Glimt Gutter 2 - www.glimt.moo.no

Forum for Ungdomsavdelingen til B/G.

Moderator: Sulliken

BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Post by BørreA »

Artig side med mye bra innhold!

Helt greit at dere tar tak, men jeg er jo sikker på at dere kunne gjort mye av det samme på de offisielle sidene hvis dere hadde lyst til det. Likevel: Positivt engasjement!

Mitt eneste ankepunkt på siden deres er bildebruken i toppen: Har dere spurt om lov til å bruke det bildet som ligger der?

Mvh BørreA :)
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Børre, du er mye bedre på å pakke inn ting enn det jeg er :lol:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

heltenjohn wrote:
eidurgud wrote:Sidene har vært der hele tiden, det er bare dere som ikke har oppdatert den. Det står heller ingen plass at det ikke er offisielt det dere holder på med.

Bytt banner, og bli tydelig på at dere ikke har noe med den offisielle siden å gjøre, så blir jeg fornøyd :wink:
Med hvilken myndighet kan du "kreve" forandringer? jeg bare spør..
Jeg har ikke krevd noe som helst. Jeg syns bare at de skal bruke engasjementet og energien på å få glimt.no best mulig, istedet for å lage en egen side. Hvis du vil, kan jeg lage ei tegning til deg også, hvis du har vanskeligheter for å skjønne det jeg har skrevet gjennom hele tråden?
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Det var da svært til tone da?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

skogmo1 wrote:Ok, takk til alle som støtter oss for å lage en uoffisiell side! Setter pris på at folk synes det er fint, men jeg er enig i at vi kan skrive på
forsiden at siden ikke er den offisielle glimt siden, og vi kan godt bytte førr evig logoen hvis dere vil det! Vi visste ikke at førr evig bilde var copyright:/
Men jeg skal straks gjøre noe med det.
Mitt eneste ankepunkt på siden deres er bildebruken i toppen: Har dere spurt om lov til å bruke det bildet som ligger der?


Det vil kanskje ta litt tid å bytte logoen, men å skrive at siden ikke er offisiell er lett.
men før jeg i det hele tatt starter med å lage en ny logo, spør jeg pent om vi kan bruke førr evig logoen=)
Førr Evig er liksom glimts symbol etter nedrykket, og det er ganske kjent nå, og logoen passer til siden

Fra indexen på glimt.tk :

Vi lagde denne siden om laget vårt
fordi det ikke er opprettet noen Gutter 2 side
på den offisiell glimt siden, glimt.no.
Etter 2 måneder som fotballag, spurte vi hvor det ble av
sidene våre, men ingen foreldre/trenere har gjort noe med det.
Derfor opprettet vi heller disse sidene.

Bra nok?;D

Når du sier banner mener du alle popups og den dot.tk reklamen?

Det går ikke an å fjerne akkurat nå, fordi dot.tk vil tjene litt penger.

Derfor har vi en ''reserve'' addresse.

http://www.glimt2.moo.no
Ikke misforstå meg! Jeg har selvfølgelig ikke noe imot at dere brenner for Glimt, og vil at siden som omhandler deres lag skal være best mulig. Det er bare bull det lederene deres sier om at én eler to av dere ikke kan få begrenset tilgang til glimt.no, for det er fullstendig mulig. Jeg vil tro at det er i alles interesse at glimt.no blir best mulig, og det blir den kun hvis det finnes "ildskjeler" som virkelig VIL gjøre hjemmesiden bra. Den blir ikke bedre hvis dere lager ei egen side, fremfor å oppdatere seksjonen dere har fått tildelt på glimt.no.

Hvis det er meg du spør ang "banner", så mener jeg "Førr Evig" bildet, ikke pop-up's :)
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Kesseboy wrote:Det var da svært til tone da?
Mulig det, ble en smule irritert.

Har ikke krevd en dritt av dem, bare prøvd å overbevise dem om at de skal "komme tilbake" til glimt.no. Hadde han lest hva jeg har skrevet, ville han skjønt det..
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

En egen seksjon for Gutter 2 finnes det da vitterlig på glimt.no!

Skjønner godt at dere ble frustrert, og jeg sier ikke at siden dere har laget ikke er bra. Men hvorfor vil dere ikke heller oppdatere seksjonen på glimt.no?
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

eidurgud wrote:En egen seksjon for Gutter 2 finnes det da vitterlig på glimt.no!

Skjønner godt at dere ble frustrert, og jeg sier ikke at siden dere har laget ikke er bra. Men hvorfor vil dere ikke heller oppdatere seksjonen på glimt.no?
Fordi de fikk beskjed om at det ikke var lov å gi passordet til spillerne, bare foreldre. De er vel redde for at Glimt.no skal ødelegges, forståelig nok.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Ja, den kjøper jeg. Man kan jo ikke gi ubegrenset tilgang til 18 stk guttespillere uten videre. Men siden det ikke fungerer med at lederene har tilgang, er det jo mulig å gi én eller to av spillerene begrenset tilgang til seksjonen deres. Det er ikke noe problem i det hele tatt.

Seksjonen blir jo ikke noe bedre på glimt.no av at de lager en egen side. Om det så måtte være, så er det bare å produsere det de vil ha publisert, for så å sende det til meg eller noen av de andre som har tilgang til siden for å publisere det.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

eidurgud wrote:Ja, den kjøper jeg. Man kan jo ikke gi ubegrenset tilgang til 18 stk guttespillere uten videre. Men siden det ikke fungerer med at lederene har tilgang, er det jo mulig å gi én eller to av spillerene begrenset tilgang til seksjonen deres. Det er ikke noe problem i det hele tatt.

Seksjonen blir jo ikke noe bedre på glimt.no av at de lager en egen side. Om det så måtte være, så er det bare å produsere det de vil ha publisert, for så å sende det til meg eller noen av de andre som har tilgang til siden for å publisere det.
Dette er unge gutter og de tenker ikke så langt. De vet vel heller ikke at det er såpass greie gutter som jobber i Glimt.no (som tross alt har utrolig god peiling på fotball, spesielt engelsk). Og når de får beskjed av treneren deres at det ikke går an, ja, da må de nesten godta det og tenke alternativ. Jeg er sikker på at skogmo1 og hans kompiser ikke var klar over disse alternative løsningene før de ble nevnt her. Men nå er jo siden allerede oppe og brukt masser av tid på, så det tar vel ei stund å gjenskape det på glimt.no

En annen ting er vel at det blir litt for "offisielt" på glimt.no-sidene og de ikke får utfoldet seg med internhumor, kommentarer og ting som kanskje ikke helt passer seg på en såpass "offisiell og åpen" side.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

:glis
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Dette er da langt bedre enn jeg hadde trodd du kunne lage Skogmo1 ! Bra jobba ;>
Post Reply