Spillertråd: Trond Olsen

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

glimtelsker wrote:en åvertråkk bruka som regel ikke å vær så ille. så han blir nokk ikke længe ute :S
Jeg tråkka over og hadde smerter i ni mnd etterpå...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Kenneth wrote:
glimtelsker wrote:en åvertråkk bruka som regel ikke å vær så ille. så han blir nokk ikke længe ute :S
Jeg tråkka over og hadde smerter i ni mnd etterpå...
Da har du gjort noe mer enn å trokke over.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

MhepA wrote:Da har du gjort noe mer enn å trokke over.
Og dette sier du selvsagt som en kvalifisert lege? :?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Kenneth wrote:
MhepA wrote:Da har du gjort noe mer enn å trokke over.
Og dette sier du selvsagt som en kvalifisert lege? :?
Min søster går legestudie, men det skal ikke så mye til for å skjønne at det har skjedd noe mer enn et enkelt overtrokk.
Mulig du har slitt, forstuet, at noe har hovnet opp jeg vet ikke.. Ikke umulig at det er røket et leddbånd.
Det høres bare litt lenge ut med 9 mnd :)
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

MhepA wrote:
Kenneth wrote: Og dette sier du selvsagt som en kvalifisert lege? :?
Min søster går legestudie, men det skal ikke så mye til for å skjønne at det har skjedd noe mer enn et enkelt overtrokk.
Mulig du har slitt, forstuet, at noe har hovnet opp jeg vet ikke.. Ikke umulig at det er røket et leddbånd.
Det høres bare litt lenge ut med 9 mnd :)
Selv om søsteren din går legestudiet, så var det like forbanna en overtråkk :lol: at jeg forstrakk noe leddbånd var jo et resultat av at jeg tråkka over. Mitt poeng var at en overtråkk ikke nødvendigvis er en liten og ubetydelig skade.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Kenneth wrote:
MhepA wrote: Min søster går legestudie, men det skal ikke så mye til for å skjønne at det har skjedd noe mer enn et enkelt overtrokk.
Mulig du har slitt, forstuet, at noe har hovnet opp jeg vet ikke.. Ikke umulig at det er røket et leddbånd.
Det høres bare litt lenge ut med 9 mnd :)
Selv om søsteren din går legestudiet, så var det like forbanna en overtråkk :lol: at jeg forstrakk noe leddbånd var jo et resultat av at jeg tråkka over. Mitt poeng var at en overtråkk ikke nødvendigvis er en liten og ubetydelig skade.
Sa ikke at du IKKE tråkket over ;)
Last edited by MhepA on Fri Jun 15, 2007 8:51 pm, edited 1 time in total.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

Kenneth wrote: Selv om søsteren din går legestudiet, så var det like forbanna en overtråkk :lol: at jeg forstrakk noe leddbånd var jo et resultat av at jeg tråkka over. Mitt poeng var at en overtråkk ikke nødvendigvis er en liten og ubetydelig skade.
Nå er vi en del off topic, men jeg har en del erfaring med overtrokk. Helt siden jeg spilte miniputt-fotbal på Innstranda, så har jeg slitt med dette. Da jeg var inne til førstegangstjeneste greide jeg å gjøre dette under en stridsteknikk-øvelse. Hadde store smerter, gikk med krykker noen dager, men så gikk det så og si over... Etter tre mnd hadde jeg enda litt plager med foten, og legen rekvirerte røntgen. Da ble det konstatert brudd i ankelen. Bruddet var i ett av småbeina, så det var ikke noe de ønsker å skru i, eller gipse, jeg måtte bare ta det litt med ro, slik at det fikk gro..

