Roy Miller

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Fenris
Posts: 146
Joined: Sat Jun 18, 2005 12:01 pm
Location: Verdens endetarm: Tromsø

Post by Fenris »

Kesseboy wrote:Den norske "fotballfamilien" er jo ikke større enn at de fleste kjenner de fleste. Og det vil vel heller ikke være unaturlig at spillere følger etter andre spillere og trenere. Synes ikke dét er en tråd man bør ta opp.
Bekymre meg bare for at vå hovedtrener er taus i denne saken. Vet bare at om æ hadde vært trener for hvilket som helst lag, så ville æ ropt et høgt og tydelig ikke fan om eneste spiller i hvilken som helst posisjon hadde blitt solgt. spesielt hvis det er for småpeng.
no ser eg atter.....

i min hunds øyne drukner jeg mine dypeste sorger.

- Henrik Wergeland




http://www.amstaffnorge.org
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Fenris wrote:Bekymre meg bare for at vå hovedtrener er taus i denne saken. Vet bare at om æ hadde vært trener for hvilket som helst lag, så ville æ ropt et høgt og tydelig ikke fan om eneste spiller i hvilken som helst posisjon hadde blitt solgt. spesielt hvis det er for småpeng.
Jeg tror nok de økonomiske realitetene tvinger Ingebrigtsen til å komme med sine innsigelser på bakrommet. Hadde uansett ikke vært lurt med mediestøy etter to måneder i jobben ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Kesseboy wrote:
Fenris wrote:Bekymre meg bare for at vå hovedtrener er taus i denne saken. Vet bare at om æ hadde vært trener for hvilket som helst lag, så ville æ ropt et høgt og tydelig ikke fan om eneste spiller i hvilken som helst posisjon hadde blitt solgt. spesielt hvis det er for småpeng.
Jeg tror nok de økonomiske realitetene tvinger Ingebrigtsen til å komme med sine innsigelser på bakrommet. Hadde uansett ikke vært lurt med mediestøy etter to måneder i jobben ...
Det er vel kanskje også slik at Kåre ikke har sååå mye han skulle ha sagt i spilleroverganger som Ernst? Slik tolker jeg rollene på Myra...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Glimtfan wrote:"Han ser positivt på at Glimt kan tjene en god del penger på salget.

– Det er helt greit for meg at Bodø/Glimt får en del penger. Jeg har hatt det veldig fint i klubben og trives utmerket. Jeg har hatt ei positiv utvikling som spiller. Dermed skulle det jo nesten bare mangle at ikke Bodø/Glimt satt igjen med noe, mener Miller"

Fantastisk fin holdning
Nåja, "fantastisk fin holdning" hadde det vært om han hadde signert en ny kontrakt med Glimt slik at han kostet enda mer. Det der er jo bare ord :)
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Glimtfan wrote:Spørsmålet er jo om han i det hele tatt har fått tilbud om ny kontrakt. Når Ernst støtter seg på "opsjoner", så kan mye tyde på at Miller IKKE har blitt tilbudt ny kontrakt.
Jeg nekter å tro at ny kontrakt har vært aktuelt. Når Miller senest i høst uttalte at han meget gjerne ville fortsette i Glimt - også etter denne sesongen - ja, så kan ikke signalet til klubben bli klarere.

Ernst løftet vel bare på skuldrene og lo inni seg da han leste om Millers ønske den gangen. "Ka fan. Æ har jo opsjon. Dessuten hasta det vel ikke." Fine greier, så lenge vi hadde opsjon hastet det vel ikke med ny kontrakt. Helt til Hoftun visket Ernst i øret om at opsjoner fortsatt ikke gjelder.

Jeg kan ikke forestille meg at så mye nytt har skjedd siden Miller gikk ut i media og sa han ville fortsette. At han nå ønsker til RBK synes jeg er fult forståelig. Og jeg håper han viser fotball-Norge hvilken brilliant spiller han egentlig er. Og at de supporterne som i to år nå har fnyst av hans "elendige defensive arbeid" kommer til å få seg en oppvekker når Roy omsider får spille med en midtbane som jobber hjem.
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

dalers wrote: Det er vel kanskje også slik at Kåre ikke har sååå mye han skulle ha sagt i spilleroverganger som Ernst? Slik tolker jeg rollene på Myra...
Rar tolkning siden Kåre har fått inn flere spillere som han hadde ønsket + at han har jobbet veldig hardt for å få en venstreback til klubben... Men men..
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Glimtfan wrote:Synes det bare er fint at Miller sier at han har trivdes i Bodø og i Glimt. At han også takker klubben for utvikling som spiller, er et positivt tegn.
Ord er forøvrig noe man ikke skal undervurdere...
For all del, jeg er egentlig ikke så veldig uenig med deg, jeg syntes bare du overdrev litt. Jeg har absolutt ingen vonde følelser mot Miller etter denne overgangen.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

