Spillertråd: Andrè Hanssen

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by J I P »

*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Vegard »

Det undrer meg at enkelte her inne forventet at Andrè Hanssen skulle gå rett inn på Glimt og dominere på midtbanen i høst etter 2,5 år med skader, på et lag som slet veldig i motgang. Tror SIF gjør et godt og smart "kjøp" her.
Sven-Rune
Posts: 3028
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 299 times
Been thanked: 166 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Sven-Rune »

Og spør du meg, vet jeg ikke hvem som har dummet seg mest ut; godset eller Hansen?
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
Aspmyra
Posts: 142
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:33 pm

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Aspmyra »

Må innrømme at jeg har fått ett litt annet inntrykk av Hanssen nå enn det jeg hadde da han spilte for klubben før.
Virka jo rett og slett som en merkelig fyr! Først trena han med Glimt i mange mnd før han endelig bestemt seg for å spæll sesongen ut i Glimt.. det var 9 serierunda igjen da han re-debuterte. Men han trena jo med Glimt nesten hele våren og sommeren. Klart altså ikke å bestem seg for om han skull velg Tromsø heller Glimt?!
Sannheta e vel at han gikk rundt å trudd en utenlandsk toppklubb skull meld sin interesse for han...

Så spælla han sesongen ut i Glimt, men da han fant ut at det bei Adecco gadd han ikke meir. Men han har vel trent med glimt sia da.. for alt jeg vet trena han vel enda med glimt!
Håpa han mislykkes i Godset!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by eidurgud »

Syns uansett det er på tide at tråden skifter navn og/eller flyttes, den har ingenting med Glimt å gjøre.
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by mortsto »

Aspmyra wrote:Må innrømme at jeg har fått ett litt annet inntrykk av Hanssen nå enn det jeg hadde da han spilte for klubben før.
Virka jo rett og slett som en merkelig fyr! Først trena han med Glimt i mange mnd før han endelig bestemt seg for å spæll sesongen ut i Glimt.. det var 9 serierunda igjen da han re-debuterte. Men han trena jo med Glimt nesten hele våren og sommeren. Klart altså ikke å bestem seg for om han skull velg Tromsø heller Glimt?!
Sannheta e vel at han gikk rundt å trudd en utenlandsk toppklubb skull meld sin interesse for han...

Så spælla han sesongen ut i Glimt, men da han fant ut at det bei Adecco gadd han ikke meir. Men han har vel trent med glimt sia da.. for alt jeg vet trena han vel enda med glimt!
Håpa han mislykkes i Godset!
Eeeeh. Husker du at Glimt ikke hadde råd til å gi ham lønn tidligere i sesongen? Når Runar til slutt klarte å skrape sammen penger for å lønne ham sesongen, så valgte han å spille for et Glimt-lag hvor fremtiden hans var veldig usikker. Hadde han tenkt kun på seg selv, kunne han vel heller signert en kontrakt med TIL som sannsynligvis ville strukket seg lengre enn noen måneder. At han nå går til Godset betyr vel ikke at han svikter Glimt på noe vis? Såvidt meg bekjent er han vel ikke tilbudt noen ny kontrakt, noe som også er forståelig. Nei, jeg synes tvert imot at Andrè virker å være en likandes kar, som fortsatt har et hjerte for Glimt. Synd returen gikk som den gikk, men det krevdes nok mer for å snu trenden for Glimt i år. Lykke til videre i Godset.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by FSHelgeland »

Ønsker Andre lykke til i Godset. Her gjør de et bra kjøp, og Andre kommer til en klubb som på sitt beste spiller flott 4-3-3. Så her har han alle muligheter til å lykkes. Ser at enkelte hadde sett at denne tråden hadde blitt flyttet, men da Andre nå forsvinner så regner jeg med at denne tråden raskt dør ut. Skulle det motsatte vise seg å bli tilfelle så flytter jeg den da.
Tippeliga 2015
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by eidurgud »

Skjønner at han er en personlig favoritt, men hvorfor gjøre forskjell på trådene?

