TIFO Norge i bilder

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Vi blir garantert og ha OH men siden det er sjettdyrt og vi ikke har optimale lokaler (vi har faktisk ikke lokaler) vet vi ikke når det blir. Vi må få lånt oss ett lager eller noe iden duren. Så vist noen har noen de kjenner osm eier noen nedlagte fabrikklokaler/lager som de har lyst og la oss låne er det bare og si ifra
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Norlæningen
Posts: 279
Joined: Sun Aug 28, 2005 12:34 pm
Location: Østfold

Post by Norlæningen »

Kan ikke si meg imponert over nivået på de tifoene dere har hadd til nå. Men dere har tifo i hvertfall og det er positivt..
<-FFK->
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Da kan jeg si akkurat det samme til deg :)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Norlæningen wrote:Kan ikke si meg imponert over nivået på de tifoene dere har hadd til nå. Men dere har tifo i hvertfall og det er positivt..
For at du skulle bli imponert måtte vi vel ha laga en "vi elsker TIL og FFK"-tifo, og av en eller annen merkelig grunn tror jeg det er passelig lite aktuelt.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

Norlæningen wrote:Kan ikke si meg imponert over nivået på de tifoene dere har hadd til nå. Men dere har tifo i hvertfall og det er positivt..
Men en 30 meter lang kvit plastbanner med en vanlig TIL logo e det beste du har sett på lang tid? Ka e kriterian dine førr ka du synes ser bra ut? At den e stor? Forøvrig synes Æ tifoen til LSK e veldig imponerende, både i størrelse og i utførelse.
User avatar
Norlæningen
Posts: 279
Joined: Sun Aug 28, 2005 12:34 pm
Location: Østfold

Post by Norlæningen »

Glimt1916 wrote:
Norlæningen wrote:Kan ikke si meg imponert over nivået på de tifoene dere har hadd til nå. Men dere har tifo i hvertfall og det er positivt..
Men en 30 meter lang kvit plastbanner med en vanlig TIL logo e det beste du har sett på lang tid? Ka e kriterian dine førr ka du synes ser bra ut? At den e stor? Forøvrig synes Æ tifoen til LSK e veldig imponerende, både i størrelse og i utførelse.
TIL-logobanneret var fint. Normark-banneret før var ikke så veldig bra. LSK-tifoen er muligens den beste tifoen som er laget i Norge gjennom alle tider muligens.

Selvfølgelig lar jeg meg imponere av Isberget sin tifo selv om den var enkelt laga. Men den skal lages for det. Da blir man litt imponert når en supporterklubb med 4-500 medlemmer klarer å komme frem med ett så stort banner.

Men det er ikke bare isberget som imponerer meg av tifo-gruppene i Norge. Hønefoss og Godset har også imponert meg i år med mange herlige tifoer til å være så små supporterklubber, mens Klanen på sin side igjen har vært en enorm skuffelse.

Men det er herlig å se at det tifo er på tur frem i Norge nå. Tifo gir en ekstra stemning rundt kampen..
<-FFK->
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

Norlæningen wrote: mens Klanen på sin side igjen har vært en enorm skuffelse.
Klanen har vært en enorm skuffelse igjen? Æ skjønna at vi har veeeeeldig annerledes oppfattning av ka som e bra og ka som e dårlig her... Klanen e i en egen klasse når det gjeld tifo i Norge. Mye av grunnen e selvfølgelig at de har veldig mange medlema og dermed veldig mye penga, men de e unasett fortsatt ganske langt foran resten av supporter-Norge.
User avatar
Norlæningen
Posts: 279
Joined: Sun Aug 28, 2005 12:34 pm
Location: Østfold

Post by Norlæningen »

Glimt1916 wrote:
Norlæningen wrote: mens Klanen på sin side igjen har vært en enorm skuffelse.
Klanen har vært en enorm skuffelse igjen? Æ skjønna at vi har veeeeeldig annerledes oppfattning av ka som e bra og ka som e dårlig her... Klanen e i en egen klasse når det gjeld tifo i Norge. Mye av grunnen e selvfølgelig at de har veldig mange medlema og dermed veldig mye penga, men de e unasett fortsatt ganske langt foran resten av supporter-Norge.
Klanen har hadd gode tifoer i år. Men alle vet hva klanen har prestert de siste årene. De har vært suveren på tifo-fronten. De har vært i en egen klasse når det gjelder tifo. Men i år har de ikke klart å leve opp til forventningene. De har selv innrømmet at de ikke har vært gode nok i år. Men for all del, en middels tifo fra klanen er som oftest bedre enn de fleste andre tifoer i Norge, men de har alikvel ikke levd helt opp til forventningene mange har hadd til de i år..
<-FFK->
Post Reply