Spillertråd: Erik Hoftun

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Gikk nettopp på kveldsnytt. "Hoftun er så godt som klar for RBK neste sesong". Vet ikke helt hva jeg tenker og mener om det egentlig...
Andres meninger støter meg.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Det er vel stort sett bare positivt.
Kritisk
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Hoftun er jo ikke trener :wink:
Og han holder ikke lenger som spiller...

Så da mangler vi bare en sportssjef hvis dette stemmer 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Få Staurvik til klubben!
Ball?
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Gule Ørn wrote:Få Staurvik til klubben!
For å sitere en kompis da jeg foreslå å dra på weekendtur til Tromsø;
"E du fette dom?" :evil:
Kritisk
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Hva med Per Joar Hansen? Han synes jeg er mye mer spennende.
Kritisk
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Dersom NRK angivelig har rett, tåkeprater Ernst Pedersen igjen? Hos AB24.no blir han sitert på at "- Ingenting er avklart - det har egentlig ikke skjedd noe som helst, sier en ordknapp Pedersen." Artikkelen er publisert kl. 21.27.

Alternativet er at Hoftun går bak ryggen på Pedersen, men jeg har mine tvil.

Prøver å veie for og imot - og kommer egentlig fram til at det er trist hvis han forlater oss. Ikke nødvendigvis fordi han er en uvurderlig ressurs som trener eller spiller, men fordi han på mange måter representerer noe som de fleste andre klubber mangler. Vil vi greie å lokke en ny Lædre Bjørdal til klubben uten Hoftun her?

Litt bittert er det om han forlater oss nå, selv om han på ingen måte er en sviker. Likevel, hva slags tidspunkt er dette å lekke ut slik informasjon på? Rett før Moldekampen. Er det Glimts måte å si farvel opprykk på?
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Hågen wrote:Dersom NRK angivelig har rett, tåkeprater Ernst Pedersen igjen? Hos AB24.no blir han sitert på at "- Ingenting er avklart - det har egentlig ikke skjedd noe som helst, sier en ordknapp Pedersen." Artikkelen er publisert kl. 21.27.

Alternativet er at Hoftun går bak ryggen på Pedersen, men jeg har mine tvil.
At Pedersen muligens ikke er 100% ærlig i denne saken synes jeg egentlig er helt greit i så fall. Like greit å vente til kontrakter er signert og dessuten kan det jo hende at man ikke ønsker at dette skal ta for mye fokus foran kampen mot Molde.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Vel, i mine øyne har det allerede tatt bort mye av fokuset. Og det er beklagelig. Ikke dermed sagt at verken Hoftun eller noen i Glimt har skylda for det.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Det kan da umulig overraske noen dersom dette blir utfallet. Det har jo ligget i kortene rimelig lenge. At det skjer før sesongen er slutt er heller ikke overraskende eller spesielt problematisk. Klubben ønsket jo selv at dette skulle avklares innen 31. august.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10786
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2300 times
Been thanked: 383 times

Post by liverglimt »

Mr Bean wrote:Gule Ørn: Ka i faan har du drukki i kveild? :evil: ???? Maursyra eller 10 flaska eddik 35%??????? TUFS!!!!!! :shock: :shock:


Nei..Kanskje vi skal ta hain Tørum i retur???

Jeg slenger meg på denne, selv om jeg ikke liker å "hetse" andre forumister, men nå lurte jeg på hva Gule Ørn tenkte på.

Hvis TKS kommer til klubben så blir den brutt ned i løpet av kort tid. TKS må bli mer erfaren før han får leke med de gule.
@liverglimt
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

tomath wrote:
Hågen wrote:Dersom NRK angivelig har rett, tåkeprater Ernst Pedersen igjen? Hos AB24.no blir han sitert på at "- Ingenting er avklart - det har egentlig ikke skjedd noe som helst, sier en ordknapp Pedersen." Artikkelen er publisert kl. 21.27.

Alternativet er at Hoftun går bak ryggen på Pedersen, men jeg har mine tvil.
At Pedersen muligens ikke er 100% ærlig i denne saken synes jeg egentlig er helt greit i så fall. Like greit å vente til kontrakter er signert og dessuten kan det jo hende at man ikke ønsker at dette skal ta for mye fokus foran kampen mot Molde.
Tja, mulig Ernst tåkeprater, men det er vel så sannsynlig at det er RBK som bare gjør som de pleier; legger sine planer som involverer en masse mennesker, og når de så er fornøyd med planene DA først gjør de reelle forespørsler til de involverte. Og de får det gjerne som de vil...
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

TKS har vell ingenting i denne tråden å gjøre... å han bør absolutt ikke komme til glimt
You'll Never Walk Alone
User avatar
Råket
Posts: 127
Joined: Wed Jun 29, 2005 1:15 pm
Location: Bodø

Post by Råket »

Glem no han jævla Staurvik som trener... Få Cato Hansen som ny Glimt trener visst Hoftun/Bergersen slutta..

Men for all del, bli hos oss Hoftun og Kenta!!!!!!!!
Bodø/Glimt Superlag
User avatar
Råket
Posts: 127
Joined: Wed Jun 29, 2005 1:15 pm
Location: Bodø

Post by Råket »

Glem no han jævla Staurvik som trener... Få Cato Hansen som ny Glimt trener visst Hoftun/Bergersen slutta..

Men for all del, bli hos oss Hoftun og Kenta!!!!!!!!
Bodø/Glimt Superlag
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Trapattoni wrote:Det kan da umulig overraske noen dersom dette blir utfallet. Det har jo ligget i kortene rimelig lenge. At det skjer før sesongen er slutt er heller ikke overraskende eller spesielt problematisk. Klubben ønsket jo selv at dette skulle avklares innen 31. august.
Men nå er det kanskje på tide og få et endelig svar fra Hoftun? Ernst uttaler jo at ingenting skjer i denne saken.

Og hvis så at Hoftun skal til RBK neste sesong så bør en kanskje få en overenskomst med Hoftun om at han går med en gang? Å spille for en som ikke skal lede laget til neste sesong viser seg å ikke alltids være like inspirerende for en spiller.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Trapattoni wrote:Det kan da umulig overraske noen dersom dette blir utfallet. Det har jo ligget i kortene rimelig lenge. At det skjer før sesongen er slutt er heller ikke overraskende eller spesielt problematisk. Klubben ønsket jo selv at dette skulle avklares innen 31. august.
Men nå er det kanskje på tide og få et endelig svar fra Hoftun? Ernst uttaler jo at ingenting skjer i denne saken.

Og hvis så at Hoftun skal til RBK neste sesong så bør en kanskje få en overenskomst med Hoftun om at han går med en gang? Å spille for en som ikke skal lede laget til neste sesong viser seg å ikke alltids være like inspirerende for en spiller.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

dobbel
Last edited by J I P on Tue Sep 18, 2007 12:19 pm, edited 1 time in total.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Post Reply