Bent Inge Johnsen

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

Hmm...rykker ikke ned. Vil omformulere litt, Stjerno vil ikke kunne hjelpe glimt til ELITEseriegull til neste år.
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
ymmot
Posts: 187
Joined: Sat Aug 06, 2005 8:06 pm
Location: Sånn ca. midt på J-feltet

Re: Absolutt noe å se på

Post by ymmot »

booegutt wrote:Ikke enig med de fleste her om Bent Inge, synes vi absolutt bør se på ham som interresant.

Han kan spille alle plasser på banen, han har et tungt skudd, han er tøff å bryne seg på og scorer mål. 33 år gammel kan han spille noen år før han gir opp, og stemmer det at han er godt trent er han god. Han bør heller ikke være særlig dyr i drift.

Helvete......
Har du røyka "bingotusj"?
Han er IKKE noe for oss.
Vi har ikke ansvar for gamle glimthelter når de skal pensjoneres.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Vi har allerede Runar, Harald Martin og Åssa fra 92 og 93 sesongen i stallen. Og Ola på benken. Skaffer vi oss Stjerno begynner det nesten å bli patetisk. Hvorfor ikke Staurvik, Berstad og Petter Solli også?

Nei, nok gamlinger, på tide å jobbe alderssnittet nedover (hvilket Glimt er i full gang med ved signeringen av costaricanerne!)

Los-Loco har talt!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Kunne Jaggu ikke vært mer enig!!

Det holder nå, som tidligere sagt , skal det komme inn spillere med år på ræva skal de styrke stallen , ikke benken og kontoen!
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Skriver ikke Paulsen under ny kontrakt, må vel Ola dra på seg drakten igjen også.
Masinga
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Hvis paulsen ikke skulle signere.. Vil det være en katastrofe uten like..
Men hvis så skulle være tilfellet.. Så er det vel ikke større rokkeringa enn at Halvorsen går på høyre og Miller tar venstre..
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

Det står en liten artikkel i dag i AN at Bent Inge er gira på Glimt spill!!!

Nei :guns Æ E IKKE GIRA PÅ HAN I GUL TRØYE
Loves glimt and pretty girls
User avatar
XuliX
Posts: 1328
Joined: Sun Apr 03, 2005 2:36 pm
Location: Mørkved city
Been thanked: 1 time

Post by XuliX »

Kingkong wrote:Det står en liten artikkel i dag i AN at Bent Inge er gira på Glimt spill!!!

Nei :guns Æ E IKKE GIRA PÅ HAN I GUL TRØYE
for all del, IKKE JEG HELLER!!!!
"It's not the fart that kills you, it's the smell" - Petter Solberg
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

det gjør jo ingen ting at Bent Inge kommer tilbake. Så lenge vi får han gratis, og slipper å betale for han (er klar over at vi må betale lønn, da :? ) men han er jo greit stallfyll, og kan dessuten hende at han bringer enda mere positiv lagånd inn i spillergruppa, eller?... Jo større stall, jo bedre.. Så lenge han hold se skadefri, så e han jo en solid spiller!


Skjønna faen ikkje ka dåkker syt ætter!... :wink:
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Zpiff wrote:det gjør jo ingen ting at Bent Inge kommer tilbake. Så lenge vi får han gratis, og slipper å betale for han (er klar over at vi må betale lønn, da :? ) men han er jo greit stallfyll, og kan dessuten hende at han bringer enda mere positiv lagånd inn i spillergruppa, eller?... Jo større stall, jo bedre.. Så lenge han hold se skadefri, så e han jo en solid spiller!


Skjønna faen ikkje ka dåkker syt ætter!... :wink:
Aldri i livet om jeg vil ha Stjerno tilbake hit nå. Han har spilt sin rolle i klubben, ødelegg nå ikke det inntrykket vi har av han.

Greit vi vil oppleve 93 sesongen igjen, men ikke med de ekstakt samme spillerene!
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Hågen wrote:Greit vi vil oppleve 93 sesongen igjen, men ikke med de ekstakt samme spillerene!
Steike! Kommer Trond Sollied og Ivar Morten Normark også?

By the way: Noen som husker 1993-utgaven? Glimt spilte med disse mot Kongsvinger i åpningskampen: Rohnny Westad - Ola Haldorsen, Trond Sollied, Charles Berstad, Andreas Evjen - Runar Berg (Ivar Morten Normark fra 52.), Tom Kåre Staurvik, Tommy Hansen - Aasmund Bjørkan (Arild Berg fra 70.), Bent Inge Johnsen, Harald Brattbakk.

Stjerno eller ikke Stjerno. I dagens stall er det bare Runar, Brattbakk og Bjørkan tilbake. Det er ikke skremmende.
Masinga
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Masinga wrote:
Hågen wrote:Greit vi vil oppleve 93 sesongen igjen, men ikke med de ekstakt samme spillerene!
Steike! Kommer Trond Sollied og Ivar Morten Normark også?

