PUBLIKUM PÅ ASPMYRA

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

TheClansman wrote:
mester wrote:Men du klarer ikke å skjønne hvorfor vi lurer FÆÆÆÆLT på hvorfor du ikke kan gjøre den innsatsen sammen med oss?!!?!??!!
Jeg skjønner utmerket godt at det er et ønske at alle de som føler at de kan bidra, (likte den setningsoppbyggningen så jeg velger å ikke endre den :wink: ), kommer over på J'en.
Det jeg ikke skjønner er at det skal oppfattes som unormalt å ønske å lage lyd fra andre plasser enn J-feltet.
Det er fordi resten av de som ikke er i nærheten så supportive enn deg er TAMME og veldigt vanskelige å dra igang, ja nesten umulige, så det gir ingen/liten effekt der, men en stemme til hos DGH gir effekt!
Og vi vil ha de som ER supportere hos SUPPORTERENE, vi trenger alle mann.
Last edited by mester on Tue Aug 16, 2005 6:17 pm, edited 1 time in total.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

TheClansman wrote: Jeg skjønner utmerket godt at det er et ønske at alle de som føler at de kan bidra, (likte den setningsoppbyggningen så jeg velger å ikke endre den :wink: ), kommer over på J'en.
Det jeg ikke skjønner er at det skal oppfattes som unormalt å ønske å lage lyd fra andre plasser enn J-feltet.

Det er vel heller at flere har et veldig sterkt ønske om at DGH skal vokse seg stor og sterk :wink:

Forøvrig passer jo denne artikkelen ganske godt inn her:
Hvis vi ikke hadde hatt Kanarifansen, hadde vi måttet halvere sponsorbudsjettet vprt, sier Lillestrøms daglige leder Frank Grønlund til NRK.

Markedssjefene mener idretten tjener på å bruke lojale supportere som lokkemat overfor sponsorene.

Men Grønlund streker under at Kanarifansen er helt selvstendig. Derfor får de ikke noen støtte direkte fra klubben.

Rosenborgs supporteklubb Kjernen får derimot støtte fra sin klubb. Medlemmene får rabatt på billettene, pluss en tilleggspott hvis antallet solgte sesongkort overstiger et visst antall.

Gjermund Nordtug i Vålerengas supporteklubb Klanen synes det er helt naturlig at klubbene tjener på mange og velorganiserte supportere.

- Hvis en klubb kan tilby 10.000 ekstra lojale supportere er det klart det blir lettere å selge. Så hvis du vil støtte klubben din, er det beste du kan gjøre å melde deg inn supporteklubben, sier Nordtug til NRK
Link:
http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeli ... 18198.html
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Av alle tråder her inne er denne absolutt den verste!!

Nå må Faen mæ enkelte her Roe seg ned 3 Hakk!!

For å få til en vellykka kamp trenger vi alle slags mennesker på kamp.

Supportere som trives sammen, eldre, barn , ungdom, voksne, etc...

Å heve seg så innmari på sin høye hest og på den måten avsløre et elendig selvbilde blir for min del helt bort i hælvete så galt.

Hvem sin rett er det og spa dritt på andres valg av plassering på Aspmyra?

Jeg for min del har stort sett vært på hver eneste kamp siden jeg var en 8-9 år. Første kampen jeg var på myra , var jeg ikke født engang!
Når jeg da så i 20 år har gått på kamp med min far har det blitt til at vi i starten sto utenfor gjerdet. Så begynte vi og betale for ståplasser. Nordmegler kom i neste trinn for å avslutte på Adidas der vi sitter meget godt. Pappa trives med å sitte der han gjør, jeg er hans faste fotball-kompis, skulle jeg da la meg påvirke av andres meninger om hvor vi burde sitte??.....

Vi 2 kommer stort sett alltid på kamp 1 time før avspark og suger inn atmosfæren og bidar på vår måte. Under kamp er det ikke mange som slår oss på bidrag verken psykisk eller verbalt.
De som kritiserer oss skjønner tydligvis ikke at det trengs slike supportere, for jeg anser meg som supporter!! Bare litt spredt blant de som har litt vanskelig for å slippe seg løs. Tro meg de gir mye mer av seg selv med en fotball idiot som meg ved sin side.!!

