PUBLIKUM PÅ ASPMYRA

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Locked
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Taskeladdn wrote:Du får håp på dine egne vegne.. At du får sett et aspmyra med folk kun på j-feltet snart da... Siden vi andre er priceless..
For å si det sånn...jeg får frysninger når jeg ser Engafansen, fikk frysninger når jeg var på Åråsen..fordi der er supporterene hos supporterene (engafansen er no faen hele stadion omtrent), sånn skal det være.

Er jo latterlig at folk som faktisk KAN gjøre en innsats mener de er for tøffe og kule og for bra for å stå sammens med DGH..
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

ja det er synd hvis det er folk som føler dem er for tøffe og kule da..
Men dem om det..

E synes bare det er synd at folk som har støttet laget hele livet sitt.. Ikke ska bli sett på som en god nok støttespiller.. Derfor e har kverulert her..
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Taskeladdn wrote:ja det er synd hvis det er folk som føler dem er for tøffe og kule da..
Men dem om det..

E synes bare det er synd at folk som har støttet laget hele livet sitt.. Ikke ska bli sett på som en god nok støttespiller.. Derfor e har kverulert her..
NEI, missforstå meg rett nå...
Jeg sa at de som IKKE kommer bort føler de er for tøffe og kule...vi er bare supportere vi, hvor teite og dumme vi enn må ses på fra "dere", men vi står der fordi det er der man SKAL være...

Jeg kjenner MANGE som fnyser av DGH, men jeg gir faen, er de vennene mine så kommer de dit bort, og vil de ikke så er JEG ihvertfall sammens med vennene mine, DGH!
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

E misforsto ikke.. Har alltid ment at hvis det er folk som mener di er for gode til noe.. Så får det være deres problem.. Dem om det...
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Taskeladdn wrote:ja det er synd hvis det er folk som føler dem er for tøffe og kule da..
Men dem om det..

E synes bare det er synd at folk som har støttet laget hele livet sitt.. Ikke ska bli sett på som en god nok støttespiller.. Derfor e har kverulert her..
Nå syns jeg du syter litt vel mye. Har forstått at du ikke vil stå ilag med DGH, greit nok, men det er på DGH at Glimtsupporterene blir sett. Jo flere vi er jo bedre og da får vi større anseelse rundt om i Norge. Resultatet er sansynligvis at Glimt får flere tilskuere som igjen gir mer penger i kassa. Så svelg jantelovholdninga og kom deg over blandt oss og si til vennene dine at de får skjerpe seg og bli med !!!

Jeg har talt! 8)
So long, glimtforum.net
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

mester wrote:Skrevet: Tirsdag 16 August 2005, 3:23 Tittel:

Jeg kjenner MANGE som fnyser av DGH, men jeg gir faen, er de vennene mine så kommer de dit bort, og vil de ikke så er JEG ihvertfall sammens med vennene mine, DGH!
Jeez, sover dere aldri eller???:shock:

Los-Loco har talt!!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

penthouse wrote:
Nå syns jeg du syter litt vel mye. Har forstått at du ikke vil stå ilag med DGH, greit nok, men det er på DGH at Glimtsupporterene blir sett. Jo flere vi er jo bedre og da får vi større anseelse rundt om i Norge. Resultatet er sansynligvis at Glimt får flere tilskuere som igjen gir mer penger i kassa. Så svelg jantelovholdninga og kom deg over blandt oss og si til vennene dine at de får skjerpe seg og bli med !!!

Jeg har talt! 8)
No har det sg sånn at e faktisk synes det er andre som skal svelge jantelovholdninga si her da =)
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Taskeladdn wrote:No har det sg sånn at e faktisk synes det er andre som skal svelge jantelovholdninga si her da =)
Jaja, uannsett så er det blandt oss det skjer :D . Det er jo supporterene på J-feltet det blir foksert på når det er snakk om supportere, og jo flere vi er desto bedre, det kan jo ikke være tvil om...
So long, glimtforum.net
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Helt enig der.. Å såklart e e enig at det beste hadde vært at alle hadde stått der... Så e synes det e en skam at di støtes vekk med å få slengt til sg at di ikke e bra nok.. At dem bare er enslige stakkarlige osv tittere..

Har man bare sagt.. Ja.. Det er mange på nordmegler som blør for klubben.. Som virkelig er ekte supportere.. Dere er savnet i Horden.. Kom å hjelp oss.. Så gjør vi gjort det her til en 100 ganger bedre opplevelse.. For alle... Så ska e lov dg folk har reagert anneledes..

