PUBLIKUM PÅ ASPMYRA

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Kloke ord Los Lokos. Men personlig drier jeg faktisk mere mot toyota. Greit vi gar sjettdårlig utsikt i dene ene omgangen menvi har skikkelig skikkelig konge i en. en annen sak er at vi er i medten av aspmyra så alle vil høre DGH bedre
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Los-Loco wrote:Tviler veldig sterkt på at noen har overtalelsesskraft nok til å overbevise noen i Glimt om at gromsetene midt på Addidas skal gis til supporterne!Los-Loco har talt!
Man kommer ingen vei uten å prøve.
Los-Loco wrote:Imidlertid finnes det en annen og minst like bra løsning som jeg er overbevist om vil funke bra! Foran NorMegler, ved den gamle spillerinngangen, pleide supporterklubben å stå i gamle dager. Her er det mulig å bygge en enkel tretribune, slik at plassen løftes 150 cm opp og litt fram.

Plasserer man supporterne der får de en framskutt posisjon som gjør dem svært synlig og hørbare for hele stadion, spillerne vil få dem midt i fleisen når de kommer ut av garderobene, og ikke minst (og dette mener jeg faktisk er viktig); supporterne får svært god utsikt til kampen.
Dette mener jeg om Adidas også, dessuten så vil vi midt på Adidas være i kamerafokus nesten hele tiden.

Tror midt på Adidas vil gi en større effekt etterhvert. I form av større tilskuermasse og popularitet. Man må bare innrømme at en veldig synlig og god supportergruppe også vil tiltrekke seg bedre spillere. Supporterene kan være det lille extra på vektskålen.
So long, glimtforum.net
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Vi er plassert på akkurat samme plass som Kanarifuglene, og på Åråsen er det sjelden fullt, men de høres, rett å slett fordi "j-feltet" deres er fullt hver kamp. Total-akustikken på Aspmyra er dog veldig dårlig, som tidligere nevnt.

Når jeg var "hjemme" på sommerene på 80tallet en gang på den tiden søskenbarnet mitt ledet supporterklubben var de plassert oppe på Nordmegler(!), da minnes jeg at det var jævla trøkk, men det er mulig det bare føltes sånn..noen andre som er gamle nok til å huske?
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

mester wrote:Når jeg var "hjemme" på sommerene på 80tallet en gang på den tiden søskenbarnet mitt ledet supporterklubben var de plassert oppe på Nordmegler(!), da minnes jeg at det var jævla trøkk, men det er mulig det bare føltes sånn..noen andre som er gamle nok til å huske?
Joda husker at det var KJEMPETRYKK når supporterklubben var samlet på Nordmegler men er litt usikker på om det bare er husken som begynner og bli dårlig..
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

..akkurat samme følelsen jeg sitter med. Tidlig 80 tall helt frem til 88-89 er litt i tåkeheimen ...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Janco
Posts: 576
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 108 times
Been thanked: 39 times

Post by Janco »

Husker i allefall tiden da de sto foran nåværende Nordmegler,
og er veldig enig med Los-Loco om at den plasseringen vil
være til det beste!!

-Jeg syntes det var helt topp, har aldri vært medlem i supporter-
klubben, men sto ALLTID i gult sammen med supporterne
i lag med flere kompiser.

Dermed er jeg av den oppfatning at det lettere kommer flere
"utenforstående" (ikke-suppoertere) og støtter laget sammen
med alle supporterne:-)

Vi er at gjeng som alltid står på kampene, på tvers av Horden,
og ville selvsagt stått sammen med HELE horden på "gammel-plassen"!

HEIA GLIMT!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

..helt uenig. Dårligste plassene på stadion, er en grunn til at de i sin tid var forbeholdt, militærer og honnørfolkene, rett å slett råttne plasser. Da er det mye bedre å ta over deler av Nordmeglertribunen.
Rent akustikkmessig er det også en råtten plass..

