Spillertråd: Daniel Stensland

Moderators: Sulliken, Larsen

OnkelnTelK1m
Posts: 114
Joined: Fri Mar 28, 2008 12:11 pm

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by OnkelnTelK1m »

Hvor mange steder trenger det å stå at Stensland er skadet før folk får det med seg?
Men han er sannsynligvis klar til FFK!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by eidurgud »

Han ble nok garantert spart etter smellen mot Frankenstein, ja. Han var ihvertfall med på flyet nedover, og blir sansynligvis involvert på søndag.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by MhepA »

Daniel er nå friskmeldt!
http://www.glimt.no//index.php?page=news&id=6368

Det vil si at vi får fart på kantene, nå venter jeg i spenning på å høre om Thiago også blir klar til kampen mot Brann.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Crazy horse
Posts: 8283
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Crazy horse »

Men nå er det snart på tide begge to holder seg friske mer enn et par kamper av gangen.
Fotball er nesten alltid morsomt
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by J I P »

*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
stormp
Posts: 451
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:00 pm
Location: Fauske

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by stormp »

Daniel skal bli tøffere

Jeg spår herved en stor sesong for Daniel. Masse spilletid, masse selvtillit, utallige svimle venstrebacker, flust med målgivende og mange mål! :glimt
"Problemet med sitater på internett er at det er umulig å fastslå om de er sanne eller ikke" George Washington
Knuta
Posts: 10030
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 450 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Knuta »

Stensland, Konradsen, Stefan, Anders Karlsen en meget sterk og ung kvartett. Gleder meg allerede.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by gavharr »

Status på Daniel?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by MhepA »

Etter det jeg har hørt fra litt interne kilder så skal han være spilleklar til onsdag.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by eidurgud »

Han var spilleklar allerede til kampen mot Nybergsund..
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Novi »

Er derfor jeg ønsker en bedre oppdatert skadestatus på Glimt.no, eller aller helst en blogg fra Kåre hvor han kommenterer forrige kamp; valg som ble gjort i forkant, hvordan det utspilte seg, og hva man har lært. I det hele tatt bør en slik tankeprosess være i høysete etter hver kamp, for å sikre at man faktisk har en utvikling, og ikke bare innimellom er heldige med taktikken.

Om Stensland er skadet/ikke i form, så er det en grei avgjørelse at han ikke var med til Fredrikstad. Går han spillesugen og trår i Bodø mens FFK herjer med oss i sluttfasen av kampen, så blir det et høyst mistenkelig valg av Kåre. Man så hva som skjedde nå FFK satte inn sin ving (Alex Valencia) - Stensland har absolutt mulighet til å være et minst like stort uromoment som hjelper både Glimt til å komme til sjanser, samt hold FFK lengre opp på banen.
Una mas cerveza.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by eidurgud »

Det er jo mulig han er både spillesugen og ute av form..
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Novi »

Jepp, sa det var greit om han er "skadet/ikke i form". Men i form eller ikke, jeg tror ikke vi hadde dratt skade av å satt ham innpå siste 15 minuttene av kampen. Det gjør jo bare til at han kommer i bedre form, økt selvtillit og alt det der.
Una mas cerveza.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by eidurgud »

Helt klart, men pdd så er han visst ikke vurdert som god nok - siden han er frisk, men ikke får spille eller være med på borteturer..
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Novi »

Om det er fakta, så er det vel slik. Men når det er såpass mange her inne (og antakelig potensielle publikummere også) som undrer seg over disponeringer og laguttak, så hadde det vel ikke gjort noe om man fikk en aldri så liten forklaring fra trenerteamet? Om Glimt tar tak i det selv og legger slik info ut på nettsiden, så slipper man at AN-Bjørn skriver sleivspark i avisen og at det dermed blir oppfattet som fakta av den jevne publikummer.

Mulig jeg er over middels interessert i å vite slike ting, men det krever ikke så altfor mye og jeg vet det er mange med meg som er interesserte.
Una mas cerveza.
Gvandreassen

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Gvandreassen »

Støtter deg her Novi.
Gvandreassen

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Gvandreassen »

Gjorde en god kamp i dag!
User avatar
Mr Bean
Posts: 2708
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 85 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Mr Bean »

Grattis med 2 mål i dag Daniel.. :ball
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10719
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2223 times
Been thanked: 366 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by liverglimt »

@liverglimt
Gvandreassen

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Gvandreassen »

Har alltid hatt troen på Stensland! Kjapp og en grei dribler. Vil se mer av han!
User avatar
stormp
Posts: 451
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:00 pm
Location: Fauske

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by stormp »

En skadefri Daniel ønsker å bidra og har høye mål for Glimt denne sesongen.

Vi skal rykke opp
"Problemet med sitater på internett er at det er umulig å fastslå om de er sanne eller ikke" George Washington
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by RaymondEngmark »

Hva skjedde egentlig med Stensland? Jeg var faktisk ikke klar over at han ble signert allerede tilbake i slutten av 2007 som denne tråden sier. Husker at både jeg og andre drømte om en ny Trond Olsen. Må vel konkludere med at utviklingen har stått på stedet hvil i over tre sesonger, noe som er veldig skuffende.

Hvor lang kontrakt har Daniel? Dersom den går ut etter denne sesongen så bør vi kanskje ikke ha han med videre når Robertsen og Nordberg spiller som de gjør.
Kristatistisk
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by MhepA »

Daniel får rett og slett ikke tillit, og han føler nok selv at han fortjener det siden Johansen ikke har prestert topp i sine kamper.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by RaymondEngmark »

Ser den, men han har vel ikke hatt tillitt hos hverken Erik Hoftun, Kent Bergersen, Kåre Ingebrigtsen eller Cato Hanssen. Da slår det meg at man må begynne å se på spilleren. Og jeg skjønner at det kan være en løsning å la Erlend spille venstre, ut med Jim og inn med Stensland på høyre - men igjen kan det gjøre Erlend dårligere enn han egentlig er.

Slik jeg har sett Daniel har han ekstrem fart, mens vi i Nordberg/Robertsen har høy fart samt mange andre kvaliteter.
Kristatistisk
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by RaymondEngmark »

Tar opp denne tråden igjen, og håper at kanskje noen sitter med insideinformasjon på hva situasjonen er rundt Daniel Stensland? Kom fra intet i 2007 sesongen og virkert svært lovende, en ny Trond Olsen kanskje. Nå skriver vi 2011, snart 2012 og gutten har totalt forsvunnet fra fotballkartet. I 2011 har det vært en del spillere som har vært foretrukket på ving fremfor Daniel. Vi snakker blandt annet Jim Johansen, Haukås, Viljar, Berglann, Erlend Robertsen og til en viss grad også Torgeir Dahle.

Før sesongen fikk vi høre om en Daniel Stensland som virkelig var skadefri og ønsket å hevde seg, nå er sesongen snart over og jeg har hverken hørt om Daniel i sammenhegn med hverken A-laget eller B-laget. Er han fremdeles i Glimt? Er han skadet? Er han totalt frosset ut i kulden?

Granted, Daniel hadde i 2007 mangler som fotballspiller, men han hadde fart og var ving. Da er mye gjort! Det må jo ha skjedd noe helt ekstremt med Daniel dersom han ikke har utviklet seg en millimeter på flere år? Tross alt har han gått fra benken i tippeligaen til tribuneplass i adeccoligaen. Jeg bare forstår ikke? Har Daniel gitt opp fotballen helt og holdent mentalt?
Kristatistisk
Post Reply