E har fått masse pm fra folk etter den diskusjonen her.. Som støtte det e si 100%.. Så heldigvis e ikke allt e har sagt her kun mine meininge =)
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Denne diskusjonen er jo mellom deg og 2-3 andre hvis jeg ikke tar feil, man kan ikke ta alle over en kan.
Taskeladdn wrote:E har fått masse pm fra folk etter den diskusjonen her.. Som støtte det e si 100%.. Så heldigvis e ikke allt e har sagt her kun mine meininge =)
Syns det er dårlig å ikke tørre å si sin mening her i forumet i diskusjonen.
So long, glimtforum.net
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Taskeladdn wrote:E har fått masse pm fra folk etter den diskusjonen her.. Som støtte det e si 100%.. Så heldigvis e ikke allt e har sagt her kun mine meininge =)
Ingen ting i veien for å ha egne meninger :D , har selv "kranglet med alle" her på forumet når det var snakk om Bonsak. Hadde jo ikke med meg noe under den diskusjonen.
So long, glimtforum.net
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Læs igjennom hele tråden da.. Folk har vel gitt opp pga.. Tja.. Som du kaller det.. Janteloven ?
trønder pia
Posts: 5
Joined: Tue Aug 16, 2005 1:41 pm

Post by trønder pia »

dalers wrote:Å være supporter handler ikke om hvor lenge du har frekventert klubbens hjemmebane eller hvor mange kamper du ser.

Å være supporter er noe eget. En kan være fan av Glimt, en kan være en støttespiller i form av det å gå på kampene. Men å være supporter er noe annet...
Å værs supporter handler om å støtte klubben sin i tykt og tynt...... å ikke ha ande lag å holde med. En ekte supporter holder seg til laget sitt å bare det ene laget.

Du er jo angofil je.... :guns
tro fast kvit å svart te døden tar oss
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

Det er lov å være glimtsupporter uten å stå på J-feltet.

Har selv fulgt med glimt siden de spilte i 1 div. mot sunndal og frigg, var med årene nedi 2. divisjon. Så kampene mot lag som Grovfjorden og Nordkjosboten. Var til og med å så glimt spille borte mot Grovfjorden(endte med 1-5tap)!!! Har fulgt Glimt opp i eliteserien og deltatt i alle gleder og sorger der. Er engasjert til tusen under kampene, skjeller ut dommeren og hyller glimtgutta av full hals. SÅ jeg anser meg som en fullverdig supporter selv om jeg ikke står på J feltet.

Skal legge til at jeg syns det er kjempebra at supporterklubben er der de er og gjør den jobben de gjør. Kjempebra!!
Loves glimt and pretty girls
trønder pia
Posts: 5
Joined: Tue Aug 16, 2005 1:41 pm

Post by trønder pia »

Det jeg har fått av å lese disse sidene er en god latter, ganske tydelig at enkelte ikke ønsker at supporter klubben skal vokse seg større, men slike finnes desverre over alt.

lykke til med jobben videre..........
tro fast kvit å svart te døden tar oss
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Kingkong wrote:SÅ jeg anser meg som en fullverdig supporter selv om jeg ikke står på J feltet.

Skal legge til at jeg syns det er kjempebra at supporterklubben er der de er og gjør den jobben de gjør. Kjempebra!!
Kan du ikke begynne å stå på J-feltet...??? 8)
So long, glimtforum.net
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Kingkong wrote:Det er lov å være glimtsupporter uten å stå på J-feltet.

Har selv fulgt med glimt siden de spilte i 1 div. mot sunndal og frigg, var med årene nedi 2. divisjon. Så kampene mot lag som Grovfjorden og Nordkjosboten. Var til og med å så glimt spille borte mot Grovfjorden(endte med 1-5tap)!!! Har fulgt Glimt opp i eliteserien og deltatt i alle gleder og sorger der. Er engasjert til tusen under kampene, skjeller ut dommeren og hyller glimtgutta av full hals. SÅ jeg anser meg som en fullverdig supporter selv om jeg ikke står på J feltet.

Skal legge til at jeg syns det er kjempebra at supporterklubben er der de er og gjør den jobben de gjør. Kjempebra!!

Helt enig.. Grunnen til at jeg reagerte i denne tråden.. Er når slike som deg.. Blir kallt en ensom publikummer. Og at man ikke er bra nok..

