Hvor mange har du sett i Glimt utstyr i dag.

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Stine wrote:Nu e æ snart ferdig med Glimt-vottan æ driv å strikka, så snart kan æ byn å ta de i bruk :)
Æ ska byn nu å strekk glimt votta. D passa jo ikke helt me rosa votta å glimt skjerf. Ska kjøp mæ gul veske å. Nån så har sett ei fin gul veske? :glis
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Jeg så mange i Gult i går på årsmøtet ,men husker bare ,dalers og skriket. hvem var det som hadde på seg den sorte hettgenseren ? første gang jeg har sett noen andre enn meg selv bruke den utenom kamp .
I medgang og motgang
tjongs
Posts: 2583
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Begod wrote:Jeg så mange i Gult i går på årsmøtet ,men husker bare ,dalers og skriket. hvem var det som hadde på seg den sorte hettgenseren ? første gang jeg har sett noen andre enn meg selv bruke den utenom kamp .
Var nok meg det :wink:
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Flott Tjongs :hedre ønsker å se flere folk i Glimtutstyr. Jeg oppfordrer alle til å ha på seg suporterutstyr til hverdags. Det er en enkel og kraftfull måte å markedsføre både Glimt og DGH på.
I medgang og motgang
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Ha nu hvertfall rula hovedstaden i 5 daga i mitt vakre Glimtskjerf....
Tippeliga 2015
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Æ så han Hågen på Lørdagen, og dro han i skjerfet, og han bare stirra på mæ som om æ skulle vært syk i hodet mitt. Æ trur ikke han kjente mæ igjen.

Æ så ei dame idag med Glimtlue og en hund...
ARGH!
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

For noen dager siden traff jeg forumist mathilde som var iført et vakkert gult skjerf her i bartebyen. En inspirasjon til oss andre her nede til å gjøre det samme.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

NupiSnowJog wrote:Æ så han Hågen på Lørdagen, og dro han i skjerfet, og han bare stirra på mæ som om æ skulle vært syk i hodet mitt. Æ trur ikke han kjente mæ igjen.
Hehe, er det rart da, kvinne? Jeg sto jo helt i mine egne tanker og pratet med noen, også kommer det plutselig noen og river meg i skjerfet. Du så jo på reaksjonen min at jeg ble helt satt ut, men jeg skjønte etter hvert at det bare var du. Ellers skulle jeg da selvfølgelig hilst :wink:
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

En liten oppsummering fra de siste dager:
Torsdag:2 smågutter på friskhuset i glimtlue.
Fredag( ser bort fra alle i Nordlandshallen), en guttunge på Løding SFO i Glimt genser, Milla i spillertrøye og Callemanøver i Glimtlue.
Lørdag : Hågen i Glimtskjerf.
I medgang og motgang
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Begod spotter smågutter:
Begod wrote:En liten oppsummering fra de siste dager:
Torsdag:2 smågutter på friskhuset i glimtlue.
Fredag( ser bort fra alle i Nordlandshallen), en guttunge på Løding SFO i Glimt genser...
:lol:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16625
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Tirsdag. I allefall EN glimtsupporter på Elbowroom.... Meg.... Men jeg håper flere har på seg effekter til årsmøtet..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Post by mutz »

vi va vell tre støkka på møte igår me skjerf som æ fikk me mæ værtfall :) blitt veldi flenk te å bruk det :) å så e æ ganske sexy i mine glimtsokka av å tell 8) ikke sant dalers? :P
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Hågen wrote:
NupiSnowJog wrote:Æ så han Hågen på Lørdagen, og dro han i skjerfet, og han bare stirra på mæ som om æ skulle vært syk i hodet mitt. Æ trur ikke han kjente mæ igjen.
Hehe, er det rart da, kvinne? Jeg sto jo helt i mine egne tanker og pratet med noen, også kommer det plutselig noen og river meg i skjerfet. Du så jo på reaksjonen min at jeg ble helt satt ut, men jeg skjønte etter hvert at det bare var du. Ellers skulle jeg da selvfølgelig hilst :wink:
Jammen, du sto jo å stirra på mæ da æ gikk inn i glasshuset. Æ trur egentlig du lata som at du ikke kjente mæ, fordi kameraten din hadde et rødt og hvitt fotballskjerf.
ARGH!
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Begod wrote:En liten oppsummering fra de siste dager:
Torsdag:2 smågutter på friskhuset i glimtlue.
Fredag( ser bort fra alle i Nordlandshallen), en guttunge på Løding SFO i Glimt genser, Milla i spillertrøye og Callemanøver i Glimtlue.
Lørdag : Hågen i Glimtskjerf.
å så trådde jo jeg hele glasshuset med omkringliggende butikker med skjerfet på meg i flere timer... ja på Lørdagen altså..
Tippeliga 2015
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

