Spillertråd Stefan Johansen (2007,2008,2009,2010)

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
G-s-enz
Posts: 5429
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 210 times
Been thanked: 280 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by G-s-enz »

På tide å signere ny kontrakt med Stefan!
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
OnkelnTelK1m
Posts: 114
Joined: Fri Mar 28, 2008 12:11 pm

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by OnkelnTelK1m »

Stefan va kjempego i 2.omgang. Fantastisk innleggsfot.
User avatar
Elling
Posts: 300
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Elling »

Stefan var helt rå i store deler av 2. omg. Slo presise innlegg, og passerte motspillere på elegant hvis. Morsomt å se! Hvis denne utviklingen fortsetter gleder jeg meg til å følge med han videre i sesongen. Tror det kan bli kamp om kantplassen nå ja....
Ellingsen
Knuta
Posts: 10043
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Knuta »

I går var neste hele ungdomsrekka på plass med unntak av Stensland. Bra, jeg har savnet dette lenge. Både Karlsen, Konradsen og Stefan var glimrende. Håper at Kåre gir disse mest mulig spilletid. Disse blir bjærebjelkene i Glimt i årene framover dersom de får spilletid nå og ikke blir frusterte og forsvinner. Stefan er en veldig moden spiller til tross for ung alder. Karlsen er også en glimrende spiller og ballvinner.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by eidurgud »

Flere som har nevnt at Stefan begynte noe svakt - kan det ha sammenheng med manglende oppvarming? Jeg så at Karlsen varma godt opp før han kom inn, men registrerte ikke at Stefan gjorde det..
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by J I P »

4 Uker ute mente jeg å lese i en notis i Avisa Nordland for noen dager siden.

Noen som vet om det stemmer?
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Kesseboy »

Stod i dag at han kanskje kan prøve seg på trening med ball i løpet av uka, raskere en forventa.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by mortsto »

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article174498.ece
Stefan Johansen har mottatt et kontraktsforslag fra TIL.
Pirlo
Posts: 99
Joined: Wed Apr 15, 2009 12:12 pm

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Pirlo »

Hahahaha, makan til søppelutvikling i Glimt. Gir nå slipp på det største talentet i klubben siden Runar Berg...

Latterlig.
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Glimtfan »

Hvis det finnes pengesterke aktører med hjerte for Glimt, så er det nå man må se sitt snitt. Still krav til Glimt-ledelsen, rydd opp i økonomi og bidra til at glimt kan satse ungt og beholder spillerne til de er utviklet. Still gjerne krav om at Kåre må gå, men først og fremst ,RYDD OPP!

Ryker Stefan Johansen i dette vinduet og eventuelt Konradsen, så er jeg redd Glimt ryker som klubb :(
Pirlo
Posts: 99
Joined: Wed Apr 15, 2009 12:12 pm

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Pirlo »

Gir man bort en spiller som Stefan kan man like godt legge ned hele U-avdelingen.
Skjønner han godt om han stikker. Han er misbrukt i klubben, satt på benken under hele skandalesesongen i fjor, selv om han er god nok. Venstrefoten hans har et legendarisk potensiale, og slikt vokser ikke på trær. Glimts unge gutter blir kanskje lovet mye, og så skjer det lite? Dessuten har TIL en meget bra og respektert trener nå, frister sikkert å spille under Høgmo, han har et godt lag på gang. Stefan og Yndestad på samme lag, hoho...
Knuta
Posts: 10043
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Knuta »

Ikke overraskende men som forventet. Glimt ville kun tilby Stefan ett år i fjor etter nøye vurderinger. Tror han er drittlei Kåre og hele glimtapparatet på samme måte som Tom Høgli ble. Tror ikke Glimt vil forsvinne som klubb selv om Stefan forsvinner men synd er det at vi ikke får en eneste krone inn i kassa i overgangssum i det jeg regner med at TIL signerer kontrakt etter sesongen og dermed går Stefan gratis. I utgangspunktet å tegne ett årskontrakt skal kun gjøres med spillere som er i sluttfasen av fotballkarrieren. For unge talenter er det meningsløst og jeg forstår ikke at Glimt ikke skjønner dette.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8305
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 152 times
Been thanked: 229 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Crazy horse »

Må være fortvilt å være trener i Glimt, når det kommer opp slike nyheter. Vet enkelte gjerne ser at Kåre forsvinner, men man skal også huske på at hans tid på Aspmyra har vært så godt som uten midler til spillerkjøp. Null handlefrihet. Det man kan håpe på er at Stefan har hjertet i Glimt og det er noe som holder ham i klubben. Karrieremessig er det helt klart fornuftig å gå nå. Fristelsen for å bli kunne kanskje vært større om Glimt ledet serien og tydelig lå an til opprykk. Nå er jo ikke det så sannsynlig.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Kesseboy »

