Arild Berg

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Espen
Posts: 325
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:52 pm
Location: Bodø

Arild Berg

Post by Espen »

Jeg ser Arild Berg driver å flytter inn i nabohuset her eller noe i den duren.
Er han fortsatt i kontrakt med Lyn eller?
Espen Sedeniussen
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Arild Berg står ikke oppført i troppen til Lyn. Uansett tror jeg vi kan glemme den godeste Arild. Han vil aldri komme tilbake i norsk toppfotball virker det som. Vi bør i alle fall ikke bruke masse energi på å spekulere frem og tilbake rundt Arild Berg.
Masinga
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Arild

Post by Los-Loco »

Arild er en underlig skrue, og har alltid vært det.

Aner ikke hvordan det går med behandlingen hans, det er det vel neppe mange andre som vet heller. Det som jeg synes er underlig, er hvordan han følger opp klubbene sine. Da han var i Glimt fikk han tilbud om annen jobb i Glimt-systemet, som han kunne gjøre mens han ventet på å kunne spille fotball igjen. Men han ville heller være sykemeldt. Ikke dukket han opp på treninger heller for å si hei til lag-kameratene og være en del av miljøet.

I Lyn har det vært mye det samme. Ingen av Lyn-spillerne har hilst på Arild. Hadde jeg vært i samme situasjon så tenker jeg at det ville vært naturlig å stikke innom treninger en gang iblant, om ikke annet for å være litt oppdatert selv på hva som skjer.


Los-Loco har talt!
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1291
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Men en herlig spiller var det!
Banii
Posts: 149
Joined: Sun Mar 21, 2004 3:52 pm
Location: Trondheim

Post by Banii »

Ja, god var han.

*titte bort på bodø/glimt plakaten fra 1994*
"I honestly believe that in certain parts of America now, people have started to mate with vegetables."
- JC
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Arild var kjempegod. Det stikker litt i hjerterota hver dag når jeg tenker over at vi mistet en slik spiller.... :wink:
Tippeligaen 2008.
Sewerbird
Posts: 371
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:08 am
Location: Bodø

Post by Sewerbird »

Dutte sa vel for en stund siden at det var Arild som hadde arvet mest talent, og det sier vel ikke rent lite heller..

Tar jeg ikke helt feil så ble Arild Berg årets komet i Tippeligaen midt på 90 tallet?`En av de få sesongene han spilte før han ble syk, igjen.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hele Berg familien virker som om de er enige om at Arild er/var den med mest talent, bare trist at det har gått som det har gått....
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Det er kjempesynd at han ikke fikk utrettet mer på fotballbanen enn han gjorde. Men jeg er helt enig i at oppførselen ovenfor klubbene hans er merkelig. Hadde jeg fått kontrakt og lønn tross sykdom, så skulle jeg selvsagt gjort det jeg kunne for og vises i miljøet(Tenker spess på lyn da), men er klubben tåpen nok til og betale lønn så gjerne for meg. Hadde også vanskelig for og forstå hvorfor han ikke kunne jobb innad i glimt istedet for og være sykemeldt ,men gjør oppmerksom på at det kan være årsaker som jeg ikke vet om.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Fora å dra liv i en gammel diskusjon bare...

Noen som vet noe mer om denne saken? Hvordan behandlingen går.

Stikker i mitt hjerte også, når man tenker på hvilken spiller vi har mistet! :evil:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Det kan vel ikke feile han noen ting, ettersom han spiller 5-a-side-fotball med kompisene hele tiden?
Men uansett, ikke noe vits å dra igang denne diskusjonen. Han kommer aldri tilbake.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Det var jo synd Arild Berg fikk den sykdommen han fikk, mange meinte han kunne bli bedre enn både Runar og Ørjan Berg
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1291
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

brawno wrote:Det kan vel ikke feile han noen ting, ettersom han spiller 5-a-side-fotball med kompisene hele tiden?
Jeg har hatt samme problemene som Arild - uten videre sammenligning - og det er ingen problemer med å spille 5-a-side. Problemene kommer når man belaster hardt.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
Post Reply