For de som tydligvis ikke skjønner det så kan man sammenligne Aspmyra med resten av sammfunnet. Det vil alltid være unike og ulike mennesker. Det skal vi være glade for. En ensartet gjeng mennesker ville i lengden blitt svært kjedelig.


Nå foreslår jeg at vi stopper denne latterlige debatten og lar hver enkelt ta et valg på hva og hvor de ønsker å sitte under kamp.Viktigste er faktisk at de kommer slik at klubben overlever økonomisk.

En supporter klubb er selve hjertet for stemninga under en kamp, men nåde den som undervurderer viktigheten av å ha andre bidragsytere tilstede. Alle har samme verdi uansett hvor og hva de velger å ha på seg.

Til dere som syter så inn i hælvete, bruk heller energien til to ting!!

1= Verving på en verdig måte slik at dere kan vokse på en ordentlig måte

2= Syng enda litt høyere og jobb med å få Myra med dere slik dere har lykkes med i de siste kampene.


MVH Nokia som trives midt på Adidas og faktisk klarer å løsne på de litt trauste sponsor tilskuerne :twisted:
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Tarin wrote:Man er da like mye supporter selv om man ikke står med Horden, det er jeg fullstendig enig i. Man kan føle like sterkt for klubben, og yte like mye som hvilken som helst annen selv om man ikke befinner seg på J-feltet. Jeg betrakter meg som like stor supporter som alle andre, enda jeg sitter på rassen i Kirkenes, og ikke har sett en Glimtkamp live siden 2002.
Det er fakta.

Men jeg ser virkelig ikke problemet med å flytte ræva si rundt på tribunen og sette (merk; SETTE) seg ned med Horden og sørge for et enda større helhetsinntrykk fra supporterne. Jeg mener bestemt at hvis supporterne hadde samlet seg under ett banner og vist sin støtte til Glimt, så hadde det fungert bedre enn fire-fem separate leirer med bråk.

Det er da ikke ulovlig å være uenig med folk man er i samme klubb med?
Jeg kan tenke meg at det er store uenigheter i f.eks Klanen, men de er da i det minste samlet mot et felles mål. Det er mindre enn det man kan si om mange Glimtsupportere.

Hvorfor skal man eksludere seg selv? Er man for god for Horden? Eller for dårlig? Er det kanskje enn viss redsel?

Jeg vet bare at når jeg kommer til Bodø for å se kamp en gang, så står jeg med Horden.
Vi har helt identisk syn på denne saken! Helt prikk like faktisk, og jeg stiller meg helt bak dette innlegget.

Det virker som om hele saken har tatt helt av, og det er utrolig mange med sterke meninger i denne saken, både for og mot. Det er fint, for det er sunt å diskutere i blandt. Jeg ser at Taskeladdn vil ha denne tråden slettet da det kan skremme bort folk, men det er jeg ikke enig i. Vi må da kunne lufte synspunkter selv hvor sterke de måtte være, men det aller viktigste er at vi ikke oppnår en intern splittelse blandt oss supportere. At det er Horden mot røkla. Det tror jeg fort kan bli skadelig.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Nokia wrote:Pappa trives med å sitte der han gjør, jeg er hans faste fotball-kompis, skulle jeg da la meg påvirke av andres meninger om hvor vi burde sitte??.....
Godt innlegg! Det at man trives der man sitter sammen med sin fotball-kompis, er et meget godt argument. For min del sitter jeg sammen med tre andre kamerater. Vi har hatt sesongkort på samme sted siden Adidas ble åpnet. Vi kommer garantert til å fortsette med det.