Som tidligere nevnt..hvis dere vil stå sammens med Horden er det bare å gå bort til Adidas med gult, så skal dere slippes inn der! Er MASSE plass der fortsatt..
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

Enig med mesters siste innlegg. Kloke ord!
Keep on rockin' in the free world!
User avatar
Janco
Posts: 576
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 108 times
Been thanked: 39 times

Post by Janco »

mester wrote:..helt uenig. Dårligste plassene på stadion, er en grunn til at de i sin tid var forbeholdt, militærer og honnørfolkene, rett å slett råttne plasser. Da er det mye bedre å ta over deler av Nordmeglertribunen.
Rent akustikkmessig er det også en råtten plass..

Som tidligere nevnt..hvis dere vil stå sammens med Horden er det bare å gå bort til Adidas med gult, så skal dere slippes inn der! Er MASSE plass der fortsatt..
Ditt synspunkt Mester, greit nok....

-Jeg VIL ikke stå sammen med horden på Adidas, men hadde helt sikkert gjort det på andre siden!

Du sier det er MASSE plass sammen med dere der!!
-Det er vel en grunn til det da....?

Mvh Janco
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Hadde Supporterklubben stått på andre siden av addidas E feltet hadde det nu enda vært noe. Der de står nå er DGH bortgjemt. Mener ikke at Supportklubben skal ha kremplasser men J feltet er de desidert dårligste plassene på aspmyra for en supporterklubb IMO Da hadde ståfeltet på nordmegler faktisk vært og foretrekke. Men noen ganger lurer jeg litt på ledelsen til glimt synes om supporterklubben for 4-5 år siden sto supporterklubben midt på Nordmegler (likt gamledager) men de fikk ikke stå der pga klager fra andre som satt bak som hadde hatt de plassene i "100 år" og de så ikke bra. Så ble de dyttet ut på den ene siden av Nordmegler der de sto i to år nå har DGH hatt J feltet noen sessonger. Men mot besiktas ble DGH belønnet med ytterste delen av toyota. Hvorfor ble Glimts kansje viktigste støttespiller(stemmingskaper) på Aspmyra belønnet med dårligere plasser enn vanlig på det som skulle være (og var) desserten
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Janco
Posts: 576
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 108 times
Been thanked: 39 times

Post by Janco »

Enig i mye der Bateman26.

Mener også at om supporterne først skal være på Adidas,
så MÅ jo motsatt del av tribuna være og foretrekke.

Da er man iallefall nærmere folkene som sitter på Toyota.
Om nå ikke intensjonen er og live opp den gråe massen. (Rimi)
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

mester wrote:..helt uenig. Dårligste plassene på stadion, er en grunn til at de i sin tid var forbeholdt, militærer og honnørfolkene, rett å slett råttne plasser. Da er det mye bedre å ta over deler av Nordmeglertribunen.
Grunnen til at de i sin tid var de billigste plassene er jo enkelt og greit at det var ståplasser, og de var lave! Poenget her er jo å bygge dem opp og fram, med en enkel tretribune. Utsikten kan ingen si noe på, ettersom det er så nært midten som det går an å komme. Når det heller ikke står folk på sidene lenger, så vil dette bli det beste utsiktspunktet på stadion.

mester wrote:Rent akustikkmessig er det også en råtten plass..
Rent akkustikkmessig er det helt utmerkede plasser! Hvordan i all verden begrunner du at det vil bli dårlig lyd derfra? Addidas vil være reflektorvegg midt i mot, og NorMegler demmer opp bakfra. At det alltid blåser stiv kuling i fra sørvest på Aspmyra er et generelt problem, som ikke rammer denne plasseringen mer enn noen annen.

Er veldig enig i at den optimale plasseringen ville ha vært midten av Addidas, men jeg tror det er mer urealistisk å håpe på enn seriegull neste år.

Los-Loco har talt!
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

Dette kan vi jo diskutere i det uendelige, men til syvende og sist er det jo vi i DGH selv som bestemmer hvor vi vil stå (og selvsagt har jo Glimt noe de skal ha sagt). Virker jo som mange av de mest kritiske til vår plassering ikke er medlemmer selv?

