RBK signerer Kvarme!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

RBK signerer Kvarme!

Post by Larsen »

Jepp, Kvarme havnet i RBK:

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/a ... leID=72484

Han er vel ikke helt ung han heller....
Joakim
Posts: 189
Joined: Fri Aug 27, 2004 3:09 pm
Location: Trondheim
Contact:

Post by Joakim »

Kvarme er greit nok. Alle monner drar når Erik er så elendig som han er for tida. Men alderen bekymrer meg. Ingen tvil om det. Beto holder maks to sesonger til, tipper jeg, så hvorfor ikke kjøpe inn arvtageren med en gang? Bratseth og Skutle har selvsagt råd til det, spørsmålet er om de er smarte nok til å skjønne det, og om trener Perry har guts nok til å presse på sine sjefer. Og ikke minst om Perry ser problemet. Hangeland eller Soma burde vært i klubben for lenge siden.
Trofast i kvitt og svart
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Post by Baltus »

de har vel kjøpt arvtageren, Miika i fra tromsø.

problemet for Miika (og RBK) er at han nå vel blir sittende på benken i 2005 sesongen, og mister den fine utviklingen han er i.

Regner med at Basma, Riseth, Stensås, og duoen Kvarme/Hoftun utgjør stammen i forsvaret til RBK.

Snittalderen er vel nærmere 45 år, og det vil si at RBK må skifte hele forsvaret på en sesong tenker jeg.

Samme problemet har de på midtbanen med Berg og Strand som vel er cirka 100 år tilsammen...

Ingne tvil om at RBK har et kjempe generasjonskifte foran seg, derfor synes jeg det er litt pussig at de henter Kvarme som ikke har framtiden foran seg.
_________________________

6 måneder med snø og is uten
Tippeligafotball er alt for lang tid...
Post Reply