Jeg forstår at representanter for DGH av hele sitt hjerte ønsker å få flest mulig over på J-feltet, men dersom man ønsker å oppnå noe, så bør man kanskje tenke over hvilke argumenter man ønsker å benytte for å nå sine mål? I denne tråden er det altfor mange som tydeligvis har skrevet før man har tenkt, og det er mildt sagt et særdeles dårlig utgangspunkt dersom man ønsker å tiltrekke seg flere mennesker over på J-feltet.
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Hågen wrote: Det virker som om hele saken har tatt helt av, og det er utrolig mange med sterke meninger i denne saken, både for og mot. Det er fint, for det er sunt å diskutere i blandt. Jeg ser at Taskeladdn vil ha denne tråden slettet da det kan skremme bort folk, men det er jeg ikke enig i. Vi må da kunne lufte synspunkter selv hvor sterke de måtte være, men det aller viktigste er at vi ikke oppnår en intern splittelse blandt oss supportere. At det er Horden mot røkla. Det tror jeg fort kan bli skadelig.
No har det heldigvis kommet en del seriøse inlegg etter e skreiv det da..
Før den tid var det vel mere.. Dere er teite fordi dere ikke sitter med oss.. Dere synes vi er teite fordi dere ikke sitter sammen med oss.. Osv..
Nåkka som e synes vart i overkant.. Og som e håpa andre faktisk skulle bli spart for.. Men di siste inleggene her.. Som går 100% på di tingan e har sagt.. Bare at di e mye flinkar og skriv for sg =) bevise at e tok feil ang det å stenge tråden...
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Nokia wrote:Av alle tråder her inne er denne absolutt den verste!!

Nå må Faen mæ enkelte her Roe seg ned 3 Hakk!!

For å få til en vellykka kamp trenger vi alle slags mennesker på kamp.

Supportere som trives sammen, eldre, barn , ungdom, voksne, etc...

Å heve seg så innmari på sin høye hest og på den måten avsløre et elendig selvbilde blir for min del helt bort i hælvete så galt.

Hvem sin rett er det og spa dritt på andres valg av plassering på Aspmyra?
Hvor har du lest at man spar dritt på andres valg av plassering?
Hvem har sagt at man ikke trenger alle slags mennesker på kamp?
Nokia wrote: For de som tydligvis ikke skjønner det så kan man sammenligne Aspmyra med resten av sammfunnet. Det vil alltid være unike og ulike mennesker. Det skal vi være glade for. En ensartet gjeng mennesker ville i lengden blitt svært kjedelig.


Nå foreslår jeg at vi stopper denne latterlige debatten og lar hver enkelt ta et valg på hva og hvor de ønsker å sitte under kamp.Viktigste er faktisk at de kommer slik at klubben overlever økonomisk.
Man kan jo også sammenligne Aspmyra med resten av fotball-Norge, hvorfor er andelen som er medlemmer av supporterklubben så mye mindre?
Når det gjelder økonomien så blir det litt merkelig å blande det inn, har noen antydet at DGH ikke ønsker andre en medlemmer på kamp?
Videre kan du jo også lese denne om du ikke allerede har gjort det:
Hvis vi ikke hadde hatt Kanarifansen, hadde vi måttet halvere sponsorbudsjettet vprt, sier Lillestrøms daglige leder Frank Grønlund til NRK.

Markedssjefene mener idretten tjener på å bruke lojale supportere som lokkemat overfor sponsorene.

Men Grønlund streker under at Kanarifansen er helt selvstendig. Derfor får de ikke noen støtte direkte fra klubben.

Rosenborgs supporteklubb Kjernen får derimot støtte fra sin klubb. Medlemmene får rabatt på billettene, pluss en tilleggspott hvis antallet solgte sesongkort overstiger et visst antall.

Gjermund Nordtug i Vålerengas supporteklubb Klanen synes det er helt naturlig at klubbene tjener på mange og velorganiserte supportere.

