Spillertråd: Håvard Sakariassen

Moderator: Larsen

Svar
Mr Bean
Sted: Tillerbyen Trondheim
Kontakt:

Re: Spillertråd: Håvard Sakariassen

Legg inn av Mr Bean » man apr 06, 2009 9:06 am

Synes og at Sakk spilte brukbart som stopper i går.. :)
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley

Knuta
Sted: Oslo

Legg inn av Knuta » man apr 06, 2009 9:22 am

Enig. Det blir for meg feil så snart Glimt gjør en dårlig kamp og Sakk befinner seg på banen, så har noen automatisk funnet en skyteskive. Det var vel ikke Sakk sin feil at Glimt fikk sin første sjanse så sent som i det 83 min?. Lyn's mål var noen perler uten at jeg kan se at noen spesielle i Glimt hadde noen skyld i baklengsmålene, unntatt en generell dårlig innsats.

tjongs
Sted: Bodø

Legg inn av tjongs » man apr 06, 2009 9:54 am

Synes Sak var helt ok, og synes faktisk han var bedre som stopper i går enn han har vært som spiss etter han kom tilbake. Med mer trening i rollen blir han nok bedre, og er iallefall et alternativ på stopperplass.

Når det gjelder målene kan man vel ganske enkelt peke på noen på 2-0 målet...
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » man apr 06, 2009 11:41 am

Og bare for å svare på ditt innlegg, men forhåpentligvis ikke ødelegge Sakk's tråd.

INN med Imingen!
En gang Glimt, alltid GLIMT!

Brukeravatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Sted: Kløfta
Kontakt:

Legg inn av Sulliken » man apr 06, 2009 3:23 pm

Sakk gjorde det helg OK som stopper. At enkelte konsekvent har på seg antisakkbrillene blir bare teit.

Han kan ikke lastes for noen av baklengsmålene, og syns han feide bra unna på cornere, etc.
Ta dæ en dram, kjære Runar Berg...

Brukeravatar
Cheese Smirnoff
Sted: Steigen, eksil i Trondheim

Legg inn av Cheese Smirnoff » man apr 06, 2009 3:38 pm

Nå er vel jeg den eneste på dette forumet som har hatt trua på Sakk siden han kom ifjor, men jeg er ikke blind noen av veiene. Når vi skal kjempe om å holde oss i Tippeligaen er det ikke tilstrekkelig å ha en O.K. stopper. Hvorfor kjøpte vi inn Karl Morten Eek? Hvorfor kjøpte vi inn Sakk som spiss? For meg virker dette som om at Glimt vegrer seg for å betale pengene for Alo, eller noe annet vi utenforstående ikke får vite om.

Men; jeg har trua på at Sakk kan fungere som midtstopper, men han må da jammen få mer tid på seg til å lære seg den taktiske biten. Dessuten burde PVR få lov å spille sammen med den han har spilt mest sammen med i Glimt.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen

Brukeravatar
eidurgud

Legg inn av eidurgud » man apr 06, 2009 6:15 pm

Sulliken skrev:At enkelte konsekvent har på seg antisakkbrillene blir bare teit.
Som CS er inne på, holder det å spille en "ok" kamp? Jeg har vel kanskje vært den som er minst positiv til Sakk som fotballspiller på toppnivå, men jeg syns ikke han var noe værre enn de andre i går. Spørsmålet er om det holder å være en "ok" stopper.
Supporterkoordinator

E-post: sk@glimt.no
Facebook: Supporterkoordinator FK Bodø/Glimt
Twitter: @SLO_Glimt

BoForPres

Legg inn av BoForPres » man apr 06, 2009 7:03 pm

Det kommer helt ann på alternativet? Synes det er mye snakk om Sakk når han ikke kan klandres for tapet. Håvard har spilt spiss hele sin fotballkariere og naturlig nok ikke noen ny PVR fra første kamp. Gi han tid til å få posisjonsspillet så skal dere se at han blir mer enn en ok stopper.
Slett innsats og aggresivitet over hele linja var årsaken til tapet mot Lyn. Ser på Tromsø vs Enga og det er en fryd å se hvor aggresive og løpsvillige Tromsø spillerne opptrer. Forventer å se Glimt slik på mandag. Så får resultatet bli som det blir så lenge innsatsen er der.
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!

Brukeravatar
Cheese Smirnoff
Sted: Steigen, eksil i Trondheim

Legg inn av Cheese Smirnoff » man apr 06, 2009 7:07 pm

Helt enig. Tid er det Sakk burde få. Han burde ikke kastes utpå mot Lyn før han er ferdig utlært.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen

BoForPres

Legg inn av BoForPres » man apr 06, 2009 7:11 pm

Er veldig nysgjerrig hvorfor Alo ikke spilte? Er ikke akkurat en tillitserklæring at en omskolert spiss satses på foran en landslagsstopper. En nevnte overgangssum etter x antall kamper, info? Hvor mye snakker vi?
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » tir apr 07, 2009 1:23 am

Vi har vel (latterlig nok) ikke nok penger til å betale det som det koster å bruke Alo i en kamp.

BoForPres

Legg inn av BoForPres » tir apr 07, 2009 10:19 am

Ble ikke han hentet av ekserne investorer?
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!

