To Juniorlag?

Forum for Ungdomsavdelingen til B/G.

Moderator: Sulliken

Post Reply
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

To Juniorlag?

Post by Rodriques2 »

Ja. Det er meningen at glimt skal ha 2 juniorlag siden det er en bra årgang iår. Noen som vet noe mere om dette? Er ikke i Bodø så har liksom ikke funnet ut om det fortsatt er et tilbud til meg å spille fotball på glimt når jeg er tilbake? Vil jo helst fortsette i glimt istedet for å begynne på Innstranda.
BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Post by BørreA »

Hei!
Avgjørelsen er ikke tatt ennå, men det jobbes hardt for å finne en løsning slik at vi kan kjøre to juniorlag neste år.

Mvh BørreA :)
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Jeg vet ikke hvilke kontakter du har eller hvem du pleier å prate med, Men kan vel si på vegne av de fleste jr spillerne som vil fortsette at de helst vil spille med en gang, istedet for å vente i flere mnd på en avgjørelse.
User avatar
XuliX
Posts: 1328
Joined: Sun Apr 03, 2005 2:36 pm
Location: Mørkved city
Been thanked: 1 time

Post by XuliX »

ja, vil ikke akkurat spille på innstranda til neste år jeg heller...og hvis det skal bli et godt junior 2 lag, så burde vel vi begynne å trene nå...
"It's not the fart that kills you, it's the smell" - Petter Solberg
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Rodriques2 wrote:Jeg vet ikke hvilke kontakter du har eller hvem du pleier å prate med, Men kan vel si på vegne av de fleste jr spillerne som vil fortsette at de helst vil spille med en gang, istedet for å vente i flere mnd på en avgjørelse.
BørreA er vel en mangeårig trener og edderkopp (hehe) i ungdomsavdelinga til Glimt så vidt jeg kan forstå. Men store tannhjul kverner ofte litt sakte, og jeg tipper det ikke er så lett å bare si at sånn skal det være. Juniorlag befinner seg ofte på et ganske høyt nivå, og fordrer trenere med tid, ork og egenskaper, så disse må overtales. Treningstider må finnes, utstyr må skaffes til veie, osv. En avgjørelse kommer nok så fort det lar seg gjøre.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Oppdatering: De aktuelle for et opptak til Jr 2 har fått beskjed om å si ifra til et nr de har fått sammen med info i et brev.

Siste frist er vel 1. November , og da , om det er nok folk, og trenere så blir det antakeligvis et jr 2 iform av at man oppretter det via glimt, eller kjører det via junkeren eller noe.
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Det ryktes at det ikke var nok spillere igjen som har lyst til å fortsette.
Typisk Glimt å gjøre spillerne "leie" av fotball. De spillerne som har gitt beskjed om at de har lyst å fortsette blir antakeligvis sendt over til Junkeren, Vinkelen osv.
For min del ser det ut som Innstranden blir alternativet. Prøvespill allerede idag =)
Post Reply