- Hvis en klubb kan tilby 10.000 ekstra lojale supportere er det klart det blir lettere å selge. Så hvis du vil støtte klubben din, er det beste du kan gjøre å melde deg inn supporteklubben, sier Nordtug til NRK
Til slutt...er det virkelig så sjokkerende at medlemmer av DGH argumenterer for at nettopp der de er virkelig er plassen å være?
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Jeg synes egentlig at dette bør kunne tolkes som en meget positiv tråd, til tross for høy temperatur og mange ord skrevet med STORE BOKSTAVER.
Denne tråden er faktisk et bevis på at man, uansett vinkling i denne saken, bryr seg om det viktigste i dette forumet: Fotballklubben Bodø/Glimt :wink:
TheClansman
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Til slutt...er det virkelig så sjokkerende at medlemmer av DGH argumenterer for at nettopp der de er virkelig er plassen å være?
Nei, men i denne tråden har det vært aktive debattanter som har slått fast at det ikke finnes et eneste argument for det motsatte!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Trapattoni wrote:
Larsen wrote:Til slutt...er det virkelig så sjokkerende at medlemmer av DGH argumenterer for at nettopp der de er virkelig er plassen å være?
Nei, men i denne tråden har det vært aktive debattanter som har slått fast at det ikke finnes et eneste argument for det motsatte!
Det ble vel strengt tatt også spurt om til flere ganger hva de respektive debatanter har for grunner til å ikke sitte med supporterne før det kom så langt.

Det var faktisk et av de første tingene Milla spurte meg om da jeg møtte henne, jeg ble ikke støtt av den grunn og da jeg gav min grunn var det heller ikke noe problem.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Larsen wrote:
Nokia wrote:Av alle tråder her inne er denne absolutt den verste!!

Nå må Faen mæ enkelte her Roe seg ned 3 Hakk!!

For å få til en vellykka kamp trenger vi alle slags mennesker på kamp.

Supportere som trives sammen, eldre, barn , ungdom, voksne, etc...

Å heve seg så innmari på sin høye hest og på den måten avsløre et elendig selvbilde blir for min del helt bort i hælvete så galt.

Hvem sin rett er det og spa dritt på andres valg av plassering på Aspmyra?
Hvor har du lest at man spar dritt på andres valg av plassering?
Hvem har sagt at man ikke trenger alle slags mennesker på kamp?
Nokia wrote: For de som tydligvis ikke skjønner det så kan man sammenligne Aspmyra med resten av sammfunnet. Det vil alltid være unike og ulike mennesker. Det skal vi være glade for. En ensartet gjeng mennesker ville i lengden blitt svært kjedelig.


Nå foreslår jeg at vi stopper denne latterlige debatten og lar hver enkelt ta et valg på hva og hvor de ønsker å sitte under kamp.Viktigste er faktisk at de kommer slik at klubben overlever økonomisk.
Man kan jo også sammenligne Aspmyra med resten av fotball-Norge, hvorfor er andelen som er medlemmer av supporterklubben så mye mindre?
Når det gjelder økonomien så blir det litt merkelig å blande det inn, har noen antydet at DGH ikke ønsker andre en medlemmer på kamp?
Videre kan du jo også lese denne om du ikke allerede har gjort det:
Hvis vi ikke hadde hatt Kanarifansen, hadde vi måttet halvere sponsorbudsjettet vprt, sier Lillestrøms daglige leder Frank Grønlund til NRK.

Markedssjefene mener idretten tjener på å bruke lojale supportere som lokkemat overfor sponsorene.

Men Grønlund streker under at Kanarifansen er helt selvstendig. Derfor får de ikke noen støtte direkte fra klubben.

Rosenborgs supporteklubb Kjernen får derimot støtte fra sin klubb. Medlemmene får rabatt på billettene, pluss en tilleggspott hvis antallet solgte sesongkort overstiger et visst antall.

Gjermund Nordtug i Vålerengas supporteklubb Klanen synes det er helt naturlig at klubbene tjener på mange og velorganiserte supportere.

- Hvis en klubb kan tilby 10.000 ekstra lojale supportere er det klart det blir lettere å selge. Så hvis du vil støtte klubben din, er det beste du kan gjøre å melde deg inn supporteklubben, sier Nordtug til NRK
Til slutt...er det virkelig så sjokkerende at medlemmer av DGH argumenterer for at nettopp der de er virkelig er plassen å være?
Kommentarene dine her er rett og slett latterlig!!

Gidder jeg å kommentere hvorfor?? Tenk litt på det du!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Nokia wrote:[

Kommentarene dine her er rett og slett latterlig!!