Det er ikke et brudd du har hatt?
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

RS wrote:Det er ikke et brudd du har hatt?
Ja, det er ikke et brudd jeg har hatt :mrgreen:

Akkurat nå lurer jeg på om jeg har brukket lysken min, men det er nå en annen sak ;)

TOPIC: Håper Trond er på beina kjapt og at kampen mot Raufoss går med han på banen.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
OTH
Posts: 2263
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 148 times
Been thanked: 87 times

Post by OTH »

Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Moss skryter av Trond
Plasseringsevne, fart og teknikk i en fin blanding gjør Trond Olsen til en farlig herremann. For den som elsker fotball, kan ikke komme rundt det faktum at spilleren er noe av det beste vi har sett foran hos et lag i Adeccoligaen
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Trond uttalte følgende (papirutgaven AN) i forbindelse med signeringen av Martins.
Det er veldig bra for klubben. Alle spillere er viktige, det er ikke noen som er mer viktig enn andre. Jeg håper bare at de snart fårsignert med de andre som er ute av kontrakt.
Begynner Trond å bli voksen? :D
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Trond Olsen sendte inn spørsmål til Johan Kaggestad og spurte når de kommer i mål så de rekker å varme opp før kampen! :D
Han får en ball...
User avatar
ripperem
Posts: 138
Joined: Mon Jun 13, 2005 8:03 pm
Location: Bodø

Post by ripperem »

Trond Olsen lurte akkurat på om de rakk å se færdig touren før de sku varm opp til kamp idag :D
Bodø Glimt, Superlag!
COYS!
User avatar
ripperem
Posts: 138
Joined: Mon Jun 13, 2005 8:03 pm
Location: Bodø

Post by ripperem »

Hehe, flere som følga touren ser æ :D
Bodø Glimt, Superlag!
COYS!
Andee
Posts: 33
Joined: Sun Jul 29, 2007 11:14 pm
Location: Oslo/Bodø

Post by Andee »

J I P wrote:Moss skryter av Trond
Plasseringsevne, fart og teknikk i en fin blanding gjør Trond Olsen til en farlig herremann. For den som elsker fotball, kan ikke komme rundt det faktum at spilleren er noe av det beste vi har sett foran hos et lag i Adeccoligaen
Og si at Trond har så fantastisk god teknikk, er vel en sannhet med visse modifikasjoner. Mange dårlige balltouch, og finteregisteret er vel ikke all verden å skryte av.

Missforstå meg rett, han er en god spiller. Men teknikk er vel ikke en av hans styrker, slik jeg ser det.
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

Jepp. Men teknikken hans har faktisk blitt merkbart bedre de siste par årene. Før gikk det for det meste i kick and run alene.
Andee
Posts: 33
Joined: Sun Jul 29, 2007 11:14 pm
Location: Oslo/Bodø

Post by Andee »

Christoph wrote:Jepp. Men teknikken hans har faktisk blitt merkbart bedre de siste par årene. Før gikk det for det meste i kick and run alene.
Joda, sant det. Men jeg mener fortsatt han har mye å gå på. Synes han til dels virker litt uferdig, ut fra hva han gjør med ball i beina.

Tenk om Trond hadde hatt teknikken til Roy :shock:
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

Olsen har alltid hatt en fordel med gjennombruddshissigheten sin. Mot gode backer, hvor han må tilby noe mer enn fart, sliter han mer. For all del, han er en god spiller og putter mål jevnlig i 1.divisjon, men jeg er redd han vil få det tøffere i Eliteserien. (naturlig nok) Men fyren har selvtillit og guts i lange baner. Mulig det holder.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 607 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Han prøver kanskje litt for ofte å slå ballen på ene siden av backen og springe på andre. Andre lag ser faktisk at han bruker gjøre det, og tar sine forhåndsregler.

De siste kampene jeg har sett ham syns jeg ikke han har dominert på venstrekanten. Hadde absolutt hjulpet veldig om han startet å legge gode, høye innlegg. Enten skyter han inn foran mål (noe som ofte kan bli veldig farlig), ellers så går den høøøyt over.
Una mas cerveza.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Teknikken til Trond Olsen er dessverre blitt dårligere etter at han klippet håret. Som alle fotballeksperter vet har langhårede spillere bedre teknikk enn korthårede! :evil:
DIXI
Post Reply