Martin på Twitter skrev:All ære til de virkelige supporterne som stiller opp i all slags vær, og viser at de bryr seg selv om vi ikke kan rykke opp! #glimt

Moderator: Larsen
Martin på Twitter skrev:All ære til de virkelige supporterne som stiller opp i all slags vær, og viser at de bryr seg selv om vi ikke kan rykke opp! #glimt
P.t er både Haugesund og Godset ett steg opp i forhold til Glimt, begge spiller i TL og begge er med å kjemper om en topp 6 plassering. At VB vraket Haugesund forstår jeg godt, all den tid han ikke er bedre enn de spissene de har, og nok ville sittet mye på benken. Etter å ha floppet både i TIL og Lokeren så tar nok ikke han sjansen på en ny benketilværelse.Crazy horse skrev:Synes Haugesund og Godset er nærmest et steg bortover i karrieren, ikke så mye oppover. Vegard Braathen mente visst det da han vraket HFK.
Ulempen er at Glimt ikke spiller i TL, derfor vil klubber som Godset og Haugesund mest sannsynlig gi noe bedre lønnsbetingelser, samt matching på høyere nivå.Crazy horse skrev:UIlempen med Glimts gode talentarbeid er at det blir lagt merke til
Dette er med all respekt å melde bare vås, vil han ikke signere ny kontrakt, selg han. Å la han "råtne" på tribunen som straff øker ikke verdien, han koster fortsatt penger i lønn, og da er det like greit å la han gå mens Glimt enda kan få noe for han. Hvis man kjører denne straffepolitiken, så er sjansen for at han signerer for hvem han vil i juli betraktelig større og det uten at Glimt får en krone for han.bjornage skrev:Freddy Toresen mener i sin kommentar at vi bør kjøre hardt mot hardt og sette han helt ut av laget dersom han drøyer med å skrive ny kontrakt.
Helt enig! Håper Bjørnbak blir, men vil han dra så drar han. Ikke noe vits å ha spillere som er som er misfornøyde. Mitt store ankepunkt mot dagens unge spillere er at de alltid skal forlate når ting går bra. Logisk sett er det litt rart. "Wow, dette her funker jo. Jeg spiller bra her. Jeg tror jeg stikker." Skjønner at det har noe med nivå å gjøre, men come on. Du er 19 år. Å bli 2-3 år til skader deg ikke. Du har fått spilt og pleid talentet ditt i Glimt. Det er litt som offisersutdanning egentlig. Man blir utdannet, og må så tjenestegjøre for å "tilbakebetale" litt for de pengene forsvaret har investert i deg. Spillere som Hamoud og Bjørdal skjønte det. Off, ble utblåsning her, en utblåsning som nok ikke er rettferdig ovenfor Bjørnbak. Jeg synes han er en likanes kar, og jeg håper han blir, men Glimt er jo engang et farmerlag for hele tippeligaenbjornage skrev:Tanken var aldri å presse spillere til å signere, men å heller vise at dersom de ikke vil knytte seg klubben kommer de ikke til å få spille noe mer frem til de evt blir solgt. Det syns jeg er helt fornuftig, særlig når vi har Nordberg og Braathen som begge kan spille i den posisjonen