Gidder jeg å kommentere hvorfor?? Tenk litt på det du!
Jeg aner virkelig ikke hvorfor, videre så registrerte jeg at temperaturen endelig var i ferd med å normalisere seg i denne tråden, hva er da vitsen med å fyre det hele i gang til toppnivå igjen?
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Det ble vel strengt tatt også spurt om til flere ganger hva de respektive debatanter har for grunner til å ikke sitte med supporterne før det kom så langt.
Ok, da det liksom greit å ikke akseptere at det finnes argumenter for det motsatte syn....

Beklager, men arrogansen mange har vist i denne tråden er skuffende, dog ikke spesielt overraskende.
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Taskeladdn wrote:Det som virkeligt kunne ha berget denne diskusjonen.. Er at lederen i supporterklubben hadde kommet med et skriv som sa supporterklubbens virkelige mening om denne saken..

Men etter det Dalers sier.. Så har han visst samme meningene som han og Mester.. Så e har ikke store forhåpningene..
Hmm...Kor har dalers sagt d?? Har læst gjænnom heile tråden å finn ikkje detta utsagne nån plass.. Ka e poenge me at ledern i supporterklubben ska gå ut me supporterklubben si meining om saken når alt som e skreve her e meiningen t enkeltpersona.. E d ikkje ganske åpenbart at DGH som supporterklubb ønske sæ flest muli nye medlemma, eller iværtfall mer liv på Aspmyra?? D burde iværtfall være et mål førr oss alle sammen :D
User avatar
Kesseboy
Posts: 15755
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1077 times

Post by Kesseboy »

Jeg skal ikke prøve å skru temperaturen videre opp (det er vel knapt nok mulig), men når det gjelder hvilke grunner folk har for å være på j-feltet eller ikke, så synes jeg ikke det nødvendigvis er noen sak for offentligheten. Jeg har gitt mine grunner, og føler ikke for å unnskylde meg. Dersom noen foretrekker noe annet, så synes jeg de bør få lov til det. Horden får heller fortsette å ønske folk velkommen.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Trapattoni wrote: Ok, da det liksom greit å ikke akseptere at det finnes argumenter for det motsatte syn....

Beklager, men arrogansen mange har vist i denne tråden er skuffende, dog ikke spesielt overraskende.
Det har jeg på ingen måte sagt, det jeg prøver å få frem er at til tross for gjentatte forespørsler var det ingen som svarte, dermed var det enkelte som tenkte sitt.
Rett eller ikke, jeg prøvde bare å belyse grunnene til hvordan ting utviklet seg.
Synes overhodet ikke at en side kan pårope seg noen større stolthet i hvordan argumentasjonen har blitt fremført.
Jeg synes det har vært en hel del misforståelser som har gjort at hele tråden har eskalert.

Ei heller føler jeg at det fremvises en større arroganse her, ikke at jeg nødvendigvis er enig i alle påstander men jeg føler meg ikke spesielt støtt heller.

Dessuten synes jeg at medlemmene av DGH skal ha lov til å være stolte av å være medlemmer av DGH.

Bare for å understreke det nok en gang så er ei heller jeg en av dem som sitter sammen med supporterne.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Larsen wrote:
Nokia wrote:[

Kommentarene dine her er rett og slett latterlig!!

Gidder jeg å kommentere hvorfor?? Tenk litt på det du!
Jeg aner virkelig ikke hvorfor, videre så registrerte jeg at temperaturen endelig var i ferd med å normalisere seg i denne tråden, hva er da vitsen med å fyre det hele i gang til toppnivå igjen?
Hvis det et noen som fyrer på bålet her så må det jo være dem som på død og liv skal påpeke og forsøke og endre andres syn.

Dessuten så er dette ikke særlig hett lengre etter mitt syn :twisted:
Men du skal selvsagt få ha ditt syn i fred! Såpass takhøyde skal man ha som " voksne" mennesker
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Dessuten synes jeg at medlemmene av DGH skal ha lov til å være stolte av å være medlemmer av DGH.
Selvsagt, og etter min mening har de i år større grunn til å være stolte enn på mange år. Ikke for sin innsats på forumet, men for sin innsats på Aspmyra.... :)
Larsen wrote: Bare for å understreke det nok en gang så er ei heller jeg en av dem som sitter sammen med supporterne.
Min kritikk var ikke rette mot deg.

