Han spilte en helt fantastisk kamp i dag og fortjente dette så sinnsykt. Banens beste.
Moderator: Larsen
Tjaaa, jeg kan jo komme med to gode forslag:Linnih skrev:Heilt enig i at han va banens beste:) men koffør sto det i Avisa Bodø at han Runar Berg blei bb?!
#3: ...har du vurdert muligheten for at det er mer enn èn instanse som foretar en vurdering av spillerne og kampen?Linnih skrev:Mein nu heilt klart at speakern sa at han Trond Olsen blei bb...??Thomsan skrev: Tjaaa, jeg kan jo komme med to gode forslag:
#1: Avisa Bodø foretar ikke kåringer hvor utfallet er basert på dine personlige meninger.
#2: Kanskje han faktisk var banens beste? Jeg vet dette høres utrolig ut, men dette er ikke en kåring som baseres på antall mål.
Og det er det nøyaktig det som er tilfellet med avisa vs stadion. Get the picture?Linnih skrev:Det e nu to heilt forskjellige ting kem som faktisk blir kåra til BB på stadion, til ka noen supportera synns!
Nå er vi bare splittet mellom de som digger og de som ikke digger Olsens frisyre!Kesseboy skrev:Jeg regner med du blant annet mener meg?
Kritikk er (heldigvis?) frosset i tid. Olsen spilte en elendig treningskamp mot Tromsdalen og gjorde en hel del dårlige valg i treningskampen mot Tromsø. Men han har siden Tromsdalen-kampen økt innsatsen og spiller på det han er god på, og han har fått god uttelling på de valgene han gjør, både i form av mål og mindre målbare prestasjoner (presiserer at jeg kun har sett høydepunkter fra Hønefoss og Mandalskam, og hele Ham-Kam-kampen). Olsen har til gode å virkelig overbevise meg med innsats og høy kvalitet over lang tid (gjennom en hel sesong), uten at jeg avskriver ham som Glimt-spiller for godt av den grunn.
Men, helt generelt, det er ofte sånn at et par-tre kritiske kommentarer fra forskjellige brukere på forumet gjør at noen sitter igjen med inntrykket at "alle" klager på spilleren, og at det finnes en anti-klubb av noe slag. Som f.eks. da Runar Berg kom tilbake fra skade i fjor, da var det mange som skapte seg et bilde av at supporterklubben var splittet mellom de som likte Berg og de som ikke likte Berg, når tilfellet bare var at folk diskuterte hvor lurt det var å ta inn en spiller rett fra skade, og om han var godt nok trent på tidspunktet.
Godt å se at selvinnsikten er tilstede!(...)Og det har vært en del situasjoner der jeg burde satt andre opp, men der jeg har valgt å gå selv.