dalers wrote:Begod spotter smågutter:
Begod wrote:En liten oppsummering fra de siste dager:
Torsdag:2 smågutter på friskhuset i glimtlue.
Fredag( ser bort fra alle i Nordlandshallen), en guttunge på Løding SFO i Glimt genser...
:lol:
ja jeg var litt i tvil om jeg skulle nevne dem da det kunne se litt suspekt ut :) Men jeg syns at alle som går i glimtutsyr fortjener respekt for det, så derfor måtte jeg nevne dem selv om jeg satt meg selv i et litt dårlig lys :)
I medgang og motgang
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

I dag, på vei hjem fra skolen, så jeg ei jente på bussen ikledd et par usedvanlig vakre strikka Glimt-hansker med teksten førr evig. Virkelig fine var de. Drister meg faktisk til å tro at det var Stine, som tidligere har observert meg en del ganger, uten at jeg helt har dekning for mine antagelser...
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Har åsså sedd usedvanli mange me glimtutstyr de siste dagan, uten at æ veit kem de e da... :D
Ækte nordnorsk stolthet!
Mariasha
Posts: 2714
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Post by Mariasha »

Jeg så ei venninne med Glimtskjerf og Glimthansker på skolen :) Også hadde jeg på meg Glimthanskene, da.
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

Så ei pia med Glimt-skjerf på vei mot Bodø VGS i dag tidlig, sannsynligvis fra busstoppet borti høgget.
Mariasha
Posts: 2714
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Post by Mariasha »

Lars Hasvoll Bakke wrote:Så ei pia med Glimt-skjerf på vei mot Bodø VGS i dag tidlig, sannsynligvis fra busstoppet borti høgget.
Ei blond ei?
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

Mariasha wrote:
Lars Hasvoll Bakke wrote:Så ei pia med Glimt-skjerf på vei mot Bodø VGS i dag tidlig, sannsynligvis fra busstoppet borti høgget.
Ei blond ei?
Rekti.
Stine
Posts: 476
Joined: Thu Mar 31, 2005 6:20 pm
Location: Bodø

Post by Stine »

Hågen wrote:I dag, på vei hjem fra skolen, så jeg ei jente på bussen ikledd et par usedvanlig vakre strikka Glimt-hansker med teksten førr evig. Virkelig fine var de. Drister meg faktisk til å tro at det var Stine, som tidligere har observert meg en del ganger, uten at jeg helt har dekning for mine antagelser...

Ja, det va mæ :D
I det siste har æ sett ganske mange folk med glimt-utstyr. Meget positivt :)
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Idag har vi solidaritetsløp, der vi skal kle oss ut og gå løypa i sentrum av Larvik. Æ har da kledd mæ ut i glimtklærne mine (shorts, skjorte, sokka) og har på mæ en rød bikini med hvite prikka over, har håret mitt i hårrulla og masse grønn og rød sminke. Hvis æ har den beste utkledningen får æ premie og kommer i avisa... Hvis d blir tatt bilde av mæ i avisa, så gir æ linken her. Førr akkurat nu, om æ må si d sjøl, e æ virkelig et syn!
ARGH!
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

EDIT: pga Nupiens manglende nettkunnskaper, legger jeg heller ut link til bloggen min, der har jeg lagt ut bilde...

http://brekkehelenpen.blogspot.com
Last edited by NupiSnowJog on Sat Mar 11, 2006 3:13 pm, edited 1 time in total.
ARGH!
Post Reply