Jeg har forøvrig i mange år forsvart Havørnan og DGH i diverse forum, også i avisinnlegg for noen år tilbake. De har opp igjennom årene fått mye urettferdig kritikk rettet mot seg.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Nokia wrote:
Hvis det et noen som fyrer på bålet her så må det jo være dem som på død og liv skal påpeke og forsøke og endre andres syn.
Hehe, sjokkerende at noe sånt kan forekomme på et forum :lol:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Trapattoni wrote:Jeg har forøvrig i mange år forsvart Havørnan og DGH i diverse forum, også i avisinnlegg for noen år tilbake. De har opp igjennom årene fått mye urettferdig kritikk rettet mot seg.
Jeg vet, har da lest en del av det du har skrevet på diverse forum :wink:
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote: Jeg vet, har da lest en del av det du har skrevet på diverse forum :wink:
Å faen... :oops:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Trapattoni wrote:
Larsen wrote: Jeg vet, har da lest en del av det du har skrevet på diverse forum :wink:
Å faen... :oops:
Hehe, ingen grunn til bekymring :lol:
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Larsen wrote:
Trapattoni wrote: Ok, da det liksom greit å ikke akseptere at det finnes argumenter for det motsatte syn....

Beklager, men arrogansen mange har vist i denne tråden er skuffende, dog ikke spesielt overraskende.
Det har jeg på ingen måte sagt, det jeg prøver å få frem er at til tross for gjentatte forespørsler var det ingen som svarte, dermed var det enkelte som tenkte sitt.
Rett eller ikke, jeg prøvde bare å belyse grunnene til hvordan ting utviklet seg.
Synes overhodet ikke at en side kan pårope seg noen større stolthet i hvordan argumentasjonen har blitt fremført.
Jeg synes det har vært en hel del misforståelser som har gjort at hele tråden har eskalert.

Ei heller føler jeg at det fremvises en større arroganse her, ikke at jeg nødvendigvis er enig i alle påstander men jeg føler meg ikke spesielt støtt heller.

Dessuten synes jeg at medlemmene av DGH skal ha lov til å være stolte av å være medlemmer av DGH.

Bare for å understreke det nok en gang så er ei heller jeg en av dem som sitter sammen med supporterne.
Er det virkelig noen her som har Dissa DHG?

Tvert imot så mener jeg å føle at det settes stor pris på nettopp DGH noe jeg og mange andre forøvrig er flink til og poengtere etter kampene der de har levert varene.

Men å vri hele sammenhengen til at enkelte er så simple i argumentasjonen, vitner om smålighet og liten aksept for ulike meninger.!

Når du til slutt hevder at jeg f.eks hever nivået på temperaturen avslører du lite selvransakelse i hva egne kommentarer måtte angå.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Nokia wrote:
Er det virkelig noen her som har Dissa DHG?

Tvert imot så mener jeg å føle at det settes stor pris på nettopp DGH noe jeg og mange andre forøvrig er flink til og poengtere etter kampene der de har levert varene.

Men å vri hele sammenhengen til at enkelte er så simple i argumentasjonen, vitner om smålighet og liten aksept for ulike meninger.!

Når du til slutt hevder at jeg f.eks hever nivået på temperaturen avslører du lite selvransakelse i hva egne kommentarer måtte angå.
Jeg har selvsagt lagt merke til at DGH har fått skryt her inne også i denne tråden, ingen tvil om det.
Litt av problemet her oppstå jo når enkelte medlemmer uttalte at det var noe spesielt å stå på J-feltet.

Jeg føler ikke selv at jeg har bidratt nevneverdig til den høye temperaturen, men det må selvsagt bli opp til andre å vurdere.
Likefullt oppfatter jeg det innlegget ditt der jeg kommenterte dette til å være en bredside med et ordvalg som lett kunne få tråden til å ta av igjen.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Nå bor vi heldigvis i Nord Norge og jeg mener nå at et frisk ordvalg av og til ikke kan skade!

Men men , det mangler iallefall ikke på meninger, får bare håpe at DGH nå bruker all energi på og vidreutvikle klubben på en positiv måte fremover.

Lykke Til :lol:
Locked