tomath wrote:
Glimtfan wrote:Synes det bare er fint at Miller sier at han har trivdes i Bodø og i Glimt. At han også takker klubben for utvikling som spiller, er et positivt tegn.
Ord er forøvrig noe man ikke skal undervurdere...
For all del, jeg er egentlig ikke så veldig uenig med deg, jeg syntes bare du overdrev litt. Jeg har absolutt ingen vonde følelser mot Miller etter denne overgangen.
Ikke jeg heller. Ønsker han suksess og alt godt i fremtiden.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

ingen87 wrote: Miller satte virkelig et nytt lys på Glimt i fjorårsesongen! Kommer alltid til å huske han for de dragningene og helsparkene i eget forsvar, noe som faktisk var med på å sprite opp stemninga på kampene! Lykke til videre :)
Ønsker han også lykke til, og måtte han fortsette å hælsparke i eget forsvar!!! :mrgreen:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Fenris
Posts: 146
Joined: Sat Jun 18, 2005 12:01 pm
Location: Verdens endetarm: Tromsø

Post by Fenris »

e bærre så ulidelig surt å miste den eneste solide venstrebacken vi har hatt i klubben sia Evjens glansdager. Vi brukte mange år før vi fant en, og fan vite kor lang tid det tar å finne en ny.
no ser eg atter.....

i min hunds øyne drukner jeg mine dypeste sorger.

- Henrik Wergeland




http://www.amstaffnorge.org
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Fenris wrote:e bærre så ulidelig surt å miste den eneste solide venstrebacken vi har hatt i klubben sia Evjens glansdager. Vi brukte mange år før vi fant en, og fan vite kor lang tid det tar å finne en ny.
Delte meninger om det ja. Imingen satte Miller ut av laget før han ble kvestet, og når han er tilbake så har vi god konroll på venstreback. Litt dårlig med backup riktignok...
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Fenris
Posts: 146
Joined: Sat Jun 18, 2005 12:01 pm
Location: Verdens endetarm: Tromsø

Post by Fenris »

Los-Loco wrote:
Fenris wrote:e bærre så ulidelig surt å miste den eneste solide venstrebacken vi har hatt i klubben sia Evjens glansdager. Vi brukte mange år før vi fant en, og fan vite kor lang tid det tar å finne en ny.
Delte meninger om det ja. Imingen satte Miller ut av laget før han ble kvestet, og når han er tilbake så har vi god konroll på venstreback. Litt dårlig med backup riktignok...
Håper Imingen kommer i slag igjen, men om han ikke gjør det? han har vært ute leeeeeeeeeeeeeeeeeenge nå. hvem har vi ved seriestart på venstrebacken? hvor lang tid tar det før imingen kan være i slag igjen? hva om han møter en tulling som fevang en gang til. To lange skadeavbrekk for Imingen no, slikt kan ødelegge framgangen for unge lovende spillere.
no ser eg atter.....

i min hunds øyne drukner jeg mine dypeste sorger.

- Henrik Wergeland




http://www.amstaffnorge.org
EngSte-lig
Posts: 1110
Joined: Tue Mar 22, 2005 11:38 am

Post by EngSte-lig »

Kanskje vi skulle bruke denne TIFO-en igjen.... Når Ernst kommer tilbake til Bodø?
http://www.an.no/glimt/article3120323.ece
EngSte-lig
Medlem av supporterklubben 1974-2022
Familie med medlemmer i 4 generasjoner!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Glimtfan wrote: At Imingen hadde plassen tidlig i fjor, skyldes mer at Miller var svak enn at imingen var spesielt god.
Nei, man trenger tross alt ikke være noe god for å spille seg til debut på u21-landslaget og bli kåret (av DGH) til Glimts beste spiller for 2006 :wink:


http://www.dengulehorde.no/wips/3574197 ... g%20nyhet/
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Imingen i slag er helt klart en venstreback med tippeliganivå og vel så det. Den gutten er så sykt god, også offensivt. Eneste han mangler i forhold til Miller er vel de fine bananbøyde innleggene. Det som gjør at jeg er så bekymret angående salg av Miller er at jeg tror vi trenger litt flyt i starten av sesongen for å spille på oss den nødvendige selvtilit. Her tror jeg Miller hadde blitt sykt viktig. Derfor så vil jeg heller ikke selge Miller, men nå er det desverre sånn at det er det ikke jeg som bestemmer. :-(
Tippeliga 2015
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

Magga wrote:min bestemor sa alltid at man skal ikke gråte over spillt melk! Så vi må vel bare konsentrere oss om framtiden og de spillerne vi har og de nye som kanskje kommer.

Men det som forundrer meg er glimt.no's eminente egenskap til å være ute med info! Ikke et ord ang salg av Miller!
Det skulle jo ha vært saker i all mass!! Dette er jo klubbens talerør og muligheter til å bekrefte og avkrefte rykter. slappt av glimt!!

Men Miller, lykke til i tippeligaen!


skuffet :cry: :( :? :evil:
Nei, Glimt.no skal ikke komme med nyheter foer det er fakta. Slik boer det vaere. Avisene skriver nok rundt rykter.
Una mas cerveza.
Post Reply