Helt enig med mester hva gjelder akustikk, tak og vegg har tross alt litt å si. Jeg har stått (som supporter) omtrent på alle plasser på Myra siden 93, og trives aller best der vi er nå. Synes nedenfor DnB-tribunen (skal vi ikke være enig om at navnet "nordmeglertribunen" er histore?) var skikkelig råtne plasser. Fordelen var at vi stod rett ved trenerbenker og spillerutgangen, men nå er jo garderobene flyttet til Adidastribunen. Ser heller ikke for meg at en tretribune blir veldig attraktivt å stå på...
På andre siden av Adidas er også ok. Fordelen er at vi er nærmere mere folk/Toyotatribunen, bakdelen er at lyden kan blåse litt bort i vestavinden (men der er det vel kommet en glassvegg som avhjelper det problemet litt?)
Keep on rockin' in the free world!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Janco wrote:-Jeg VIL ikke stå sammen med horden på Adidas, men hadde helt sikkert gjort det på andre siden!
Hehe, slike supportere vil gamle Glimt ha... :wink: Ja, når vi kommer til dere så hadde dere sikkert blitt stående??? :lol:

Wow...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Trodal wrote:Dette kan vi jo diskutere i det uendelige, men til syvende og sist er det jo vi i DGH selv som bestemmer hvor vi vil stå (og selvsagt har jo Glimt noe de skal ha sagt). Virker jo som mange av de mest kritiske til vår plassering ikke er medlemmer selv?

Helt enig med mester hva gjelder akustikk, tak og vegg har tross alt litt å si. Jeg har stått (som supporter) omtrent på alle plasser på Myra siden 93, og trives aller best der vi er nå. Synes nedenfor DnB-tribunen (skal vi ikke være enig om at navnet "nordmeglertribunen" er histore?) var skikkelig råtne plasser. Fordelen var at vi stod rett ved trenerbenker og spillerutgangen, men nå er jo garderobene flyttet til Adidastribunen. Ser heller ikke for meg at en tretribune blir veldig attraktivt å stå på...
På andre siden av Adidas er også ok. Fordelen er at vi er nærmere mere folk/Toyotatribunen, bakdelen er at lyden kan blåse litt bort i vestavinden (men der er det vel kommet en glassvegg som avhjelper det problemet litt?)
For det første får du garantert ikke byggeløye til en tretribune, er veldigt restriktive regler når det gjelder bygging av tribuner, så den ideen kan du glemme Los Loco.

Akustikken der er allerede prøvd ut, og den suger maksimalt, jeg satt på GROM plass (hadde billetter jeg fått av en spiller..) på Adidas hele sesongen for et par år siden og jeg hørte sjelden mere en svak tromming, dvs LAVERE enn DGH hørtes fra Toyota og DnB-tribunen (vil påstå den ikke heter DnB-tribunen uten Nordlandsbankentribunen ...) ifjor. Ikke engang på Toyota (da satt jeg oppe på Nordmegler (som den hette da!) nærmest Toyota) hørtes DGH!

Det finnes to alternativer i forhold til lyd og trøkk...begge er under tak, dvs gamletribuna, og Adidas..

Med tanke på at det oftere (av og til dog..) kommer heiarop fra gamletribunen aka DnBtribuna, Nordmegler, Nordlandsbanktribuna kjært barn har mange navn, burde nok DGH være plassert der..sammen med gamlefolket (de som faktisk HEIER på Glimt).

For DGH sin del aner jeg ikke hva som er gjort i forhold til dialog med Glimt-ledelsen, men de BURDE være intresserte å gi DGH best mulige plasser i forhold til å skape enda mere trøkk og liv på stadion...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Janco
Posts: 576
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 108 times
Been thanked: 39 times

Post by Janco »

dalers wrote:
Janco wrote:-Jeg VIL ikke stå sammen med horden på Adidas, men hadde helt sikkert gjort det på andre siden!
Hehe, slike supportere vil gamle Glimt ha... :wink: Ja, når vi kommer til dere så hadde dere sikkert blitt stående??? :lol:

Wow...
Du skal ikke kimse av supportere som ikke er med i DGH :guns
Har nok vært Glimt-FAN siden før du lærte deg og krype!

Sorry, ikke aggresivt meint, men vi "andre" er vel så viktige for Glimt!
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

mester wrote:For DGH sin del aner jeg ikke hva som er gjort i forhold til dialog med Glimt-ledelsen, men de BURDE være intresserte å gi DGH best mulige plasser i forhold til å skape enda mere trøkk og liv på stadion...
En som har forstått det.