Snorreth
Sted: Sagene, Oslo

Legg inn av Snorreth » tir apr 07, 2009 11:06 am

Investorgrupper, hehe. Det er glansbilder som får overdreven mye ros i avisene for å hente en, i beste fall to spillere. :roll:

Og, jo, Alo ble vel henta av investor.
Tror faktisk ikke P.V. Rønning ble henta av investorer. Hørte at vi måtte betale en del av Olsen-pengene til det kjøpet :tenk

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » tir apr 07, 2009 1:10 pm

Den investorgruppen som har investert med penger til Glimt har ihvertfall ikke fortjent den femsiders lange omtalen i avisene rundt omkring. Det de har spyttet inn i Glimt er lommerusk i forhold til hva andre investorer gir til klubbene sine. De kunne f.eks. gjort litt mer for å prøve å beholde både Birkir og Trond i klubben. Minner om at en viss gruppe med investorer har gjort jobben sin bra i Tromsø.

Mendi

Legg inn av Mendi » tir apr 14, 2009 4:56 pm

Jeg synes nå vi skal gi dem all ære for å bruke penger på Glimt, fremfor å sutre over at de ikke bruker mer. Det å "investere" i spillere til Glimt er ikke akkurat big business, vi snakker vel helst julenisse-investeringer for dem det gjelder. Vi kan jo ikke forvente at folk skal bruke av egne midler for at vi skal få det artig på Aspmyra.

Snorreth
Sted: Sagene, Oslo

Legg inn av Snorreth » ons apr 15, 2009 9:15 pm

Det er greit, men gratisreklamen de har fått i avisene er jo latterlig. *plystre*

Mendi

Legg inn av Mendi » tor apr 16, 2009 10:49 am

Hvorfor? At folk bruker av egne midler er jo fantastisk! De fortjener hver linje av omtale.
Sist redigert av liverglimt den tor apr 16, 2009 11:01 am, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Sitering

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » tor apr 16, 2009 11:40 am

Egne og egne, er vi så sikker på det? Er det ikke noen form for bedrift inn i bildet?
Jeg vet ikke engang hvem det er, så det kan jo selvfølgelig ikke jeg vite noe om.

Knuta

Legg inn av Knuta » tor apr 16, 2009 12:07 pm

Det finnes ingen investorer som kan ta av 'midler' fra eksempelvis Norsk Hydro eller DnB eller Statoil osv. En investor er en som har et eget AS eller enkeltmannsforetak eller kun er en privatperson med god økonomi.

Sånn sett er det imponerende at folk vil bruke sine 'oppsparte' midler i slike risikoprosjekter. Det kunne jeg aldri tenke meg å gjøre. Det vil vel nok at en klubb går konkurs om ikke jeg som privatperson følger med i dragsuget.
Hvis det er slik at investorer tjener så mye penger på dette ville vel det vært lang kø for å være med på dette eventyret. Tror nok at de fleste som gjør dette er idealister og har et stort hjerte for klubben.
Sist redigert av liverglimt den tor apr 16, 2009 12:50 pm, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Gjentagende sitering av ovenstående innlegg...

Mendi

Legg inn av Mendi » tor apr 16, 2009 1:01 pm

Uansett om det er bedrift eller ikke så er det jo egne midler. Noen eier bedriftene, og det er deres midler. Det er veldig prisverdig at noen vil bruke penger på Glimt, det er som Knuta påpeker noe de ikke kan regne med å få igjen. Viser det seg å være en god investering, som i tilfellet Trond Olsen, så ender man likevel opp med et sterkt press om å gi fra seg gevinsten til klubben.

Brukeravatar
J I P
Kontakt:

Legg inn av J I P » lør des 12, 2009 11:23 am

Leste i Avisa Nordland at han faktisk hadde gått skadet siden cupkampen mot VIF ifjor uten at legene hadde oppdaget årsaken til problemene. Etter sesongen i år så fant de faktisk ut av det og fikk operert Sakk for bruddet han hadde ifoten.

Kanskje vi får se en ny og forbedret Sakk på banen neste år?
Kjemp, Kjemp, Kjemp for poeng
Kjemp, kjemp, kjemp for poeng
Seiern skal vi ha med hjem

Brukeravatar
ingen87
Sted: Saltdal
Kontakt:

Legg inn av ingen87 » søn des 13, 2009 2:13 am

Kanskje ikke?
Førr Evig!

Brukeravatar
Masinga

Legg inn av Masinga » søn des 13, 2009 10:27 pm

Er det mulig???
Masinga

Brukeravatar
Los-Loco

Legg inn av Los-Loco » man des 14, 2009 10:20 am

Hva er mulig?
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris

Brukeravatar
J I P
Kontakt:

Legg inn av J I P » man des 14, 2009 11:20 am

Jeg trodde heller ikke at det hadde vært mulig at en spiller hos Glimt hadde gått rundt med en bruddskade i over 1 år uten at det medisinske støtteapparatet til Glimt og legene fant ut av årsaken til smertene.

Det burde jo være enklere å oppdage en bruddskade enn å finne ut av årsaken til Lædre sine problemer. I dette tilfellet var også dette vanskelig.
Kjemp, Kjemp, Kjemp for poeng
Seiern skal vi ha med hjem

Svar