TIL - årets overraskelse?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

TIL - årets overraskelse?

Post by Merete »

Tromsø har "glemt" å slippe inn mål. De har nå mange seire på rad i treningskampene :shock: Blir laget årets overraskelse :?:
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1291
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Tja, TIL har samme utgangspunkt som vi hadde i fjor. Ingen forventer at de skal gjøre det bra. Når det gjelder treningskamper er de akkurat det - trening. Trenerne bruker forskjellige spillere for å kjøre inn en 11'er foran seriestart. Min personlige mening er at de er i beste fall en liten indikasjon på hvordan det går i serien. Glimt har mange sirkushester som har vært med i mange år, og det er vel ikke sannsynlig at de tar ut alt i treningskamper. Jeg tror kampenen mellom Glimt og TIL blir akkurat slik de har være i mange år. Uforutsigbare, og vanskelig å tippe hvem som vinner. Problemet til TIL har ofte vært at de sovner hen i en del av sesongen, og at de kun spiller bra i de kampene hvor de greier å motivere seg. De har vel noen sirkushester der også :-)
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

Buster wrote:Min personlige mening er at de er i beste fall en liten indikasjon på hvordan det går i serien.
Vel, de tre lagene som tok medalje i fjor gjorde det også best i treningskampene før sesongen.
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Det som er helt sikkert er at det vil komme overraskelser denne sesongen, som i sesongene før. Disse er bare så vanskelig å forutse og det er vel derfor det kalles overraskelser.

Jeg tror f.eks. ikke at både HamKam og Fredrikstad rykker rett ned. Sjelden eller aldri rykker begge de nyopprykkede lagene rett ned igjen. Men hvem av disse vil gjøre det bra? Kanskje vil Tromsø gjøre det brukbart i år, men brukbart er ingen overraskelse.

Noen lag vil garantert overraske negativt. Håper bare ikke det blir Glimt!

Den største overraskelsen vil være om Rosenborg ble detronisert!
Masinga
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

Masinga wrote:
Den største overraskelsen vil være om Rosenborg ble detronisert!
Helt klart! Men skal man legge "ekspertenes" forhåndstips til grunn, vil det nok kunne kalles en overraskelse dersom TIL blir å finne på øvre halvdel. Og det tror jeg de kan klare...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Årtets sesong kommer til og bli rekord jevn, tror man skal mange år tilbake for og finne en like jevn gruppe som skal krige om poengene! Føler meg ganske sikker på at enkelte som er tippet langt ned(F.eks Tromsø) kommer til og bite godt fra seg.
Føler også at enkelte som er tippet helt der oppe ikke kommer til og innfri, tenker da spesielt på brann,lillestrøm og lyn. Disse lagene tipper jeg midt på tabellen.
Men som sagt, dette blir tett og spennende. Måtte bare Glimt havne blant de 4 beste så er jeg ,megafornøyd!!!
User avatar
gutanrule
Posts: 164
Joined: Fri Mar 26, 2004 9:52 pm
Location: Felt D - Alfheim

Post by gutanrule »

Vel, selv om TIL berga seg på overoverover tid , så var det ikke mange poeng opp til øvre halvdel. Odd ble nr 4 med 9 poeng mer enn TIL.
Tror ikke det skal mer enn litt små justeringer i forhold til i fjor, så vinner TIL flere kamper. Blir vanskelig å tippe hvor de havner, men jeg tipper ihvertfall en plass mellom 2 - 10 :) Tror ikke de havner i samme situasjon som ifjor.
Som ei rosa i fra is - Nordens Paris
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Det blir morro og se hva som skjer denne sesongen,. Tipper den jevneste sesongen ever!"!!
Post Reply