Lillebror Tromsø IL

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Frodo Baggins wrote:Nå er jeg kanskje litt rar, men jeg synes det bestandig er hyggelig når norske lag gjør det godt i Europa ( med unntak av VIF, selvsagt!)
Sånn har det i grunnen vært for meg også, men de siste årene så har jeg egentlig blitt mer og mer likegyldig til både andre norske klubber og landslaget. Jeg ser landskamper, ihvertfall kvalikkampene, og håper selvsagt Norge vinner. Hadde sikkert brydd meg litt mer nå dersom Glimt hadde ligget i ingenmannsland i Tippeligaen. Nå blir det veldig fokus mot Tippeligaen. For å si det sånn; jeg er mer opptatt av TILs resultat mot Start, enn jeg var av TILs resultat mot Galatasaray.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Post by Frodo Baggins »

Trapattoni wrote:
Frodo Baggins wrote:Nå er jeg kanskje litt rar, men jeg synes det bestandig er hyggelig når norske lag gjør det godt i Europa ( med unntak av VIF, selvsagt!)
Sånn har det i grunnen vært for meg også, men de siste årene så har jeg egentlig blitt mer og mer likegyldig til både andre norske klubber og landslaget. Jeg ser landskamper, ihvertfall kvalikkampene, og håper selvsagt Norge vinner. Hadde sikkert brydd meg litt mer nå dersom Glimt hadde ligget i ingenmannsland i Tippeligaen. Nå blir det veldig fokus mot Tippeligaen. For å si det sånn; jeg er mer opptatt av TILs resultat mot Start, enn jeg var av TILs resultat mot Galatasaray.
Det er jeg forsåvidt enig med deg i , dagen derpå blir ikke ødelagt selv om RBK taper for Lyon i C.L.

Men det går jo ann å ha 2 tanker i hodet samtidig!

Men akkurat nå så er det fullt fokus på å berge plassen i Tippeligaen, og at vi banker Start til helgen, så får E-cupen komme etterhvert!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15807
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Jeg er imponert av reaultatet til TIL, for all del, selv om jeg kanskje er litt mindre imponert over hvordan resultatet oppstod. Er også imponert over Viking (noe samme greia), og er vel egentlig glad på vegne av alle norske lag som tar seg videre i europacupene. Det er ikke dermed sagt at jeg klarer å la meg engasjere så sterkt, så lenge Glimt ikke er ett av dem. Det er lettere å engasjere seg på vegne av lag i Champions League; det har sikkert noe med ramma rundt kampene å gjøre, men likevel er det liksom ingen av lagene der heller som er mitt lag - laget mitt er jo selvfølgelig Glimt. Jeg håper RBK gjør det bra i Champions League, som jeg faktisk håpte Molde skulle gjøre også, da de var der. Dersom VIF hadde kvalifisert seg, så hadde jeg sikkert håpt at de skulle gjøre det bra da også.

Velvel, nå får vi se om TIL greier å gjørmebryte seg videre fra gruppespillet også :lol:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

brutus wrote:At vi slo ut Galatasaray er utvilsomt den største bragden i TILs historie! :glis
Skjønner ikke hva som går av meg i dag: Det skal selvfølgelig stå "den største bragden i nordnorsk fotballs historie!" Beklager!
DIXI
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Bor to milliarder mennesker i Kina som aldri hørt om fotball eller TIL...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Guest

Post by Guest »

Trapattoni wrote:Tromsøværinger generelt er rimelig sykelig opptatt av hva andre synes om dem. Det må de gjerne få fortsette med. Det er litt søtt.
nei men gid da....lurer på hvem som er opptatt av hva andre mener...kan det være Bodøs fiskebønder? Tja :glis

Lurer på hvem det var som begynte å grine når isberget ikke la seg ned og hyllet Runar Berg :glis
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Frodo Baggins wrote:Men det går jo ann å ha 2 tanker i hodet samtidig!
Det er det, men for meg handler ikke fotball om rasjonell tankegang. Det handler om følelser. Jeg har aldri bestemt meg for at jeg ikke skal bry meg så mye om landslaget lengre. Det har bare blitt sånn.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

mester wrote:Bor to milliarder mennesker i Kina som aldri hørt om fotball eller TIL...
Hvis du kikker etter vil du se at jeg ikke skrev "verdenshistorien", men "nordnorsk fotballs historie". Det er vel en viss forskjell? :roll:
DIXI
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Mr.North wrote:nei men gid da....lurer på hvem som er opptatt av hva andre mener...? Tja :glis
Siden du stiller spørsmålet, så er jo svaret helt åpenbart.
Mr.North wrote:Lurer på hvem det var som begynte å grine når isberget ikke la seg ned og hyllet Runar Berg
Ja, det var jo høyst relevant her...
Last edited by Trapattoni on Fri Sep 30, 2005 1:48 pm, edited 1 time in total.
Guest

Post by Guest »

jau jau...


