Spillertråd: Runar Berg

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Stibern »

Runar må være den personen med det guleste hjertet av alle. Håper han lykkes i arbeidet med å berge klubben fra ruin. Jeg er glad for at Runar er med i dette arbeidet, selv om det selvsagt er utrolig vemodig at den aktive karrieren hans er over.

Takk for alt på banen Runar og lykke til med redningsaksjonen. You are the MAN!
L.U*H.G
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by bjornage »

Runar er kongen. Jeg vil også tippe at han sier fra seg lønn også fremover, noe som er grunnen til han legger opp med øyeblikkelig virkning. Hadde regnet med han kom til å gi seg etter denne sesongen uansett, men det er selvfølgelig trist. Er virkelig legende, jeg håper bare vi får noen i fremtiden som kan måle seg med han og resten av Berg-gutta.

Hyll hyll!
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Glimtfan »

Tror egentlig dette kan være en positiv beslutning, Runar vil fokusere på å redde klubben og jeg tror han kan klare å gjøre en viktig jobb i denne sammenheng. Spillemessig mister Glimt rutine og en flott pasningsfot, men samtidig har nok Runar sitt spill hemmet laget på andre måter i det siste, tenker da spesielt på tempo. Flott at han tenker på fremtiden til laget både sportslig og økonomisk.
Runar har hatt en fantastisk karriere og har gjort en strålende jobb for Glimt. Nå får vi håpe at han kan bidra i mange år for Glimt, på andre områder.
GULTeKULT
Posts: 217
Joined: Wed Mar 26, 2008 4:43 pm
Location: Tromsø

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by GULTeKULT »

Tusen takk for store mengder med "gofotball" på Aspmyra. Du er Mr. Glimt og en av grunnene til at så mange har blitt ordentlig glad i laget i gult. For din innsats fortjener du en statue i bodø. En Glimt-legende! Det er det du er.
T1N av KT
Posts: 142
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:48 pm

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by T1N av KT »

Runar! Du er rå, i ferd med å bli en levende legende!
Forsangeren i Tornekrattet (meg) oppfordrer alle til å støtte Bodø/Glimt!
krattet tifo
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by gavharr »

Gråt da jeg leste om nyheten om Runar, og slutten på hans fantastiske karriere. En fantastisk fotballspiller, og et fantastisk menneske!

Hva med en testimonial. Glimt Anno '93 mot dagens Glimt? :)
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Gvandreassen

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Gvandreassen »

Vell, dette var vell et av flere sjokk den siste perioden. Er nok litt positivt for Glimt sin del, men er selvfølgelig vemodig at han ikke spiller mer.

Runar, du er en ekte fotballspiller!
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by bjornage »

gavharr wrote:Gråt da jeg leste om nyheten om Runar, og slutten på hans fantastiske karriere. En fantastisk fotballspiller, og et fantastisk menneske!

Hva med en testimonial. Glimt Anno '93 mot dagens Glimt? :)
For å være ærlig tror jeg det kunne blitt litt vel pinlig for dagens Glimt :lol:
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Knuta »

Glemt nå alt dette. Gjør heller det som Runar vil nemlig å forsøke å redde Glimt. Trå til alle som kan. Det er vel ikke noen vits i å spille en kamp for et lag som kanskje ikke eksisterer om en uke eller to. Runar har forstått dette men ikke så mange andre i Bodø. Når kun 3000 møter opp for å se FFK som var Glimt viktigste kamp i år så sier det det meste om forståelse i Bodø's befolkning om Glimt og støtte til laget.
User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by youron »

Videointervju av Runar fra i ettermiddag.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7300777
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
User avatar
Thomp
Quizmaster
Quizmaster
Posts: 258
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:16 pm
Location: Hagan Nittedal

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Thomp »

En egenartet måte disse Berggutta legger opp på, man får liksom ikke sagt ordentlig hade, men minnene er der, håper Runar blir takket skikkelig av ved neste hjemmekamp på myra.


Jeg bøyer meg i støvet for en femragende spiller, og et mennesket med et stort (Glimt)hjerte. :hedre
Søker svar på kvinnens gåte, i mellomtiden har jeg det j.....moro:)
RS2-Gti

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by RS2-Gti »

Tror nok det er en motivasjon også at Glimt slipper å betale hans lønn. Jeg syntes det er forferdelig trist, men som med det meste, det måtte ta slutt en gang.

Det eneste jeg ber om - dersom siste hjemmekampen ikke er viktig for opprykk eller nedrykk - tving Runar til å spille 45 minutter, slik at Bodø kan møte opp å hylle han en siste gang.

