Meningsløst av VG...

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Meningsløst av VG...

Post by Larsen »

Jeg fant ikke artikkelen på nettet men den sto altså i gårsdagens VG, som jeg forøvrig ikke har foran meg akkurat nå.

Det er snakk om er en kåring av supportersangene til de forskjellige klubbene.

I denne kåringen havner "Bodø/Glimt førr evig" på desidert siste plass med en liten tekst om sangen som er alt annet en positiv.
Skal komme tilbake til hva som nøyaktig ble skrevet når/hvis jeg får nevene på den aktuelle avisen.
Uansett vitnet teksten om at mannen som tok seg av kåringen har enten har misforstått bruken av denne sangen eller overhodet ikke vil forstå.

Det er altså VIF som kommer ut på topp i denne kåringen med "Vålerenga Kjerke".

Det jeg reagerer på at er at kåringen er gjennomført av en VIF supporter, hva i helv***** er egentlig poenget med en slik kåring da???

Jeg tviler nemlig på at de har tenkt å presentere en ny slik kåring gjennomført av en supporter av hvert av de andre tippeligalagene, helt og fullstendig meningsløst av VG.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Tja, tia går!!

Men denne sangen ble såvidt jeg husker kåra til Norges beste på Radio for bare noen år siden??
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Nå hadde vel VG en dobbelside-sak med hattene til et utvalg av gjestene i det engelske kongekvasibryllupet også. DET kaller jeg revolverjournalistikk, det!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Liten avsporing, dette er saksa fra dagbladet på netts forside nå nettopp:

Start lekte seg med Lillestrøm i serieåpningen. Men hvem vinner i år? Les mer
• RBK - Aafk 2-2: Eggen måtte på banen
• Ham-Kam - VIF 2-1: Rekdal nekter å navngi synderne
• Lyn - FFK 1-1: Avlyste all feiring
• Odd - TIL 1-1: Odds nye diamant
• Delta i fotballbloggen
• ALT OM TIPPELIGAEN
• Debatt: Hva har Tom Nordlie betydd for Start?

Er det en kamp som mangler her...?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Har sjekket VGs artikkel , ikke et ord om Glimt utover at de var Vikings motstander.
Last edited by Begod on Mon Apr 11, 2005 1:08 pm, edited 1 time in total.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Kesseboy wrote:• Ham-Kam - VIF 2-1
Blingsa Dagbladet eller Kesserboy? :D

Er ikke SÅ overraska over at Bodø/Glimt førr evig kom såpass langt ned. Den er 12 år gammel og den er vel mer passende til høytidsstunder føler jeg.

Beste Glimt-sang? Vote kommer snart... 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Hehe, det la jeg ikke merke til. Det er faktisk Dagbladet som blingser!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Guest

Re: Meningsløst av VG...

Post by Guest »

Larsen wrote:Det jeg reagerer på at er at kåringen er gjennomført av en VIF supporter, hva i helv***** er egentlig poenget med en slik kåring da???

Jeg tviler nemlig på at de har tenkt å presentere en ny slik kåring gjennomført av en supporter av hvert av de andre tippeligalagene, helt og fullstendig meningsløst av VG.
Larsen, har du ikke fått med deg dette? : VG og dagbladet er klubbaviser for Vålerenga,og gidder stort sett ikke nevne TIL og Glimt med mere enn noen bisetninger med mindre de gjør det veldig bra, og hevder seg i toppen. Nå savner ikke jeg Glimt-stoff i de nevnte aviser, men skjønner selvsagt hva du mener. VG har jo tippa VIF på gullplass i år,og fyller ofte sidene med meningsløst svada om VIF og RBK.
Men å la en VIF-suporter stå for en slik rangering blir vel det samme som å la deg eller meg ramse opp de mest elskverdige klubbene i tippeligaen :D Eller å la Kjell Magne Bondevik sette opp en rangering over hvilke partier som er best :wink:
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Kesseboy wrote:Liten avsporing, dette er saksa fra dagbladet på netts forside nå nettopp:

Start lekte seg med Lillestrøm i serieåpningen. Men hvem vinner i år? Les mer
• RBK - Aafk 2-2: Eggen måtte på banen
• Ham-Kam - VIF 2-1: Rekdal nekter å navngi synderne
• Lyn - FFK 1-1: Avlyste all feiring
• Odd - TIL 1-1: Odds nye diamant
• Delta i fotballbloggen
• ALT OM TIPPELIGAEN
• Debatt: Hva har Tom Nordlie betydd for Start?