Når Olav, Trond O, Roy ++ var ute av dørene på Myra så ble tråden flyttet med en gang, mens André sin har vært her lenge etter at kontrakten gikk ut..
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Crazy horse »

Var vel bare snakk om en kontrakt ut året, så om Glimt gjør jobben sin og rykker opp, kan kanskje André være en kandidat for oss igjen.
Fotball er nesten alltid morsomt
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Knuta »

Crazy horse wrote:Var vel bare snakk om en kontrakt ut året, så om Glimt gjør jobben sin og rykker opp, kan kanskje André være en kandidat for oss igjen.
AH burde vel være en større kandidat i Adecco enn i eliteserien. Han har desverre mistet mye fart, taklingsstyrke og virket direkte sein i sine pasningsvalg. Det er nok hovedgrunnen til at Glimt ikke var veldig interessert i noen forlengelse av kontrakten. Men jeg ønsker AH lykke til i Godset(klengenavn Vragodset).
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Crazy horse »

Var heller ikke imponert over innsatsen hans i høst, men ville bare berolige alle som synes det er dumt at han har skrevet under for Godset.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Frodo Baggins »

Knuta wrote:Men jeg ønsker AH lykke til i Godset(klengenavn Vragodset).
Hvorfor har du klengenavnet Vragodset?
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by bjornage »

Lykke til Andrè!

Jeg hadde forhåpninger om at han skulle slå til i Glimt igjen men han overbeviste ikke, derfor er det ikke så kjipt at vi ikke har han med lengre (foreløpig!).
User avatar
Thomas Andersen
Posts: 456
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:31 pm
Location: Oslo
Has thanked: 36 times
Been thanked: 23 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Thomas Andersen »

Han har bare ett års avtale. Tror han vil tilbake til Bodø og vennene sine der. Ett års "opptrening" og erfaring i godset (som også spiller 4-4-3), og tilbake til Glimt i neste tippeliga-sesong. Takk til Godset for at de tar seg av hans lønn og opptrening i ett år. Vi sees igjen, André!
Gult er kult!
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by ingen87 »

Derfor Godset berga plassen.. Spilte med en ekstra midtbanespiller 8)
Førr Evig!
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Knuta »

Frodo Baggins wrote:Hvorfor har du klengenavnet Vrakgodset?
Fordi Godset på 90-tallet og lang inn på 2000-tallet alltid kontraktfestet spillere som var mellom 35-40 år og som ingen andre ville ha, med det resultat at ingen ungdommer fikk plass på laget. Eksempel Leo's siste opptreden var i Godset da han egentlig var ferdig som spiller. Derfor fikk laget navnet Vrakgodset blant andre lags supportere.
NB: Dette har imidlertid bedret seg mye de siste 2 årene.
Sven-Rune
Posts: 3028
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 299 times
Been thanked: 166 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Sven-Rune »

-og i dag er det bare tomgodset :twisted:
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by brutus »

I dag har Strømsgodset en rekke unge, talentfulle spillere i stallen, særlig angrepsspillere. Strømsgodset kan overraske i årets eliteserie.
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Boombadila »

Var det denne Ville tenkte på?
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Ville Lehtinen »

:blå
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by Boombadila »

har lest igjennom denne tråden nå, interessant lesning i retrospekt.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by FSHelgeland »

Velkommen tilbake Andre.
Tippeliga 2015
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by brutus »

En solid forsterkning for Glimt!
DIXI
User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by youron »

Flytter denne over hit da :)

Jeg vil i hvertfall ønske AH velkommen tilbake. Han gjorde en veldig bra 2010 sesong for Godset. Var uheldig med skade og operasjon i 2011 sesongen. Men er sikker på at han kan tilføre Glimt viktig erfaring og rutine. Det er en spiller som passer fiiint inn i Glimtstilen.

Lykke til med Glimt og den GRUNDIGE medisinske testen

PS! et lite utdrag fra dt.no :
Den 30-årige midtbanespilleren var en viktig brikke på fjorårets Strømsgodset-lag, og han spilte 25 av 30 kamper i Tippeligaen. Han avsluttet sesongen ved å spille fra start i cupfinalen, som er hans siste obligatoriske fotballkamp for SIFs førstelag.
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Spillertråd: Andrè Hanssen

Post by mortsto »

Velkommen skal han være! Tror fortsatt han kan gjøre en god jobb for Glimt. Han klarte ikke gjøre så mye for å hjelpe oss i 2009, men var det veldig mye som ikke fungerte i laget, i tillegg til at konkurrerte med Runar og Konradsen om indreløperplassene. Tror han har mye og gi, og det er bra for ungguttene at vi får inn en dønn seriøs spiller i en klubb hvor partyboy-faktoren dessverre har vært for høy i mange år. Er dog litt skeptisk til at han får en treårskontrakt med den skadehistorikken.
Post Reply