PUBLIKUM PÅ ASPMYRA

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Larsen wrote:
Trapattoni wrote:
PS: Var det noen spesielle episoder rundt Mjelde i dag, Larsen?
En publikummer på NB ropte til Mjelde at han måtte sette seg ned, den gamle storscoreren snur seg river av seg Du og!.

Enkelte mente også at hvis noe funker en gang, ja så funker det de neste 5 gangene også.
Etterhvert syntes jeg det hele ble pinlig....Mjelde reagerte dog kun den første gangen.
aahhh, litt dårlige minner frembringes fra vi stod på "gammelsida" og den litt pinlige schlägeren "Sætt dæ ned, sætt dæ ned, sætt dæ ned" florerte blant supporterklubbens medlemmer. :oops:

Huska mange fikk problemer da vi skulle synge "Sæternes! Sæternes! Sæternes!" :lol:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

dalers wrote:aahhh, litt dårlige minner frembringes fra vi stod på "gammelsida" og den litt pinlige schlägeren "Sætt dæ ned, sætt dæ ned, sætt dæ ned" florerte blant supporterklubbens medlemmer. :oops:
Den dårligste schlageren i dag er denne "ta ho, ta ho" hver gang en motstander fører ballen mot Glimts mål. Det er noen som gauler dette i ett sett.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Larsen wrote:
Trapattoni wrote: Neste hjemmekamp er mot TIL. Det blir en triller, der tilskuertallet bør nærme seg 7000.
TIL kampen blir et oppgjør av de helt store dimensjoner, la oss bare håpe at datoen signaliserer dårlig nytt for polkagrisene i stedet for de flotte gule :!:
Slaget om Nord-Norge 11/9 blir århundres kamp, og tilskuertallet bør nærme seg absolutt fullsatt! (hadde vært noe)

Mest sannsynlig blir denne kampen avgjørende, og jeg tror taperen her må belage seg på nedrykk! Flomlyskamp og elektrisk stemning. Får gåsehud bare av å tenke på det...
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Hågen wrote:Mest sannsynlig blir denne kampen avgjørende, og jeg tror taperen her må belage seg på nedrykk! Flomlyskamp og elektrisk stemning. Får gåsehud bare av å tenke på det...
Det kommer sikkert en del OL-funksjonærer nedover til den kampen. Ai, ai, for en tung tur hjemover.... :wink:
Last edited by Trapattoni on Sun Aug 14, 2005 9:49 pm, edited 1 time in total.
BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Post by BørreA »

Veldig enig med Hågen!
Men først: Fokus på enga. Jeg er fortsatt så oppildnet av dagens kamp at jeg tror på minst ett poeng 28. august... :)

Mvh BørreA
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Larsen: Satt du på NordMegler???? SMEKK PÅ FENGRAN!
ARGH!
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

Var jo ganske bra med folk mot Brann, ikke sant? jeg synes vi laget mye liv på felt J.... eller er det bare meg som er innbilsk? Noen som vet hvor jeg kan melde meg inn i DGH, og om det koster noe i måneden, og koster det noe å melde seg inn?... og gjelder sesongkortene for cup-kamper også?
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Zpiff wrote:Var jo ganske bra med folk mot Brann, ikke sant? jeg synes vi laget mye liv på felt J.... eller er det bare meg som er innbilsk? Noen som vet hvor jeg kan melde meg inn i DGH, og om det koster noe i måneden, og koster det noe å melde seg inn?... og gjelder sesongkortene for cup-kamper også?
Arbeider med en ordning som gjør at melder du deg inn i løpet av september så får du medlemskap i DGH ut 2006. Kommer nærmere tilbake om dette.

Koster 200,- å være med i DGH. Sesongkort gjelder ikke cupkamper. Akkurat nå har innmeldingsordningen til DGH gått i stå (egentlig vært sånn i hele år).
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Var og bra liv på NordMegler.. Ikke mange setene som var tomme..
Trur di angre sg di som hadde kjøpt bilettan og ikke møtte opp =)

Fikk no faktisk min anti fotball fru.. Som va så vanvitti skeptisk til at e tvang ho med på kamp.. Til å synes det va kjempearti pga stemninga =)
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

Koster 200,- å være med i DGH. Sesongkort gjelder ikke cupkamper. Akkurat nå har innmeldingsordningen til DGH gått i stå (egentlig vært sånn i hele år)


200 i måneden, eller bare 200 som sånn startkapital?...;P
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Zpiff wrote:200 i måneden, eller bare 200 som sånn startkapital?...;P
200,- i måneden, og så en døgavgift på 50,- i tillegg til dette :D

Neida, 200,- for et år.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
booegutt
Posts: 342
Joined: Sun Aug 01, 2004 11:59 pm
Location: bodø

Bra stemning

Post by booegutt »

Det var ei bra stemning på kampen. En ting fikk æ med mæ og det e den dårlige og tafatte sangen som man alltid skal gnål på. "venna førr live" som mange med mæ synes e ræva.

