Sparke Egon Holstad ut av FK Fotball

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply

Burde Egon Holstad Sparkes?

JA
0
No votes
JA!! Ganger to
5
100%
 
Total votes: 5

lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Sparke Egon Holstad ut av FK Fotball

Post by lloydpat »

Sitter nå å hører på FK Fotball på P3. Så kommer den der dumme Fauskefyren på radion og laga kvalme igjen. "Det går ikke ann å like Bodø\Glimt hvess du kommer fra Fauske" Æ e et levende eksempel på det. Mitt 2. lag e Fauske/Sprint.... Veit at dette e "erke-rivala" etc. Men det e jo 15 år sia de møttes i en seriekamp.... Men hate Bodø/Glimt så intenst bare for at det e nabobyen bi bærre patetisk!
BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Post by BørreA »

Egon Holstad er en fornuftig fyr som makter å se humoren bak mye av det som skjer innen fotballen. Jeg synes definitivt ikke at han må kickes ut av FK Fotball, og savner valget NEI i denne pollingen!

Mvh BørreA :)
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

BørreA wrote:Egon Holstad er en fornuftig fyr som makter å se humoren bak mye av det som skjer innen fotballen. Jeg synes definitivt ikke at han må kickes ut av FK Fotball, og savner valget NEI i denne pollingen!

Mvh BørreA :)
Nei e ikke et alternativ!! Greit... men han kan jekk sæ ned et par hakk på dette Bodø-Fauske kampen....
Glimt1916
Posts: 5649
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 441 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

leste ett intervju med han i AN der han snakka om kordan han hata Glimt. Synes egentlig det litt stas at noen bryr sæ nok til å hat oss, ga mæ en liten sånn storebror følelse for en gangs skyld :) Har aldri hørt FK Fotball da
costanza
Posts: 8
Joined: Mon Aug 08, 2005 8:04 pm
Location: Bodö

Post by costanza »

Var kanskje i samme intervju der han omtalte Tromsø som et mekka, og Bodø som en landsby
User avatar
Kesseboy
Posts: 15820
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Jeg brukte å høre på FK Fotball når jeg jobba søndager. Men plutselig slutta jeg med det, og søndagsskiftene virka to timer kortere. Rart det der :roll:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Egon Holstad er ikke annet enn en bygdetullig fra et lite sjettsted mellom Fauske og Bodø som har dratt til Tromsø og blitt urban, og som har mindreverdighetskomplekser for det meste. Imidlertid er han velsignet med en gudbenådet evne til spissformuleringer, hvilket gjør ham til en svært så morsom skribent. Han har fast spalte i Nordlys, og det er alltid hysterisk morsomt å få med seg raljeringene hans over hist og hint. Kutter man ut morsomhetene, ironien og spydighetene i det han skriver, blir innholdet imidlertid nokså tynt, og budskapet han sitter igjen med er stort sett ikke annet enn surmaget murring over ting som han helt subjektivt synes burde vært annerledes.

Alt i alt en nokså gjennomsnittlig patetisk fyr, men hva kan man vente av noen som kommer fra Holstad?

Los-Loco har talt!
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Los-Loco wrote:Egon Holstad er ikke annet enn en bygdetullig fra et lite sjettsted mellom Fauske og Bodø som har dratt til Tromsø og blitt urban, og som har mindreverdighetskomplekser for det meste. Imidlertid er han velsignet med en gudbenådet evne til spissformuleringer, hvilket gjør ham til en svært så morsom skribent. Han har fast spalte i Nordlys, og det er alltid hysterisk morsomt å få med seg raljeringene hans over hist og hint. Kutter man ut morsomhetene, ironien og spydighetene i det han skriver, blir innholdet imidlertid nokså tynt, og budskapet han sitter igjen med er stort sett ikke annet enn surmaget murring over ting som han helt subjektivt synes burde vært annerledes.

Alt i alt en nokså gjennomsnittlig patetisk fyr, men hva kan man vente av noen som kommer fra Holstad?

Los-Loco har talt!
Det var bra svart Los-Loco :D
OTH
Posts: 2272
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Nå kjenner jeg ikke denne fyren, men jeg er selv oppvokst i nabo kommunen til Molde. Så sån geografisk så skulle jeg ha vært medlem av
tornekrattet og heiet på MFK.
Sett med objektive øyne er jeg nok lik Holstad der tenker jeg.


Frenkongen
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

frenkongen wrote:Nå kjenner jeg ikke denne fyren, men jeg er selv oppvokst i nabo kommunen til Molde. Så sån geografisk så skulle jeg ha vært medlem av
tornekrattet og heiet på MFK.
Sett med objektive øyne er jeg nok lik Holstad der tenker jeg.


Frenkongen
Det er akkurat det du ikke er. Han fyren er fra nabokommunen til Bodø. Men forguder sit bys lag som ligger i 3. divisjon, samtidig som at han hater Bodø/Glimt som jæveln! Og han største ønske er at Glimt rykker ned. han e ikke heilt på nett.
OTH
Posts: 2272
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

lloydpat wrote:
frenkongen wrote:Nå kjenner jeg ikke denne fyren, men jeg er selv oppvokst i nabo kommunen til Molde. Så sån geografisk så skulle jeg ha vært medlem av
tornekrattet og heiet på MFK.
Sett med objektive øyne er jeg nok lik Holstad der tenker jeg.


Frenkongen
Det er akkurat det du ikke er. Han fyren er fra nabokommunen til Bodø. Men forguder sit bys lag som ligger i 3. divisjon, samtidig som at han hater Bodø/Glimt som jæveln! Og han største ønske er at Glimt rykker ned. han e ikke heilt på nett.

Var slik for et par år siden jeg og, håpet itenst på at MFK skulle rykke ned men nå er det nok med at vi slår de 2 ganger i året og kommer over de på tabellen når sesongen er over.


Frenkongen
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Sewerbird
Posts: 371
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:08 am
Location: Bodø

Post by Sewerbird »

Han er en bointjyv!
Han hater Glimt pga et par små ubetydelige personlige opplevelser på -70 og -80 tallet da han spilte for Sprint sitt juniorlag ellerno. Er noe i den duren mener jeg å ha lest for en stund siden, i et intervju.
Han syntes Bodø-folket var slik og slik, i negativ forstand.

Selvsagt er/var det forskjell på ungdommen fra Bodø og Fauske.

Syns forøvrig ikke han er hysterisk morsom heller, men han Glimter til i blandt :)
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Syns fyrn er artig jeg. :D

Grunn nr. 1 til å hate Aalesund: http://themacdaddy.org/FK%20Fotball.mp3
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
OTH
Posts: 2272
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Mannen er jo bare tragisk.

Frenkongen
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

http://glimtforum.net/phpBB2/viewtopic. ... on+holstad Egon tråden fra før til kampen tror jeg
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Konge på rock´n roll og verbale ablegøyer, men en knekt på fotball dessverre.

Ingen grunn til å hisse seg opp av den grunn.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Post Reply