Den gule horde skal hjelpe BHK

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Fra Oslo wrote:Hvem stiller på lørdag?
PM pluss to stk
Thea +
MacDaddy ser ikke bortifra at han kommer
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Hvem stiller på lørdag?
PM pluss to stk
Thea +
MacDaddy ser ikke bortifra at han kommer
dalers
mutz
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hågen wrote:Jeg har ennå ikke mottat mail, Dalhaug. :blå
Du kan få en av de to jeg har fått :lol:
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

36-16 til BHK over opprykksrival Follo. Meget underholdende kamp. Ikke mange fra Horden som var der, men med PM og Stine i spissen så laget vi en del liv :D

750 var publikumsantallet og en kan trykt si at det var liv på tribunen under hele kampen.

Geir Daniel fikk rødt kort. (Dømminga var til tider på Adecco-nivå). Og nå venter Vestli i Groruddalen? Oppfordrer supportere i Sør til å ta turen og støtte opp om dette BHK-laget som fyker RETT opp i Eliten!!!

Til andre i Horden: Ta med medlemskortet og 350,- i cash neste gang. Dette blir stor vinterunderholdning!
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Knallgøy å se håndballkamp igjen! Gleder meg stort til å følge BHK utover sesongen :)

Håper og at de har mer kaffe og brus igjen når jeg kommer frem til disken neste gang, at vaflene var supergode er det ingen tvil om!

Neste hjemmekamp er allerede lørdag om en uke. Møter Kjelsås. Irriterende nok er jeg mest sannsynlig bortreist denne helgen, og får ikke med meg første Oslo-lag som kommer nordover. Hadde sett frem til å se Kjelsås...

Terminlisten
http://www.handball.no/kamper.asp?AvdId ... 2&lag=6491
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Post by mutz »

Det va kjæmpe arti å se håndball igjen!! :D

Håpa det kommer flere neste lørdag! den oppvisningen vi fikk igår, håndball av høy klasse! og høy temperatur!:D

Å se den gleden de viste oss når dem scora og spælla bra! heilt fantastisk! å kor de leka sæ på slutten når de leda tryggt! :D deili!!
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Lørdag 18.00 BHK-Kjelsås!

BHK ble slått ut av cupen mot Vestli med bare 27-25 (våre blåe brente 6 staffer!). Nå skal tapet hevnes og det er Kjelsås som blir å få gjennomgå.

denne gjelder fortsatt:
dalers wrote:Heisann alle venner!

Den Gule Horde har i høst inngått et spennende samarbeid med BHK om rimelige sesongkort på BHK sine hjemmekamper. For bare 350,- får du som medlem av DGH et sesonkort til BHK. Med på kjøpet får du også en blå skjorte og gode, reserverte plasser! Av disse 350,- går 50,- tilbake til DGH så med å kjøpe et sesongort via DGH så støtter du faktisk DGH med en 50-lapp.

BHK har i likhet med Glimt tenkt å rykke opp til eliteserien denne sesongen. De har hentet hjem en del stjerner, deriblandt Geir Daniel Larsen. Vi i DGH ønsker å gi nettopp deg et tilbud om å få se dramatikken på nært hold for en rimelig penge.

Møt opp fra 17.30 og ta med medlemskortet til DGH og 350,- i cash.

BHK og DGH ønsker dere vel møtt til en spennende håndballsesong i Bodø.

Mvh. Styret i DGH
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hmm...

Hva med at vi deler DGH i to, utenom Glimtkamper? De som vil se på viljehands, og de som vil se på Grand's damelag spille fotball? I dag var det 110 stk i Hallen, for å se jentene/damene slo Bamble 3-1. To av dem var forøvreig Super-Tom og Penge-Runar. Trodde de var på tur til Kongsvinger?
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hehe, nettmøte med Geir Daniel Larsen og Frode Kristiansen var absolutt god underholdning :lol:

http://www.an.no/nettmote/article2325714.ece
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Post by mutz »

fantastisk læsning!!! :)

*mimre om dagene på VGs da Geir-Daniel tvingte oss te å hoppe tau i 1-2 tima kl 07.30 på mårran* han måtte lære sæ å hoppe tau og kaste ball og stusse og trikse hos oss! :) de hadde bynnt med slik trening på BHK, og da va G-D Larsen gla førr at han va lærer førr en gjeng me jenta som va gla i å hoppe tau, sånn at han kunne bli bedre enn alle andre på laget sitt!:D
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Et spørsmål om hvor lenge Per Øyvind Sjong holder:

"Hvor lenge holder han?"

"2002"

:D :D
Han får en ball...
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Post by mutz »

han e født i 1970, så det vil vell da si at han e 36 år, vil det ikke?? :)
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

mutz wrote:han e født i 1970, så det vil vell da si at han e 36 år, vil det ikke?? :)
Ubønnhørlig desverre korrekt. Hrmpf

Men i følge en dansk nettside så er han født 16.04.74 Så da er han 32
@liverglimt
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Kjøpte sesongkort på første kampen. Nå har jeg bare en lapp som billett, mannen i billettluken sa at DGH skulle ordne med sesongbilletter.
Lurte på når de kommer? :)
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Fra Oslo wrote:Kjøpte sesongkort på første kampen. Nå har jeg bare en lapp som billett, mannen i billettluken sa at DGH skulle ordne med sesongbilletter.
Lurte på når de kommer? :)
Mannen i luka misset nok någet. Denne lappen gjelder til så lenge som sesongkort og det er BHK som skal ordne sine sesongkort :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Post Reply