Ser at brawno trår til å sier at ingen ellers i Norge bryr seg nevneverdig om TILs bragd igår. Jaja, aviser og tv ser du visst ikke på :D
Guest

Post by Guest »

Og hvem var det som sippa fordi det var så mange "sure" Tromsø-supportere som ikke ville ha noe å gjøre med Glimt-bermen før og etter kampen 16.mai :glis


men for all del, jeg skal jo ikke rive dere ut av deres egen lille forskrudde virkelighet. Jada, du vet, vi er jo arrogante TIL fra Tromsø så
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Begynner å angre på at jeg startet denne lille underfundige "Superlaget Tromsø"-tråden... :roll:
DIXI
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Vill ikke gratulere dere :!:
Guest

Post by Guest »

brutus wrote:Begynner å angre på at jeg startet denne lille underfundige "Superlaget Tromsø"-tråden... :roll:
Du kan trøste deg med at hadde ikke du gjort det, så ville nok en viss annen person startet noe lignende. Det er Bra at vi forteller Bodøfolket litt om verden utenfor deres egen lille by 8)
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Bra at dere tar av etter en flaksseier mot Galatasaray...det beste av alt hadde vært hvis de protesterte og kampen ble spilt om..Tromsø ville sikkert tape 5-0....

I og med at dere tar HELT av..ja alle unntatt noen få fornuftige tromsøværinger..så kan jeg jo minne dere om følgende..

*det er få lag som vinner helgekamp etter de gjort de bra i Europacup....

Grunnen er enkel...man tar av, klarer ikke å nullstille seg, er sliten ...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Guest

Post by Guest »

Flaks ? En tur til optiker kanskje? For du har vel antagelig sett de to kampene? :D
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Så du mener Abdemolos mål igår var uflaks? Eller at feks tyrkerenes brassespark som tok på en spiller og gikk i innsida av stanga var uflaks?
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Guest

Post by Guest »

TIL hadde også ett stangskudd. Årst skjøt, via en Gala-spiller og keeper og i stanga. Og uansett om Gala hadde fått 2-1 hadde TIL gått videre også med det sluttresultatet.

TIL var fullstendig likeverdig med Galatasaray både på Alfheim og i Istanbul, bortsett fra i sluttfasen i går da tyrkerne presset på.
TIL hadde flere store sjanser de også.

Men jeg tviler på at det er så mange som tar helt av.
De aller aller fleste er fullt innforstått med at søndagens kamp mot Start er en viktigere kamp.
User avatar
gutanrule
Posts: 164
Joined: Fri Mar 26, 2004 9:52 pm
Location: Felt D - Alfheim

Post by gutanrule »

mester wrote:Bor to milliarder mennesker i Kina som aldri hørt om fotball eller TIL...
HVA ???? Ikke hørt om TIL , Nord Norges stolthet.
Det må vi gjøre noe med
Som ei rosa i fra is - Nordens Paris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16606
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Hva ER det med enkelte Glimt-supportere og enkelte TIL-supportere??! Alle kamper som spilles på toppnivå har noe flaks og uflaks.. Det er noe vi alle vet, og her krangler dere som små barn i en sandkasse med kun en spade.. fy!

Jeg synes vi skal Gratulere TIL og Viking. Det er bra for norsk fotball.. Den kranglinga som er lagt opp her er kunstig. Slår man galatasaray over 2 kamper er det IKKE bare flaks.. Vi må nok inrømme at til faktisk kan spille fotball og..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
TIL___TIL
Posts: 12
Joined: Fri Aug 27, 2004 8:38 pm

Post by TIL___TIL »

mester wrote:det beste av alt hadde vært hvis de protesterte og kampen ble spilt om..Tromsø ville sikkert tape 5-0....
Kan du gi meg en eneste god grunn til at de skulle protestere?
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Vil ikke strø salt i åpne sår, og avstår fra å skryte i dag. I stedet vil jeg gjerne vise dere TILs nye hjemmedrakt i UEFA-cupen, beregnet på kamper i minusgrader på Alfheim i november/desember. NB de grønne feltene på ermene skal skaffe Tromsø goodwill og penger til OL 2018 hos den rødgrønne regjeringen! :mrgreen:

Image
DIXI
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Takk, brutus!!! :glis
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 471 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Åh, så fristende det var å komme med noen kommentarer om "kjærring-spilllerne" på TIL og damefotballen deres, men siden du plutselig er blitt en hyggelig fyr Brutus, så skal jeg forsøke å styre meg! :lol:

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Guest

Post by Guest »

kjerringspillere sier du? Syns nå dere har en keeper nede i Bodø som minner nok så mye om det som ei gammal kjerring kan prestere i mål.

damefotball? :lol: Jaja,4 poeng foran Glimt. Så hvis TIL spiller damefotball med kjerringspillere, ja da lurer jeg voldsomt på hva Glimt-spillerne er, og hva den fotballen de spiller er :glis
Post Reply