Årets flopp

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

flyttet :wink:
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Synes Sakk er årets flopp jeg, da tnker jeg innad i Glimt, ikke sammenlignet med andre spillere i andre klubber!
L.U*H.G
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

E enig me MANGE av de kandidatan der faktisk! Steffen Iversen, Martin Andresen, Mikel... ja d e navn som fortjen å vær på den lista der. Blei faktisk gla da han Martin Andresen blei skada i sommer, sånn at vi sku slepp å se han på landslaget mer. Skjønna ikke ka en del av de guttan har gjort førr å få klippekort på landslaget. Helt forkastelig. Andresen beveg sæ ikke ut av midtsirkelen, mens Steffen Iversen står me ryggen til mål og forventa å få stå aleina på 5-metern å få ballern servert på hodet. Vet mange som kunne gjort jobben demmes på landslaget mye bedre enn dem.

Syns d va morsomt da han Hareide meinte han ikke hadde plass i landslagstroppen til han Runar Berg, sia han ikke visste om han va skadefri, mens d har vært plass til Andresen som ba om fri fra Brann førr å få prioriter landslaget med sin skadeforfulgte kropp.

Mikel snakka førr sæ. Treng ikke kommenter han en gang
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Flott liste. Hvis listen hadde vært kalt "Norges mest oppskrytte spiller" ville jeg hatt Steffen Iversen på topp. Han har vært høyst middelmådig i hele år, men får kilometervis med omtale i Oslo-avisene. Bl.a. spekuleres det stadig om hvilken europeisk toppklubb Steffen vil "velge" å spille for neste år! :mrgreen:
DIXI
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

milla wrote:Skjønna ikke ka en del av de guttan har gjort førr å få klippekort på landslaget. Helt forkastelig.
De har vel hatt mange besøk på kontoret til Hareide.
:roll:
OTH
Posts: 2272
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Nå har nå Hareide en bakgrunn der han plukker ut spillerene etter utenomsportslige aktiviteter, mon tru hva som er skjedd her?

Frenkongen
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Hvor er Runar?! :roll:
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Hågen wrote:Hvor er Runar?! :roll:
Du mener vel ikke at Runar er årets flopp??
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Hågen wrote:Hvor er Runar?! :roll:




BURN HÅGEN :evil: :evil:
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Jørgen A.J. wrote:Du mener vel ikke at Runar er årets flopp??
Såklart! En spiller av Runar's kaliber bør toppe alle lister, uansett hva de går ut på..
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

ORD! 8)

:lol:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Hågen wrote:
Jørgen A.J. wrote:Du mener vel ikke at Runar er årets flopp??
Såklart! En spiller av Runar's kaliber bør toppe alle lister, uansett hva de går ut på..
hehe, sånn sett :lol:
User avatar
Norlæningen
Posts: 279
Joined: Sun Aug 28, 2005 12:34 pm
Location: Østfold

Post by Norlæningen »

Men Flo burde vel rett og slett ikke toppe den listen der. Han har nesten ikke spilt kamper i Enga etter at han kom grunnet skader. Det blir det samme som når man kårer årets spiller, har man for få kamper så blir man ikke årets spiller. Det samme burde gjelde årets flopp, spesielt når han har vært plaget med skader. Kvisvik burde strengt tatt heller ikke være på den listen. Han var god for Brann og spilt jevnt over bra for FFK. Men problemet der er vel at Kvisvik ikke er like mye i medias søkelys når han spiller for FFK som når han spilte for Brann og regner vel mange eksperter med at han rett og slett har spilt dårlig. Eguren har vært god i de få kampene han har spilt og han burde vel strengt tatt ikke straffes for at agenten kalte han for Tippeligaens beste spiller.

Må si at alltidfotball står frem som en mer og mer useriøs side. Dette blir bare bekreftet når jeg leser begrunnelsen for at de forskjellige spillerne er på listen. Er mange andre som burde være på listen i steden for noen av de som er der. Men jeg kan være enig i at Flo har floppet i Enga, men jeg mener han er delvis unnskyldt grunnet skader og at han derfor som sagt har for få kamper til å vinne kåringen. Tror desverre at han kommer sterkere tilbake til neste år..
<-FFK->
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Ødegård har vel også spilt lite?

Og Andresen og Kvisvik har vært mye skadet.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Hvem som flopper og hvem som ikke gjør det går vel mer på hva som presteres i forhold til forventningene. Det er neppe ment personlig, som at personen Tore André Flo er en flopp, men mer det at hans inntreden og tid i VIF har vært en flopp - sett i forhold til forventningene.

Sånn sett er det det samme med f.eks. Kvisvik, som mange forventet skulle frelse FFK fullstendig og egenhendig vinne alle kampene 8-0. Sånn gikk det jo naturlig nok ikke, og da kvalifiserer man ihvertfall i mine øyne til å være en flopp.

Hvem som skaper forventningene er nå en annen sak, likeså om de er realistiske.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Skader er vel også en del av det å være en flopp, 10 millioner er mye penger å betale for en spiller som bortimot kun har vært skadet i tilfellet Andresen.


Når det gjelder selve siden alltid fotball så liker jeg det faktum at artiklene er variert, d.v.s at man får artikler om flere lag enn bare Vif, RBK og Brann.
User avatar
Sindre
Posts: 103
Joined: Sat Feb 19, 2005 6:15 pm
Location: Lofoten

Post by Sindre »

Jeg mener Tore Andre Flo er året flopp!!
Og han passer utmerket på Vålerenga!
Heia Manchester United!! Vi kan vær GLAD vi har en Edvin Van Der Saar!!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

La oss nå bare slå en flopp..

(lurer på hvr mange som tok den..)
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Post Reply