Mens det er slike som deg.. Som ER GLIMT !!
Det er slike som deg supporterklubben burde friste til å joine dem..

Men tydligvis er dem ikke ute etter di ekte supporterene =(
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

trønder pia wrote:Det jeg har fått av å lese disse sidene er en god latter, ganske tydelig at enkelte ikke ønsker at supporter klubben skal vokse seg større, men slike finnes desverre over alt.

lykke til med jobben videre..........
Den bør jo bli større, nå er den jo ikke større enn et middels stort voldtekstparty fra bronzealderen.
So long, glimtforum.net
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Taskeladdn wrote:Men tydligvis er dem ikke ute etter di ekte supporterene =(
Nå skulle vi ikke gre alle over en kam (ble jeg enig om :) )
Det er litt synd hvis du har fått inntrykk av at ingen i supporterklubben ikke vil ha deg som "vanlig publikummer" som medlem.
So long, glimtforum.net
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Taskeladdn wrote:(...)Men tydligvis er dem ikke ute etter di ekte supporterene =(
Etter mye kvervulering fra din side i denne debatten må jeg bare få spørre; Hvordan er DU i posisjon til å bedømme supportere da? Får jeg isåfall spørre hva du mener er en ekte supporter, siden du er så bastant på at DGH legger ut agn etter de uekte supporterene..
trønder pia
Posts: 5
Joined: Tue Aug 16, 2005 1:41 pm

Post by trønder pia »

Den bør jo bli større, nå er den jo ikke større enn et middels stort voldtekstparty fra bronzealderen.[/quote]

Vel vil man bli større er det i allefall ikke serlig smart å rakke ned på resten av puplikum/ supportere på stadion.....
tro fast kvit å svart te døden tar oss
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

No e det ikke mg det e snakk om da... E har desverre ikke muligheten til å kom mg på kamp så ofte.. av den enkle grunn at e enten jobbe.. Eller så har e ikke råd.. Det å dra på en kamp for mg.. Koste faktisk så si det samme som et sesongkort for dåkker som e der oppe..
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

trønder pia wrote:Vel vil man bli større er det i allefall ikke serlig smart å rakke ned på resten av puplikum/ supportere på stadion.....
Dette nedrakkingsgreia di gjelder jo ikke alle i supporterklubben. Etter det jeg forstår er det visst et lite antall supportere som krangler i denne tråden. Dessuten er alle innlegg personlige meninger og ikke meninger fra DGH som klubb.
So long, glimtforum.net
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Nå blir jeg faen provosert din sytpung, det er jo DU og dine venner som hever dere over supportertklubben, i innlegg etter innlegg så hever du deg over og føler deg ikke velkommen og i innlegg etter innlegg så vrir du på alt som sies for å få sympati, jeg har også innboksen full av "støtte"....

..det er folk som DEG og dine kompiser som ikke VIL fordi dere mener VI er TEITE som står der og HEIER på GLIMT, det er VI som blir sett NED på. INGEN ANDRE!
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Hågen wrote:
Taskeladdn wrote:(...)Men tydligvis er dem ikke ute etter di ekte supporterene =(
Etter mye kvervulering fra din side i denne debatten må jeg bare få spørre; Hvordan er DU i posisjon til å bedømme supportere da? Får jeg isåfall spørre hva du mener er en ekte supporter, siden du er så bastant på at DGH legger ut agn etter de uekte supporterene..
Det e mein e en ekte supporter.. Er di som møter opp på alle kampene.. Di som støtter laget i tykt og tynnt.. Di som allti vil være der.. Di som etter denne debatten altså bare er ensomme tittere.. Fordi dem ikke har betalt 200 kr i medlemsavgift og foretrekker å sitte en annen plass enn j-feltet.. Såklart e det mange ekte supportere i supporterklubben.. E ikke det e si.. Men fy flate kor bra den klubben hadde hvært.. Hvis den hadde prøvd å fått med sg di andre som absolutt burde være der.. Istedet for å bare slenge i trynet til dem at di ikke er gode nok støttespillere..

Somsagt.. Litt skryt kommer man langt med.. E tør å vedd på at di denne diskusjonen gjelder hadde kommet.. Hadde man mast litt på dem.. Fortalt dem hvor bra jobb di gjør... At det er bra glimt har folk som blør så mye for klubben.. Og om di ikke kan va så snill å hjelp oss i supporterklubben. Med å bidra det lille ekstra.. Ilag.. For sammen står man sterkt..
Locked