By the way: Noen som husker 1993-utgaven? Glimt spilte med disse mot Kongsvinger i åpningskampen: Rohnny Westad - Ola Haldorsen, Trond Sollied, Charles Berstad, Andreas Evjen - Runar Berg (Ivar Morten Normark fra 52.), Tom Kåre Staurvik, Tommy Hansen - Aasmund Bjørkan (Arild Berg fra 70.), Bent Inge Johnsen, Harald Brattbakk.

Stjerno eller ikke Stjerno. I dagens stall er det bare Runar, Brattbakk og Bjørkan tilbake. Det er ikke skremmende.
Mulig jeg er på bærtur nå, men jeg er da rimelig sikker på at åpningskampen i 1993 var på Alfheim mot TIL (1-1), og at Arild fikk sin debut på venstrekanten mot Lyn i 8-0 kampen på Myra. Så enten er det meg eller så er det deg som har sviktende hukommelse Masinga. Noen andre som husker?

Los-Loco har talt!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Trodde også åpningskampen i '93 var mot TIL, ja.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Splitte mine ... Dere har helt rett! Kampen mot Kongsvinger var siste kamp den sesongen, ikke den første. Beklager.

Kampen i Tromsø endte 1-1. Brattbakk scoret. (Rohnny Westad - Ola Haldorsen, Trond Sollied, Charles Berstad, Petter Solli - Runar Berg, Tom Kåre Staurvik, Thor Mikalsen (Tommy Hansen fra 69.) - Aasmund Bjørkan (Bent Inge Johnsen fra 72.), Ivar Morten Normark, Harald Brattbakk.)

Fantastisk som dere husker. Dere har sikkert forstått for lenge siden at de lagoppstillingene jeg drar opp, ikke er hentet fra hukommelsen!
Masinga
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Jeg husker den kampen spesielt godt fordi jeg ble så sjokkert da jeg fant ut at Totte var vraka til fordel for Westad. Totte var sort of helten min på tidspunktet, sammen med Walter Zenga.

EDIT: Kampen var tv-sendt, såvidt jeg husker?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Kesseboy wrote:Jeg husker den kampen spesielt godt fordi jeg ble så sjokkert da jeg fant ut at Totte var vraka til fordel for Westad. Totte var sort of helten min på tidspunktet, sammen med Walter Zenga.

EDIT: Kampen var tv-sendt, såvidt jeg husker?
Det var et sjokk at Totte satt på benken ja! Kom som lyn fra klar himmel dét uttaket, Westad og Totte hadde vel spilt nokså jevnt i oppkjøringen, og da var det ingenting som tilsa å vrake Totte som tross alt hadde vært fast keeper lenge. Men Sollied visste jo best...

Men jeg husker kampen aller best fordi vi tapte seriegullet der! Hadde vi vunnet den kampen, slik vi burde, hadde vi blitt seriemestere i ´93, da hadde Brattbakk blitt værende og blitt tidenes toppscorer i Glimt og ikke i RBK, så hadde Glimt og ikke RBK spilt CL gjennom hele nittitallet osv osv!

*mimre*


Los-Loco har talt!
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

Kampen var TV-sendt ja. Husker det godt, for jeg så den på Fotball-puben i Bergen sammen med en del andre gulkledde. Vi stifta en slags supporterklubb vest det året (vi eksisterte kun ett år), og helga etter på var vi på Varden og så 0-0 kampen mot Fyllingen (om lag 50 Glimt-supportere). Neste seriekampen var jo hjemme mot Ham-Kam om jeg ikke husker feil (16.mai??, sesongen startet litt senere den gang), og den første eliteseriekampen på Aspmyra på mange år endte 3-0.
Keep on rockin' in the free world!
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

Tror forøvrig vrakingen av Totte kom pga et par keepertabber i den siste treningskampen (mot LSK?).
Keep on rockin' in the free world!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Må si han ikke er øverst på spillere jeg vill ha i Glimt.
Nei nei.
Bare glem han :!:
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Bent Inge Johnsen

Post by J I P »

Stjerno er trener i Eidsvoll Turn og han har hentet inn Mats Ingebrigtsen på laget

http://www.eub.no/sport/overlegne-mot-n ... frste-test
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Bent Inge Johnsen

Post by J I P »

Etter et stopp i Gjelleråsen så går turen nå videre til Lyn hvor han blir hovedtrener
https://www.lyn1896.no/nyheter/2018/11/ ... lagstrener
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Bent Inge Johnsen

Post by Kesseboy »

"Lyn rykker opp når man er gode nok. Tabellen lyver ikke, og jeg tror at vi tar steget når vi er klare. Klart at vi gjerne gjør det i 2019, men viktigst nå er å tenke på de forhold som gjør at vi klarer det." Dette likte jeg godt.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply