LIVERPOOL 2019/20

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

LIVERPOOL 2019/20

Post by talfh »

Er det no slags mani at mann skal spille med en stige av en spiss?? Norge har gjort det med jostein Flo men trodde den tida var over...
Last edited by talfh on Mon Aug 11, 2008 10:34 am, edited 5 times in total.
You'll Never Walk Alone
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Jeg vet hva som feiler de..............................


DE ER DÅRLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

fordommer mot lange spisser er bare idiotisk. Bedøm heller etter kvalitet enn utseende.

Runar er det Bråk du vil ha :wink:

Dog må jeg si at jeg forventer mer av de røde :shock:
I medgang og motgang
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Begod wrote:fordommer mot lange spisser er bare idiotisk. Bedøm heller etter kvalitet enn utseende.

Runar er det Bråk du vil ha :wink:

Dog må jeg si at jeg forventer mer av de røde :shock:


Nei vill ikke ha bråk :wink:
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Begod wrote:fordommer mot lange spisser er bare idiotisk. Bedøm heller etter kvalitet enn utseende.

Runar er det Bråk du vil ha :wink:

Dog må jeg si at jeg forventer mer av de røde :shock:
Det nøtte ikke å bli grinat fordi LFC e så dårlig. E vel bare å bli vant med det?
Guest

Post by Guest »

Jaja. de e no fortsatt regjerende mestere i Europa. Resultatet mot Chelsky var flaut men det bedrer seg nok etterhvert hjemme i England. Men det bør skje en forbedring kjapt. Når det gjelder Crouch så har han på ingen måte levert varene til nå, når Lpool har spillt 14 kamper i CL og PL siden CL-kvalliken startet i sommer uten at han har scoret.
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Å fytti he####te nu e æ lei av å høre det der jævla gnålet fra sultefora LFC supportera. Det nøtte jo ikke å gå rundt å mimre om sneen som datt i fjor.
Årets sesong e i gang for lengst, og det derre gresstrået somdem har på topp, e alt anna enn en storscorer. Nei, vent... En storscorer blir man først ETTER å ha scora mange nok mål. Før det må man visst BYNN å score, og da kalles man vel gjerne en målscorer. Og så vidt æ vet, e vel ikke han derre Crouch målscorer enda. På kor mange kampa sa du, Mr.North? 14? Ja ja, han har jo resten av sesongen på sæ, so why hury?
van Nistelrooy, Rooney, Henry, Bent, der har du storscorera.
Guest

Post by Guest »

Kæm som gnåle ? det må jo være du det :lol:

Ja,14 kampa ja (vet ikke om crouch har spillt i alle, men ihvertfall i mange) og står uansett med 0 mål. det er selvsagt elendig.

I ligaen har Lpool åpnet dårlig ( 1 seier, 4 U, ett tap, og 4-6 i målforskjell).
Det er vel egentlig målforskjellen som er mest rævva der. U mot Spurs, Boro og MU er vel ok(men litt skuffende). U mot B`ham var dårlig. tapet mot Chelsea var flaut. Så i ligaen har man noe å jobbe med, men en plass blandt de 4 beste er selvsagt fullt innen rekkevidde. Og det er det som fortsatt er Lpools hovedmål i ligaen, selv om man selvsagt også ønsker noe bedre.

I Europa har Lpool sin innsats vært bra. Man gikk lett gjennom tre kvallikrunder ( der mansparte litt på kruttet også), og i gruppespillet ble det en sterk seier i Spania over Betis med 2-1, og 0-0 mot Chelsea var helt OK.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Unnskyld meg, men at de regjerende mesterne (ganske utrolig) skal gå gjennom tre kvalifiseringsrunder UTEN problemer mot pisslag som Glimt ville slått er jo en selvfølge.

Men, jeg er også veldig i mot måten Liverpool spiller på. Forstår ikke hvorfor Luis Garcia har klippekort når de har en spiller med et så stort talent som Cisse på benken. Tenk å legge Crouch litt lavere i banen, la han vinne duelene og Cisse springe på 2. ballene i bakrom. Resten av verden får det med oss, men ikke Benitez?

Og jeg er HELT enig, slutt å gnål om at dere er de regjerende mesterne i Europa, det er en ny sesong og nye muligheter.
Man starter med 0 poeng.
Guest

Post by Guest »

SH wrote:Unnskyld meg, men at de regjerende mesterne (ganske utrolig) skal gå gjennom tre kvalifiseringsrunder UTEN problemer mot pisslag som Glimt ville slått er jo en selvfølge. .
Tviler på at Glimt hadde blitt å slått ut CSKA Sofia. Ihvertfall i den formen Glimt var i tidligere i år. Team Network hadde dere nok slått, og kaunas også kanskje.
uansett har Lpools innsats og resultater i de to gruppespillkampene også vært bra.

SH wrote:Og jeg er HELT enig, slutt å gnål om at dere er de regjerende mesterne i Europa, det er en ny sesong og nye muligheter.
Man starter med 0 poeng.
Og selvsagt skal vi fortsatt glede oss over at Lpool er regjerende mestere.
Tviler på at ikke Man U-fansen ennå mimrer om en viss kamp mot Bayern Munchen for eksepel.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Men den overhodet ingenting å si når poengene skal telles opp i Mai. Det er det som er poenget mitt. Alle United-supportere er jo slik. "Åh, det var så flott i Barcelona for noen år tilbake" HALLO, DET ER 6 ÅR SIDEN !

Jeg har ikke nevnt ÈN gang at Chelsea er regjerende mestere i England, allikavel så er de det 8)
Guest

Post by Guest »

SH wrote:
Jeg har ikke nevnt ÈN gang at Chelsea er regjerende mestere i England, allikavel så er de det 8)
Der nevnte du det :glis

Og selv om DU påstår at du ikke snakker om gamle triumfer, så er det vel ikke ensbetydende med at ikke andre Chelsea-fans gjør det.

Det er forresten bare litt over 4 måneder siden finalen i Istanbul, så SELVSAGT er den fortsatt en het potet. Og dersom det irriterer andre supportere så mye å høre/lese om det, så kommer jeg ihvertfall til å fortsette med det. Sjalusi heter det. :glis

Jeg har dessuten sagt flere ganger at ligainnsatsen til Lpool hittil har vært dårlig.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

SH wrote:Men den overhodet ingenting å si når poengene skal telles opp i Mai. Det er det som er poenget mitt. Alle United-supportere er jo slik. "Åh, det var så flott i Barcelona for noen år tilbake" HALLO, DET ER 6 ÅR SIDEN !

Jeg har ikke nevnt ÈN gang at Chelsea er regjerende mestere i England, allikavel så er de det 8)
Haha, det får da være måte på arroganse her..

Skal du nekte oss United supportere over hele verden å se tilbake på den kvelden i mai 99, den fantastiske kvelden da underet slo til, og være
stolt?!

Ingen skal komme her og fortelle meg det. Og du; siden det går 50 år mellom hver gang chelsea vinner PL, så skal du få lov av meg til å glede deg litt over at det nylig skjedde :wink:
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

SH wrote: Men, jeg er også veldig i mot måten Liverpool spiller på. Forstår ikke hvorfor Luis Garcia har klippekort når de har en spiller med et så stort talent som Cisse på benken. Tenk å legge Crouch litt lavere i banen, la han vinne duelene og Cisse springe på 2. ballene i bakrom. Resten av verden får det med oss, men ikke Benitez?
Der er jeg faktisk enig med deg, men jeg har tillit til Benites, så jeg antar at han må ha en plan som snart gir frukter.
I medgang og motgang
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Mr.North wrote:Ja,14 kampa ja (vet ikke om crouch har spillt i alle, men ihvertfall i mange) og står uansett med 0 mål. det er selvsagt elendig.
Crouch har så langt spilt 4 ligakamper og 4 CL-kamper for Liverpool.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

SH wrote:Men den overhodet ingenting å si når poengene skal telles opp i Mai.
Er det noen som har påstått det, da?
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

SH wrote:Og jeg er HELT enig, slutt å gnål om at dere er de regjerende mesterne i Europa, det er en ny sesong og nye muligheter.
Man starter med 0 poeng.
Selvsagt skal ikke fotballfans slutte å gnåle om det!

Jeg synes synd på Chelsea, som forståelig nok ikke har fotballfans som støtter klubben.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Det er generelt liten grunn til å være fornøyd med det Liverpool har prestert så langt, bortsett fra borteseieren mot Real Betis. Ellers kan det jo være nyttig å merke seg at tre av de uavgjorte kampene i ligaen så langt; Boro, Manu, og Birmingham; alle endte med tap forrige sesong. 3 poeng mer enn forrige sesong på de kampene.
Last edited by Trapattoni on Thu Oct 06, 2005 7:18 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Ser du Begod!!!!!!
Er ikke bare jeg som synes de er RÆVA!!!!
Er ikke bare æ som er utte etter bråk
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Nei, du har vel rett i det RB. Det ER vel bare sånn det er når man er regjerende mester. Men som Trapatoni sier vi er ikke fornøyd med sessong starten. Men det var heller ikke Valencia fansen i starten det året de vant , da startet Benites med 7 uavgjorte og alikevel vant de.

SÅ ikke føl dere for tygg :guns
I medgang og motgang
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

cisse må spell, sånn e dæ. nøtta ikkje med en spiss, å en liten puslat spanjol som garcia. Cisse å morientes i form på topp må egentli vær drømmen... pongolle e også en utruli kjapp å gos spellar. menn kjøpet av crouch e eg litt tvilsom te... han prestert vell bere 1 god sesong i southhampton, å va en flopp i aston villa når han va der... Benitez ha ikkje gjort det bedre enn houlliere bortsett fra seiern i champions leauge.
vant FA cup,liga Cup,uefa cup og super cup under houlliere. vant vell fa cupen 2 gang... el var det liga cupen
You'll Never Walk Alone
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Mr.North wrote:Og selvsagt skal vi fortsatt glede oss over at Lpool er regjerende mestere.
Tviler på at ikke Man U-fansen ennå mimrer om en viss kamp mot Bayern Munchen for eksepel.
Forskjellen i LFC sin prestasjon og MUFC sin e rett og slett formidabel, ganske enkelt fordi ManU fikk 3 trofeer den sesongen. Og så vidt æ vet kan ingen skilte med det samme i PL historien...

Har sagt det før, sir det igjen. LFC må vente til neste gang paven daue med å vinn nokka stort.
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Begod wrote:Nei, du har vel rett i det RB. Det ER vel bare sånn det er når man er regjerende mester. Men som Trapatoni sier vi er ikke fornøyd med sessong starten. Men det var heller ikke Valencia fansen i starten det året de vant , da startet Benites med 7 uavgjorte og alikevel vant de.

SÅ ikke føl dere for tygg :guns




Huff da :(
Glimt1916
Posts: 5572
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 413 times
Been thanked: 429 times

Post by Glimt1916 »

DonCato wrote:
Mr.North wrote:Og selvsagt skal vi fortsatt glede oss over at Lpool er regjerende mestere.
Tviler på at ikke Man U-fansen ennå mimrer om en viss kamp mot Bayern Munchen for eksepel.
Forskjellen i LFC sin prestasjon og MUFC sin e rett og slett formidabel, ganske enkelt fordi ManU fikk 3 trofeer den sesongen. Og så vidt æ vet kan ingen skilte med det samme i PL historien...

Har sagt det før, sir det igjen. LFC må vente til neste gang paven daue med å vinn nokka stort.
For det første så e paven en gammal mann som fort kan parker tøfflan før neste års CL finale. For det andre så har Liverpool vunnet Serievinnercupen/Champions League 5 ganga. Kor mange ganga har United vunnet?
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Glimt1916 wrote:For det andre så har Liverpool vunnet Serievinnercupen/Champions League 5 ganga. Kor mange ganga har United vunnet?
Dagens fotballkamper avgjøres ikke av kamper som ble spilt på 70-tallet. DA var Liverpool verdens beste fotballag, de er ikke det nå lenger - face it. Joda, de vant Champions League ifjor, men hvorfor klarer de da ikke banke lag som Tottenham da? United er ei heller verdens beste fotballag lengre. De var det på 90'tallet, men det er 2005.

Historie er og forbli historie. Statistikk er statistikk, men ENHVER fotballkamp lever sin egen verden.
Post Reply