Sender framdeles ballen over til styret i DGH, hva er blitt gjort med plasseringen... og kan man forbedre vår nåværende plassering...??? Bør jo diskuteres med Glimt før sesongkort selges for neste år...(når nå enn det er..??)
So long, glimtforum.net
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Janco wrote:
dalers wrote: Hehe, slike supportere vil gamle Glimt ha... :wink: Ja, når vi kommer til dere så hadde dere sikkert blitt stående??? :lol:

Wow...
Du skal ikke kimse av supportere som ikke er med i DGH :guns
Har nok vært Glimt-FAN siden før du lærte deg og krype!

Sorry, ikke aggresivt meint, men vi "andre" er vel så viktige for Glimt!
Jeg ser publikummere rundt meg, ikke supportere. Jeg skiller der. Lærte meg å krype i 76. Du var helt sikkert supporter da, for alt jeg veit...

Å stå ensom og alene under gammeltribuna må jo være nitrist. Synes egentlig bare synd på dere... Ikke agressivt meint, har bare medfølelse.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Jeg tror at J-feltet er helt greit akustikk-messig. Tviler på at man får det så mye bedre noen andre steder. Det jeg imidlertid tror ville forbedret effekten var om DGH samlet seg øverst på J-feltet, slik at en får utnyttet bakvegg, tak og "Rema1000-veggen" som støyreflektorer. Når en samles helt nede ved sidelinja som nå forsvinner mye av lyden ut i lufta, og mye lyd går tapt for publikum som sitter langt til siden og bak på Adidas. Jeg er ikke overrasket over at disse ikke hører DGH spesielt godt.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Janco
Posts: 576
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 108 times
Been thanked: 39 times

Post by Janco »

dalers wrote:[Jeg ser publikummere rundt meg, ikke supportere. Jeg skiller der. Lærte meg å krype i 76. Du var helt sikkert supporter da, for alt jeg veit...

Å stå ensom og alene under gammeltribuna må jo være nitrist. Synes egentlig bare synd på dere... Ikke agressivt meint, har bare medfølelse.
-Var nok Glimt-FAN i -76 ja, er det ennå.
Medfølelse trenger jeg overhodet ikke, gleder meg fantastisk mye til hver eneste Glimt-kamp jeg drar på, enten det er borte eller hjemme :D

PS: Ser forøvrig at du er Spurs-tilhenger, men regner selvfølgelig med at du aldri har omtalt deg som Spurs-supporter!!??

Forøvrig, lykke til både her og over there, dalers :wink:
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Pekri10 wrote:Jeg tror at J-feltet er helt greit akustikk-messig. Tviler på at man får det så mye bedre noen andre steder. Det jeg imidlertid tror ville forbedret effekten var om DGH samlet seg øverst på J-feltet, slik at en får utnyttet bakvegg, tak og "Rema1000-veggen" som støyreflektorer. Når en samles helt nede ved sidelinja som nå forsvinner mye av lyden ut i lufta, og mye lyd går tapt for publikum som sitter langt til siden og bak på Adidas. Jeg er ikke overrasket over at disse ikke hører DGH spesielt godt.
Det er greit for oss som står der..for resten av publikum fungerer det dårligere..selv på motsatt side av Adidas forsvinner lydene kjappt...så vil du høre Den Gule Horde i 2005 må du være på J-feltet eller i direkte nærhet.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Janco wrote:
dalers wrote:[Jeg ser publikummere rundt meg, ikke supportere. Jeg skiller der. Lærte meg å krype i 76. Du var helt sikkert supporter da, for alt jeg veit...

Å stå ensom og alene under gammeltribuna må jo være nitrist. Synes egentlig bare synd på dere... Ikke agressivt meint, har bare medfølelse.
-Var nok Glimt-FAN i -76 ja, er det ennå.
Medfølelse trenger jeg overhodet ikke, gleder meg fantastisk mye til hver eneste Glimt-kamp jeg drar på, enten det er borte eller hjemme :D

PS: Ser forøvrig at du er Spurs-tilhenger, men regner selvfølgelig med at du aldri har omtalt deg som Spurs-supporter!!??