Tok derfor kontakt med noen musikere og har gitt dem i oppgave å prøve å lage en ny sang med mere trøkk i som selv hjernedøde fotballfanatikera som mæsjøl klar å huske. Hvis det gir noe resultat så skal æ overrekk det til klubben.

(kjærringa går å nynne på vikingsangen, det e reint for jævli så æ har egentlig ikke noe valg!!!!!!!!)
Full peising
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Bra stemning

Post by dalers »

booegutt wrote:En ting fikk æ med mæ og det e den dårlige og tafatte sangen som man alltid skal gnål på. "venna førr live" som mange med mæ synes e ræva.
Ja, uff. La oss alle slutte å synge denne ekle sangen. Fisj og æsj... :wink: Skal man alltids gå og gnåle på den? Ole Marius synger den før kampstart. Du behøver ikke synge med, vet du. Ellers så tror jeg ikke vi var inne på den igår. Men hva resten av Myra (ser bort fra J-feltet) går og gnåler på det vites ei...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Re: Bra stemning

Post by Zpiff »

Tok derfor kontakt med noen musikere og har gitt dem i oppgave å prøve å lage en ny sang med mere trøkk i som selv hjernedøde fotballfanatikera som mæsjøl klar å huske. Hvis det gir noe resultat så skal æ overrekk det til klubben.
Hvis du klarer å få laget en rocke-Glimt-låt, hadde det vært UTROOLIG fett :wink: hehe..

HVOR kan jeg melde meg inn i Den Gule Horde, da?
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Æ syns "Venna for livet" e en knallbra sang å syng på Aspmyra! Æ kommer til å fortsett å syng den!

Ellers vil æ takk for mæ som gjestedeltaker i Den Gule Horde, førr sesongen. Nu vend æ snart nesa sørover igjen til BGSKS der æ faktisk ska vær me å støtt glimt i alle de resterende bortekampan førr sesongen. Måtte alle bli like bra som gårsdagens kamp. Vil rett en kjempetakk til medlemman av DGH. Dokker e en kjempegjeng! Har stortrivdes på Aspmyra i sommer! Stå på! Gleda mæ til æ kan stå lamme dokker på kamp igjen. Måtte d ikke bli for lenge til.

Igjen! Tusen takk for mange gode minna fra Aspmyra lamme dokker i sommer! :D

Lova å kom sterkere tilbake!
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

milla wrote:Æ syns "Venna for livet" e en knallbra sang å syng på Aspmyra! Æ kommer til å fortsett å syng den!

Ellers vil æ takk for mæ som gjestedeltaker i Den Gule Horde, førr sesongen. Nu vend æ snart nesa sørover igjen til BGSKS der æ faktisk ska vær me å støtt glimt i alle de resterende bortekampan førr sesongen. Måtte alle bli like bra som gårsdagens kamp. Vil rett en kjempetakk til medlemman av DGH. Dokker e en kjempegjeng! Har stortrivdes på Aspmyra i sommer! Stå på! Gleda mæ til æ kan stå lamme dokker på kamp igjen. Måtte d ikke bli for lenge til.

Igjen! Tusen takk for mange gode minna fra Aspmyra lamme dokker i sommer! :D

Lova å kom sterkere tilbake!
D har bære vært koseli å ha besøk av dåkker musketeran.. Dåkker e kjæmpe grei alle tre, å d va bære arti å bli kjent me dåkker... Håpe at d ikkje e alt førr længe t vi møtes ijænn.. Ser fortsatt på d som en ære å være utnevnt t "halv-musketer" :D
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

milla wrote:Æ syns "Venna for livet" e en knallbra sang å syng på Aspmyra! Æ kommer til å fortsett å syng den!
Enig med du! En kjempesang!!! Litt sentimental selvsagt, men den gjenspeiler i alle fall mitt forhold til klubben Bodø/Glimt, nemlig et livslangt vennskap. Og så er den lett å synge og å oppnå ordentlig trøkk på.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

suppor'ter m2 (eng., av *support 'støtte') tilhenger en fotballklubbs s-e

Har faktisk lenge vurdert å meld mg inn i supporterklubben.. Men etter å ha lest igjennom denne trøden.. Sier jeg nei takk...¨
Makan til idioti...

Janco Jeg trur oppriktigt du er mere supporter en di fleste som står på j-feltet...

Det å kunne lire utav seg at di som ikke sitter sammens med di på j feltet.. Er å være en ensom publikummer..

At samme hvor mye den klubben betyr for en.. Samme kor mye man støtte klubben.. Eller kor mange tima man bruke for å kom sg på kamp.. For å hei fram det beste laget i verden.. Så får man slengt i trynet her at så lenge du ikke står ilamma oss på j-feltet.. Så e du bare en stakkars liten titter...