Er det en kamp som mangler her...?
He he, bare bli vant med dette. Dagbladet hater Glimt!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Både Vg og Dagbladet liker ikke noen klubber nord for saltfjellet. Men neste uke kommer det il og stå mye om glimt i avisene siden det er RBK som skal komme hit. og de er jo hete i nyhetene bestandig
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Nja, ikke vær så sikker på det. Som før og etter Viking kampen er det bare Viking som blir omhandlet!!

dette kommer til å skje såfremt vi ikke vinner, noe som jeg helt særiøst tror er godt mulig!
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Vel, folkens, Newsflash: VG og Dagbladet er Norges desidert verste aviser. En skam for de som driver med skikkelig journalistikk, vil jeg tro.
VG er verst, siden Dagbladet har Pondus.

Og med mindre vi slår RBK på søndag, så blir vi nok ikke nevnt noe særlig. Men kan AAFK, kan vi!
Tippeligaen 2008.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Jadda... når Glimt har problemer med spillere osv... DA kommer VG springende med penn og papir! Tenker på Trond Olsen.... :evil:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

K1M wrote:Jadda... når Glimt har problemer med spillere osv... DA kommer VG springende med penn og papir! Tenker på Trond Olsen.... :evil:
Avisene ligner bare mer og mer på Se og Hør desverre
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Var morro å lese spillerbørsen i VG i går. Glimt fikk 48 poeng på 11 mann, mens VIF fikk 55 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Glimt kjørte kampen i en time mot Viking, mens VIF fikk juling av Hamkam. Har vel mye å gjøre med at VG tippa VIF på førsteplass på tabelltipset dagen før :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nei, jeg lurer på om jeg skal boikotte denne søppelavisen fra nå av.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

brawno wrote:Var morro å lese spillerbørsen i VG i går. Glimt fikk 48 poeng på 11 mann, mens VIF fikk 55 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Glimt kjørte kampen i en time mot Viking, mens VIF fikk juling av Hamkam. Har vel mye å gjøre med at VG tippa VIF på førsteplass på tabelltipset dagen før :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nei, jeg lurer på om jeg skal boikotte denne søppelavisen fra nå av.
he he , men de slår aldri Dagbladet på latterlige vurderinger
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Meningsløst av VG...

Post by Larsen »

Mr.North wrote:
Larsen, har du ikke fått med deg dette? : VG og dagbladet er klubbaviser for Vålerenga,og gidder stort sett ikke nevne TIL og Glimt med mere enn noen bisetninger med mindre de gjør det veldig bra, og hevder seg i toppen. Nå savner ikke jeg Glimt-stoff i de nevnte aviser, men skjønner selvsagt hva du mener. VG har jo tippa VIF på gullplass i år,og fyller ofte sidene med meningsløst svada om VIF og RBK.
Men å la en VIF-suporter stå for en slik rangering blir vel det samme som å la deg eller meg ramse opp de mest elskverdige klubbene i tippeligaen :D Eller å la Kjell Magne Bondevik sette opp en rangering over hvilke partier som er best :wink:
Du har selvsagt helt rett :wink:

Vi må jo huske på at VIF fans som de er så følger de Siems ord, han mente jo som kjent at det kun er plass til 1.toppklubb i Nord....lur som han er :evil:


Videre har det kommet nok et bevis på at Oslo avisene ikke helt har peil på lagene i nord, tror det var VG denne gangen også uten at jeg husker helt nøyaktig i farten.
Saken gjelder siden der de presenterer nøyaktige statistikker for de forskjellige lagene, hvert av lagene har bilde av en av spillerne ved siden av statistikken.

Gjett hvem de har valgt fra Glimt??

Jo selvfølgelig har de valgt Kristoffer Paulsen.....eller de tror de valgte han siden navnet er Kristoffer Paulsen, bildet over er derimot av Tom Høgli.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Re: Meningsløst av VG...

Post by K1M »

Larsen wrote:Jo selvfølgelig har de valgt Kristoffer Paulsen.....eller de tror de valgte han siden navnet er Kristoffer Paulsen, bildet over er derimot av Tom Høgli.
Tell me why I'm not surprised...
Det er vel ikke første gangen noe sånt skjer i forbindlese med Glimt heller? Synes å huske noe liknende, men er ikke sikker.
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Guest

Post by Guest »

Noe sånn har skjedd flere ganger, med de klubbene som ikke akkurat er høyest profilert i media :wink:
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Da er jeg ikke alene når det gjelder den saken ihvertfall! :D
Last edited by K1M on Wed Apr 13, 2005 1:50 pm, edited 1 time in total.
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Guest

Post by Guest »

K1M wrote:Da er jeg ikke alene når det gjelder den skaen ihvertfall! :D
skaen :?:
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Ka du mein? =P :wink:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Guest

Post by Guest »

K1M wrote:Ka du mein? =P :wink:
Masse :wink: Ser du har retta så da va det ikkje nåkka :wink:
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Han bærre kødde.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Guest

Post by Guest »

Kesseboy wrote:Han bærre kødde.
ja, han gjør vel det :glis kanskje han bare e en liten kødd ? :glis neida,hehe......
Æ BÆRE KØDDA :glis
Post Reply