Forøvrig, lykke til både her og over there, dalers :wink:
Du ønsker meg lykke til her? Ja, vi Glimt-supportere tar imot lykkeønskninger med STOR takk! Men flott at du ikke trenger medfølelse. Liker nemlig ikke å spre om meg med slike følelser :lol:

Og jeg omtaler meg vel som Spurs-supporter hele tida. MEN, og her kommer vel forskjellen mellom meg og deg fram, når jeg drar til White Hart Lane, så ønsker jeg meg billett på South Stand (tribuna for die-hard-fansen). Like stor er gleden å stå der blant den harde supporterkjerne som den er å stå her på Aspmyra på J-feltet. Men på South Stand er det vanskelig å få billett. I England ønsker folk å bidra blant sine egne. Blant de som elsker klubben høyest.

Jeg søker supporterne. Jeg er supporter. Du må vel egentlig få lov til å kalle deg hva som helst. Der tar jeg ørliten sjølkritikk. I mine øyne blir du nok en ensom publikummer. :wink:

Supporterklubben som eksisterte på 70-tallet ble nærmest lagt ned da Glimt rykket ned i 80'. Noe slikt vil ikke skje igjen. Så kan vi sikkert diskutere kvaliteten på supporterklubbene og med- motgangsupportisme til det kjedsommelige. Men det gidder jeg ikke.

Hei sveis!
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

mester wrote:For det første får du garantert ikke byggeløye til en tretribune, er veldigt restriktive regler når det gjelder bygging av tribuner, så den ideen kan du glemme Los Loco.
Nei, det har du muligens rett i, men som du selv sier; man kommer ingen vei uten å prøve. På Alfheim har man iallfall fått godkjent noe stilas-liknende greier som tribune.
mester wrote:Akustikken der er allerede prøvd ut, og den suger maksimalt, jeg satt på GROM plass (hadde billetter jeg fått av en spiller..) på Adidas hele sesongen for et par år siden og jeg hørte sjelden mere en svak tromming, dvs LAVERE enn DGH hørtes fra Toyota og DnB-tribunen (vil påstå den ikke heter DnB-tribunen uten Nordlandsbankentribunen ...) ifjor. Ikke engang på Toyota (da satt jeg oppe på Nordmegler (som den hette da!) nærmest Toyota) hørtes DGH!
Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke at supporterne har stått på dette stedet siden FØR Addidas ble bygget, mao har du lite empiri å gå etter... Og ikke glem at man med en tribune ville kommet mye høyere opp og derfor fått gamletribuna som lydskjold bakfra.
mester wrote:Det finnes to alternativer i forhold til lyd og trøkk...begge er under tak, dvs gamletribuna, og Adidas..

Med tanke på at det oftere (av og til dog..) kommer heiarop fra gamletribunen aka DnBtribuna, Nordmegler, Nordlandsbanktribuna kjært barn har mange navn, burde nok DGH være plassert der..sammen med gamlefolket (de som faktisk HEIER på Glimt).
Gamletribuna er forsåvidt ålreit, men avstanden til banen blir for stor. Supporterne bør være nærmest mulig, både for trøkken sin del, men også for supporternes egen opplevelse av kampen!
mester wrote:For DGH sin del aner jeg ikke hva som er gjort i forhold til dialog med Glimt-ledelsen, men de BURDE være intresserte å gi DGH best mulige plasser i forhold til å skape enda mere trøkk og liv på stadion...
DER er vi iallfall enige Mester :D! Synes Glimt ikke har jobbet veldig hardt for å legge forholdene tilrette for supporterne, men det er bare observasjoner utenfra altså...

Men Fotballforbundet legger også kjepper i hjulene, i kampreglementet heter det at supporterne fortrinnsvis skal plasseres i en sving! Believe it or not!

Los-Loco har talt!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Den tidligere supporterklubben sto på anviste plass ihvertfall en sesong etter Adidas var bygd kanskje..i og med at jeg SATT på Adidas ved gitte tidspunkt og blikket ut over x antall nedregna gulkledde personer som prøvde å tromme og synge på plassen du henviser til som et "bra sted" å være.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Los-Loco wrote:Men Fotballforbundet legger også kjepper i hjulene, i kampreglementet heter det at supporterne fortrinnsvis skal plasseres i en sving! Believe it or not!

Los-Loco har talt!
Fortrinnsvis er heldigvis ikke et påbud!
So long, glimtforum.net
Locked