidig var han tilbake og fikk viktige ballgjenvinninger.

:!: Badou var usynelig i første omgang, og gjorde en del feil i dagens kamp. Men jeg skjønner hva trenerene ser i den gutten. Spiller seg bra opp i andreomgang (uten å være en gigant), men har en flott kombinasjon av ferdigheter og vilje. Og rosinen i pølsa, når Glimt får 1-1 løper han direkte til supporterene og viser glede, for så å løpe til medspillerene når dem kommer etter. Tross at det er Knarvik som putter målet. Og attpåtil: når Sanè blir byttet ut og tusler av banen løper Badou etter og sier noen ord til han hvorpå Sanè snur seg og applauderer supporterene og går videre. Liker den holdningen! :)

:!: Berglann var ikke en gigant i dag, men likevell veldig god. Han er konstant spillbar og virker rett og slett ballkåt. Lykkes ikke i begynnelsen, men fortsetter å utfordre til han får det til. Ikke så lik Trond Olsen i spillespil, men veldig lik i beslutningsprosessen. Blir bare bedre og bedre utover i kampen. Han er alltid i jakt på bakrom, men jeg tror neimen ikke han går i offside en eneste gang!?!

:!: Braathen var skikkelig solid i dag. Er et lite mirakel at han ikke får set et mål. Redning på strek, en i stangen og et par like til side for mål. Men han er veldig innvolvert i oppbygningen av spillet. Men han er klart dårligere enn Kahili i duellene, det ser man etter byttet. Men han er veldig god med ballen i beina. MEN! Han virker å mangle tempo i hodet (merkelig nok). Bruker for lang tid innimellom, og tror det koster oss et mål i første omgang etter en gjennomspilling. Desverre har jeg også sett dette før med Kahili; kommer til masse sjangser uten å putte. Tror de to må ta seg en Sapara/Iversen-trening etter hver økt.

Også må jeg også komme med noen negative kommentarer.

:!: Sanè var en gigantisk skuffelse i denne kampen. Men jeg er ikke skuffet over spilleren, men trenerteamet som tok beslutningen om å la han spille høyre ving. Det lukter homoerotisk Ingebrigtsen-Rønning forhold av hele opplegget. Greit nok, jeg kan se en tanke - vi skal være kyniske borte og har en defensiv spiller ekstra på laget. Men taktikken virket å være at Sanè skulle jobbe fra 40 meter og opp - altså ikke brukes i den delen av banen hvor han har sin styrke. Passet overhodet ikke på ving og Robertsen var et langt friskere pust i sitt innhopp. Dessuten mener jeg en slik oppgave passer Robertsen perfekt med sin fandenivolskhet og evnen til å jobbe seg tom i hver kamp. En taktisk blunder av trenerteamet. Innleggene til Sanè var også av laber kvalitet.

:!: Jim Johansen blir byttet inn og virker mest opptatt av å ikke få svette på spillerdrakten sin. Laber innsats dått com. Er han sur for å ikke få starte? Hva var det der. Kahili jobber greit, men også han burde bidra mere når han kommer helt uthvilt inn så sent i kampen.

:!: Hvorfor, hvorfor, hvorfor har ikke indreløperene og vingene til Glimt lært at Kahili vinner en del dueller. I det hodet til Kahili toucher ballen skal noen være på offsidegrensen i full fart inn i bakrommet. Det skjedde ikke i hele 2011 - det skjedde heller ikke i dag!

:!: Forsvaret som Glimt har skrytt opp i skyene i det siste virker ikke særlig solid. Det er også enkelt å si etter dem slipper inn tre mål mot Bærum!! Jeg skjønner veldig godt hva Julian Madsen sier når han savner en spillende midtstopper. Avleveringene (med få unntak) var jævlig dårlige. Imingen står mye på hælene til han å være og mister flere innleggsmuligheter av den grunn. Jacobsen er desverre dårlig i denne kampen, virker ikke på stasjon i det hele og store.
Kristatistisk
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by RaymondEngmark »

Crazy horse wrote:Nyopprykka lag er vanskelig å spille mot, og i utgangspunktet er ikke ett poeng så ille, men det at vi så og si hadde seieren i lomma gjør det lit mer utilgivelig. Jeg kommer til å dyrke smerten et par dager før optimismen øker på igjen. (Må innrømme at jeg enda har tro på laget. I år har vi jo en midtbane som kan score mål.)
Ja, dem er det. Fordi dem legger seg bakpå og spiller 110% destruktiv fotball og om nødvendig bygger en levende vegg i buret av 11 McDonaldskunder fremfor å spille fotball. IKKE fordi dem er så sinnsykt begavede at dem hamler opp med hvemsomhelst og putter to mål i sluttminuttene. Det er elendeig av Glimt, punktum finale!
Shredd wrote:Man spilte 4-3-3, og jeg synes Sané gjorde en meget god jobb som ving. Han holder bredden når han skal, og er spillbar, men ikke minst er han ekstremt dyktig til å gå inn i feltet når Jack kommer på overlap slik at han får ekstremt med rom. Og han jobber som en helt i gjennvingen. Manglet litt på presisjonen på innleggene på både han og jack, desverre.
WHAT?

Hvilket partydop er du på, og kan du gi meg noe av det slik at Glimt kan putte Dutte inn på midtbanen igjen, og at jeg kan være strålende fornøyd med innsatsen.
Kristatistisk
mortsto
Posts: 7433
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by mortsto »

Skal selvfølgelig ikke bidra til surmuling her etter en spilt kamp, men jeg hadde virkelig håpa på en trepoenger i går. Med seier i går og mot Alta i neste runde, hadde vi virkelig fått en flying start, og sytkukene og resten av medgangssupporterne hadde kommet på kamp. Noen som vet hvordan det har gått med salg av sesongkort i år?
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Sulliken »

Re Raymond:
Jeg er enig med Shredd. At du slakter Sane og Jack er skivebom.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by bjornage »

Avisa Nordland var heller ikke særlig begeistret for Sane - husker jeg rett ga de han 3 på børsen. Nå skumleste jeg riktignok bare de sidene (ble utsatt for kraftig hets og sjikanering fra polkagriser under morgenkaffen, grrr), men det var ganske variable tall fra Stian Høgmo. Knarvik var vel bestemann med 7.
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Kamptråd: Bærum-Bodø/Glimt, 9. april, kl. 18:00

Post by Shredd »

Re Raymond:
Selv om Sané er en defansiv spiller så kom han til flere innlegg, og ble spilt fri flere ganger av Knarvik spesielt i 1.omgang. Og i tillegg virker han å være ekstremt fotballsmart. Han leser spillet bedre enn noen andre vinger vi har hatt på lang lang tid spør du meg. Og defansivt gjør han jobben, tvinger bærum til å spille bakover drøssevis av ganger, og prøver de å spille inn i midten fra den siden så er det låst av. Sané gjorde jobben han ble satt til å gjøre. At han ikke er en gjennombruddshissig ving er greit, det fikk jeg heller ikke følelsen av at han skulle være. Likevel kom han til gode innleggsmuligheter når han, knarvik og jack dobblet på den siden, spesielt i 1. omgang, men kvaliteten på innleggene var som du sier for dårlig. Likevel synes jeg han spiller andre gode med den iherdige innsatsen sin. At du er pessimist av natur har jeg skjønt, men dette var i overkant selv til deg å være. Skuffende å slippe inn 3 mål i en kamp hvor Bærum har ett skudd på mål etter spillende angrep.
Post Reply