Knuta wrote:For unge talenter er det meningsløst og jeg forstår ikke at Glimt ikke skjønner dette.
Det kan være ting her vi ikke vet om, skal vi kanskje håpe det?
Crazy horse wrote:Det man kan håpe på er at Stefan har hjertet i Glimt og det er noe som holder ham i klubben.
Det er vel ingen som har hjertet i Glimt lenger, kanskje med det hederlige unntaket av Runar Berg.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5714
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by gavharr »

Tror Stig J. har hjertet sitt i Glimt også! :)
Men...
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Johnny
Posts: 246
Joined: Mon Apr 19, 2004 9:37 am

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Johnny »

Crazy horse wrote:Må være fortvilt å være trener i Glimt, når det kommer opp slike nyheter. Vet enkelte gjerne ser at Kåre forsvinner, men man skal også huske på at hans tid på Aspmyra har vært så godt som uten midler til spillerkjøp. Null handlefrihet. Det man kan håpe på er at Stefan har hjertet i Glimt og det er noe som holder ham i klubben. Karrieremessig er det helt klart fornuftig å gå nå. Fristelsen for å bli kunne kanskje vært større om Glimt ledet serien og tydelig lå an til opprykk. Nå er jo ikke det så sannsynlig.
Ikke glem at Bruttern selv er skyld i denne situasjonen. Han har hatt lang tid på seg til å skrive en lang kontrakt med Stefan, men først når TIL kommer på banen så blir det krise. Hadde Stefan signert en forlengelse tidligere så ville aldri TIL kunne tilbydt han kontrakt
User avatar
Crazy horse
Posts: 8305
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 152 times
Been thanked: 229 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Crazy horse »

Nå er det vel ikke Kåre som ordner kontralter med spillerne og han er vel heller ikke alene om å avgjøre hvem som får det. Men først og fremst siktet jeg til den økonomiske situasjonen.
Jeg tror de fleste spillerne har hjertet i Glimt, men noen har ambisjoner, og det virker det ikke som Glimt har per nå.
Fotball er nesten alltid morsomt
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by J I P »

Hvis ikke ny kontrakt med Glimt, TIL har pratet mest med Stefan
Johansen legger ikke skjul på hva han savner i klubben hvor han har tilbragt de fem siste årene.

– Glimt er en bra klubb og byen trives jeg i. Men jeg skulle ønske vi var i eliteserien, slår han fast.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Sven-Rune
Posts: 3031
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 305 times
Been thanked: 168 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Sven-Rune »

– Det der får dere ta med agenten min, sier Stefan Johansen om den påstånden.
Og når fotballspillere skal overlate ansvaret til agenter som tjener sine penger på overganger, vet vi jo hvordan dette kommer til å gå! :twisted:
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by J I P »

Kanskje noen kan minne Stefan på hvor "vellykkede" en del andre overganger fra Glimt har vært for unge spillere?
Luddes og Olsens første til LSK er blant de overgangene som ikke har vært spesielt vellykkede.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by brutus »

Regner med at Stefan Johansen tar en prat med Tom Høgli om hvordan det opplevdes å gå fra Glimt til Tromsø. :wink:
DIXI
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by eidurgud »

Det vil overraske meg stort om Stefan blir i Glimt etter denne sesongen! Antar han drar til ishavet i nord, de var jo også inne i bildet før han signerte for Glimt som guttunge..
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Glimtfan »

Basert på utalelsene hvor ønske om eliteseriespill står sterkt, så tipper jeg vi er sjanseløse på å beholde Stefan med mindre det spyttes betydelig penger inn i Glimt og vi i større grad melder oss inn i kampen om direkte opprykk. Dessverre kan det nok være fristende for Stefan å signere med en klubb nå, derfor er det lite sannsynlig at vi beholder han. Da er det viktig at vi klarer å beholde Anders x2, samt får en nytt friskt blod.
Det verste som kan skje er at overgangene fremover blir Thomas Rønninger, etter mitt syn høres det ikke positivt ut at Thomas Jacobsen er det eneste navnet som nevnes i forhold til overganger. Han er en begrenset spiller som ikke er ung.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8305
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 152 times
Been thanked: 229 times

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Crazy horse »

1) Ønsker meg at Stefan venter med å bestemme seg tit sesongen er over, i tilfelle Glimt rykker opp.
2) Om ikke det: ønsker meg at noen låser døra og kaster nøklene.

Tror det er med tungt hjerte han eventuelt forsvinner nordover, men forstår jo at han satser seriøst på en karriere.
Fotball er nesten alltid morsomt
Pirlo
Posts: 99
Joined: Wed Apr 15, 2009 12:12 pm

Re: Spillertråd Nr.27 Stefan Johansen

Post by Pirlo »

Det er ikke sikkert Stefan er tapt for godt. Tenk hvis han mislykkes i sin nye klubb(er) og blir sittende på benken til han er 30 år, da er nok Glimt kjapt på banen for å hente hjem gammel "yndling". Selvfølgelig til en alt for høy lønn og lang kontrakt. I god gammel Glimtstil.

Forstå det den som kan, Stig fikk ikke ny kontrakt i fjor pga alder. Stefan får 1 år. Fordi?
Post Reply