No har e sotte her mang en gang å skreve med di såkalte supportene.. Som gang på gang fortelle kor elendigt laget deres er.. Fy faen kor dårlig han og han er.. Nei huff.. Han må få sparken.. Å guuud...

Ja.. Disse eksemplarene som da finnes på j-feltet er altså det som kalles supportene..

GUD E HAR DET GODT PÅ NORDMEGLER !!!!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Taskeladdn wrote:GUD E HAR DET GODT PÅ NORDMEGLER !!!!
Bra vi trives på hver vår plass :lol:

Intet irriterte meg mer i min tid (fra da supporterne stod under gammeltribuna) enn forståsegpåerne som satt over oss og ropte skjellsord til Glimt-spillerne på banen. DET slipper jeg å høre på J-feltet. Mesters merkbare spontanutbrudd er ingenting i forhold til de nesten gjennomtenkte hatske og sure oppstøt som en kunne høre fra midten på 90-tallet...

Nå skal det sies at det er godt med liv på gammeltribuna om dagen. Men er det det både "i medgang og motgang"? :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

dalers wrote: Nå skal det sies at det er godt med liv på gammeltribuna om dagen. Men er det det både "i medgang og motgang"? :wink:
:lol: E trur ikke du forstår hva det er snakk om dalers.. Anbefale dg å les igjennom denne tråden en gang til..
Last edited by Taskeladdn on Mon Aug 15, 2005 10:25 pm, edited 1 time in total.
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

dalers wrote:
Taskeladdn wrote:GUD E HAR DET GODT PÅ NORDMEGLER !!!!
Bra vi trives på hver vår plass :lol:

Intet irriterte meg mer i min tid (fra da supporterne stod under gammeltribuna) enn forståsegpåerne som satt over oss og ropte skjellsord til Glimt-spillerne på banen. DET slipper jeg å høre på J-feltet. Mesters merkbare spontanutbrudd er ingenting i forhold til de nesten gjennomtenkte hatske og sure oppstøt som en kunne høre fra midten på 90-tallet...

Nå skal det sies at det er godt med liv på gammeltribuna om dagen. Men er det det både "i medgang og motgang"? :wink:
Haha..men det skal sies at jeg gjor det pga at vi virkelig trengte 3 poeng og det føltes som om Håvard rana oss for de..men HELDIGVIS så var det en annen Håvard som sendt oss rett til himmels..å herregud så deilig å se han skli ned fremfor oss og strekke armene til værs!

Jeg må bare innrømme at jeg ikke synger (mere enn inne i hodet mitt), og jeg klapper sjeldent..men jeg har meget gode grunner til det..jeg har problem å klappe (det gjør vondt rett å slett), og stemmen trenger jeg dagen etter kamp, på trening, og jeg er gammel blackmetalvokalist så det er ikke så mye igjen av stemmebandene ;/
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Taskeladdn wrote:
dalers wrote: Nå skal det sies at det er godt med liv på gammeltribuna om dagen. Men er det det både "i medgang og motgang"? :wink:
:lol: E trur ikke du forstår hva det er snakk om dalers.. Anbefale dg å les igjennom denne tråden en gang til..
Skjønna ka det e snakk om, men forståelse for det er noe ganske annet...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

dalers wrote: Skjønna ka det e snakk om, men forståelse for det er noe ganske annet...
Jau hvis det e forståelse det skorte på.. Så e det lite e kan gjør med det..
User avatar
Janco
Posts: 568
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 37 times

Post by Janco »

dalers wrote:
Taskeladdn wrote: :lol: E trur ikke du forstår hva det er snakk om dalers.. Anbefale dg å les igjennom denne tråden en gang til..
Skjønna ka det e snakk om, men forståelse for det er noe ganske annet...

Full støtte til Taskeladdn her.

-Jeg anså det etterhvert som meningsløst og debattere med Dalers :twisted:

Heia Glimt!
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

dalers wrote:Bra vi trives på hver vår plass :lol:
Jeg tror ikke Taskeladdn's innlegg var ment for å poengtere hvor godt han trives på NordMegler, men at dine innlegg i denne tråden ekskluderer oss som har fulgt klubben i medgang og motgang som fullverdige støttespillere for klubben.
dalers wrote:Nå skal det sies at det er godt med liv på gammeltribuna om dagen. Men er det det både "i medgang og motgang"? :wink:
Til opplysning så er det faktisk opptil flere som har kjøpt sesongkort på "gammeltribuna" til fullpris, (mao. ikke noe supporter-rabatt), og som i årevis har fulgt laget i medgang og motgang.
Jeg tilhører denne kategorien, og jeg føler at ditt utspill som "talsmann" for DGH faktisk er provoserende.
TheClansman
Locked