Spillertråd: Alo Bärengrub

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Håpe for Glimts skyld at dette ordner seg, og at det er snakk om en bra spiller. På den annen side bør man ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. :wink:
DIXI
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16538
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Post by Sulliken »

The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Faen jeg hadde store forventninger når jeg klikka inn på denne tråden =) hehe... Er redd for at klubben krever allt for mye for spilleren =/

SPENNENDE !!!
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Tippeliga 2015
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Lago og Birger Madsen høres veldig spennende ut =)
negative
Posts: 257
Joined: Sun Dec 09, 2007 10:32 pm
Location: Mo i Rana
Has thanked: 31 times
Been thanked: 13 times

Post by negative »

Taskeladdn wrote:Lago og Birger Madsen høres veldig spennende ut =)
Enig, Birger Madsen hadde vært en kanonsignering.

Vil også si at Alo høres ut som en bra signering; etter hva jeg har lest her er han en spillende midtstoppertype, noe som er gull verdt i dagens fotball.
Glimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg vurderer sterkt å stenge denne siden det er altfor tidlig å opprette en spillertråd all den tid vi faktisk ikke engang aner hva han blir å koste. Dette har i grunn bare blitt en ekstra overgangstråd og det trenger vi ikke.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Setter min tiltro at den investorgruppa som lanserte seg selv med brask og bram er tilstede når denne signeringen skal konfirmeres...
Tippeliga 2015
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Vi har vel neppe råd til mere en det, så får vi heller gi bort noen flere prosenter ved et videresalg hvis vårt tilbud havner langt unna Flora Tallins krav.
Tippeliga 2015
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Larsen wrote:Jeg vurderer sterkt å stenge denne siden det er altfor tidlig å opprette en spillertråd all den tid vi faktisk ikke engang aner hva han blir å koste. Dette har i grunn bare blitt en ekstra overgangstråd og det trenger vi ikke.
Det var da svært så gretten du var a :roll:
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg er ikke gretten :wink:


Men det er da et poeng at spillertrådene dreier seg om våre spillere under kontrakt. Alu Balbazalo eller hva han nå heter er kun en vi er interessert i, ergo ingen egen spilletråd.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

De fortjener ikke to-tre hele sider i AN hvis de ikke gjør noe for seg :mrgreen:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Vi har jo f.eks. spillertråd som heter Erik Hoftun.
Kanskje legge alle de som ikke spiller på Glimt lenger (Hvidèn Watson, Hoftun osv.) under alle andre?
Under gamle spillere?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Supahman wrote:Det må nå være lov å ha en spillertråd på en spiller som er høyaktuell ?
Men hva er poenget? Alt man oppnår med en egen spillertråd for en spiller som ikke er klar ennå er jo at diskusjoner vedrørende spilleren hører like mye hjemme i to tråder og man risikerer dermed mer eller mindre identiske diskusjoner i forskjellige tråder, noe i hvert fall jeg synes er irriterende.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

MhepA wrote:Vi har jo f.eks. spillertråd som heter Erik Hoftun.
Kanskje legge alle de som ikke spiller på Glimt lenger (Hvidèn Watson, Hoftun osv.) under alle andre?
Under gamle spillere?
På Isbergets forum er det ikke tillatt å opprette nye spillertråder før spilleren har undertegnet kontrakt med klubben, inntil dette skjer må spilleren diskuteres i tråden "Nye spillere i 2008". Spillertråder for spillere som forlater klubben flyttes straks fra forumet "Tromsø IL" til forumet "Annen fotball og sport". Siden dere plukket opp idéen om egne spillertråder fra vårt forum var det kanskje en tanke å plukke opp denne praksisen også? :wink:
DIXI
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

brutus wrote:Siden dere plukket opp idéen om egne spillertråder fra vårt forum var det kanskje en tanke å plukke opp denne praksisen også? :wink:
Nei, her foretrekker vi heller Kræmers modell....
Post Reply