Bjørn Lund liker oss!

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bjørn Lund liker oss!

Post by eidurgud »

Arntis wrote:skikkelig supporterklubb her i byen etter Bjørn Ola Wilassen ga seg
Er det han som gikk rundt på Aspmyra? Det var jo etter at han ga seg det ble fart i supporterene.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 471 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Bjørn Lund har jo stort sett hatt rett i det han har skrevet om supporterne. Det har ikke vært så mye futt og fart etter at Willassen ga seg som leder. (Willassen hadde jo en periode som mikrofonmann, men det var han heller dårlig til. Han var enorm på den tiden han hadde tannbørsten.)

Synes det er på sin plass at Lund skryter en del når supporterne faktisk gjør noe bra, etter at han har kritisert i så mange år!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Det jeg siktet til var selvfølgelig etter at han ga seg som mikrofonmann.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Vi er blitt bedre av flere grunner

1 Tifogruppa gjør oss mye mere synlig i forhold til media.
2 Styret fungerer
3 Glimtforum er en kjempeplass og få formidlet beskjeder turer osv osv
4 Vi har ansvarsgrupper som får ting gjort.
er sikkert mange flere grunner men
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

..tillater meg å sitere et eget innlegg fra Follotråden
Kjempemessig for DGH ja, men det er lagt ned en enorm arbeidsinnsats for å lykkes, så håper alle de som vet med seg at de bedt kompiser melde seg inn, DGH TIFO, Begod som vært vår torpedo og organisert stand, DGH-styret, "sanggruppa", og alle DGH're som har hjelpa til og hatt en sterk innsats før, under og etter kamp tar og klapper seg på skuldra! Godt jobba! Det visste vi allerede før Bjørn Lund, men som milla sier..kjempeartig å få anerkjennelse også fra utsida. Selv spillerene uttrykker i ny og ne hvor godt vi støtter laget vi elsker, det gir bare mer energi!

Det målretta arbeidet med å verve folk til DGH og den kontinuelige prosessen med å bli enda bedre kommer å gjøre DGH til en sterk/homogen supporterklubb og naturlig del av "bybildet", det er utrolig sterkt av en supporterklubb som var mindre når den var i ELITESERIEN! Motgangssupportere er noe vi "fant opp" ifjor..stolt av dokker DGH!
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

PM wrote:Men viktig nå å tenke på holdning i gruppa.. (kanskje ikke meg som skal snakke høyest om dette, men som en menigsytrer jeg er nevner jeg dette)
Det har aldri vært så viktig for supportene til glimt og vise bra holdninger som de er nå.. Det gjelder spesielt på kamp der man går framfor som ett godt eksempel når det gjelder positivetet til egne spillere og generell oppførsel på Tribunen
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Post Reply