Jeg måtte forresten le litt av kommentaren om at Glimt 93 ville slått Glimt 2010. Slettes ikke umulig. Var mange fotballhoder i den stallen som nok ville bitt bra i fra seg tross alt formen ikke er på topp.
User avatar
trmika
Posts: 190
Joined: Mon May 03, 2004 7:27 am
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by trmika »

Dette er trist.Jeg har problemer med å finne ord for hva jeg synes han har betydd for Glimt. Ingenting passer liksom helt.
Jeg ønsker han all lykke fremover.
Kanakje det med testimonial ikke hadde vært så dumt, der pengene hadde gått til å redde klubben.
Parelius
Posts: 1027
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:01 am
Location: Oslo
Contact:

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Parelius »

Litt sånn hallveis sjokkert, men trur det e riktig med tanke på klubben sin situasjon. Selv om det kom brått på.
Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter.
T1N av KT
Posts: 142
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:48 pm

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by T1N av KT »

Sånn rent strategisk og med tanke på Tornekrattets vennskap til DGH, så ser jeg gjerne at testimonial mot Molde ville vært både riktig og morsomt.
krattet tifo
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Crazy horse »

Nå tør jeg nesten ikke åpne avisa lengre, det ene sjokket kommer, større enn det andre. Det er så mye følelser i sving i meg, sinne, sorg, vemod og jeg frykter lengsel kommer etter hvert. Håper Runar kan skape glede og optimisme med sitt engasjement for klubben, og at vi alle kan juble for at den blir berget. :cry: :shock:
Fotball er nesten alltid morsomt
Heltenjohn
Posts: 742
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:00 pm

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Heltenjohn »

Enda en trist dag i Glimts historie, men kanskje det kan være med å gjøre livet lettere som B/G supporter i nærmeste fremtid?
User avatar
Josse
Posts: 373
Joined: Thu Jul 23, 2009 5:24 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Josse »

Er selvfølgelig trist å miste en slik juvel av en spiller, men jeg tror han vil gjøre det godt i markedsavdelingen. Her har vi en som virkelig brenner for klubben, og når han skal jobbe med å samle inn penger, kan det bli veldig bra.

Tusen takk for alt Runar Berg, vi vil savne deg. Heia Glimt :glimt
Gvandreassen

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Gvandreassen »

Det at denne mannen bare fikk fem landskamper, er en skam.
Lampard
Posts: 1
Joined: Sun Jun 20, 2010 2:13 pm

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Lampard »

Veldig veldig trist dette her. Mer lojal spiller skal du lete lenge etter.
Takk for alt Runar! :(
User avatar
-list
Posts: 1645
Joined: Sun Mar 30, 2008 4:34 pm
Has thanked: 49 times
Been thanked: 30 times

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by -list »

Knuta wrote: Kan ikke fatte å begripe hvordan Glimt skal reddes nå. Tror Glimt trenger ca. 40 mill for å slette gjeld osv og kunne gå videre med driften.
Nå er det ikke sånn at de trenger å slette gjeld, de trenger likviditet for å betale avdrag. Sett opp mot det, og hvis jeg har forstått det riktig, at Glimt har forbedret tallene med 24(?) millioner fra 2008-tallene til 2009-tallene, så virker det som om det er i (nesten) alles interesse med fortsatt drift.

Slås de konkurs nå, er det lite penger som kan fordeles. Noen (DnB?) overtar vel Aspmyra.
User avatar
-list
Posts: 1645
Joined: Sun Mar 30, 2008 4:34 pm
Has thanked: 49 times
Been thanked: 30 times

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by -list »

Jeg håper virkelig at Glimt/Runar annonserer en farvel-kamp. Vil tro at de får et par ekstra billetter solgt, da.
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Gule Ørn »

:hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre

Image
Ball?
User avatar
Josse
Posts: 373
Joined: Thu Jul 23, 2009 5:24 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Josse »

nydelig :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :hedre :glimt
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Spillertråd: Runar Berg

Post by Knuta »

Synes det er håpløst at folk ikke forstår at det Runar gjør nå er det eneste riktige. Henviser til denne linken.
http://www.an.no/glimt/article5318584.ece

Han må fritas fra en hver form for press for å spille resten av sesongen, og folk burde heller støtte det Runar gjør nå samt bidra med noen midler hvis man har. Det er vel ingen vits i å spille ut sesongen og Glimt blir slått konkurs, kontra det å bruke 100% av tiden for å redde klubben. Fortsatt har jeg følelsen av at mange i Bodø ikke har forstått noe som helst av hvor alvorlig situasjonen er.
Støtt Runar i hans valg, hører dere!!.
Post Reply