Tottenham

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Re: Tottenham

Post by lloydpat »

Trudd ikke brawno var boring-fan???? Noe jeg ikke har fått med meg?

http://www.lep.co.uk/latest-national-sp ... 4199987.jp" onclick="window.open(this.href);return false;

Dette hadde vært litt for bra. Men kommer han drar Berba... men hvor skal han? Barca eller United? Det står lite om bera på nettet...mest at han skal bort...men lite om hvor...
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Tottenham

Post by dalers »

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... 343587.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Steike kor æ gleda mæ til august :D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Tottenham

Post by dalers »

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... 413705.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

gleda mæ ikke like mye til august :P For et SYKT bilde av Berba... Men Luis Garcia fra Espanyol høres jo heller ikke dumt ut...

Dette KAN bli en liten summer of Hell hvis det skulle vise seg at Keano går fra sitt Spurs... :cry:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Tottenham

Post by dalers »

Fortell meg at dette er en useriøs avis:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -deal.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Men jeg er inne i en trist periode uansett. Teemu Tainio har dratt... Født i Nord-Finland og fikk spille så altfor få kamper for sitt barndoms favorittlag. Ble ofte sett i Spurs Store på jakt etter supportereffekter. Blødde bokstavelig talt for drakta så det holdt. Fikk altfor få sjanser når han var skadefri. Og han ser ikke videre happy ut heller:
http://www.safc.com/news/?page_id=15280" onclick="window.open(this.href);return false;
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
EngSte-lig
Posts: 1110
Joined: Tue Mar 22, 2005 11:38 am

Re: Tottenham

Post by EngSte-lig »

Gleder meg fortsatt til august :)
EngSte-lig
Medlem av supporterklubben 1974-2022
Familie med medlemmer i 4 generasjoner!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Re: Tottenham

Post by liverglimt »

dalers wrote:Fortell meg at dette er en useriøs avis:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -deal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Da blir det vel å bytte avatar eller klubb for deg Dalers. :lol:
@liverglimt
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Tottenham

Post by dalers »

Avataren byttes nok ut samt gis det en forbannelse over Keane og skitlaget fullt av lapskausspisende tyver.

Men Keane er nå enn så lenge en Yiddo...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Re: Tottenham

Post by liverglimt »

Legesjekken gjøres i følge ryktene på mandag. Så vi kan vel på det nærmeste anse han for klar for de røde og endelig har han sjanse til å vinne noe seriøst. :wink:
@liverglimt
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Tottenham

Post by Kesseboy »

dalers wrote:lapskausspisende tyver.
Er vel mer tapas og paella det går i der om dagen? :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Tottenham

Post by Cheese Smirnoff »

liverglimt wrote:Legesjekken gjøres i følge ryktene på mandag. Så vi kan vel på det nærmeste anse han for klar for de røde og endelig har han sjanse til å vinne noe seriøst. :wink:
Greit nok at han ikke vinner noe i Tottenham, men å gå til Liverpool for å vinne faller på sin egen urimelighet.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Re: Tottenham

Post by liverglimt »

Tja, bare ta de 10 siste årene og se hvem som har vunnet mest av Tottenham og LFC, så ser du jo hvor urimelig det er å gå til den beste av de to klubbene. LFC kommer også til å vinne premier league flere ganger før Tottenham har noen sjanse til det. Så forutsigbar er "desverre" den ligaen.
@liverglimt
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Tottenham

Post by dalers »

liverglimt wrote:LFC kommer også til å vinne premier league flere ganger før Tottenham har noen sjanse til det.
liverglimt spår i kaffegruten etter en sterkognitti :lol:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Mr Bean
Posts: 2718
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 86 times
Been thanked: 36 times
Contact:

Re: Tottenham

Post by Mr Bean »

8) http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id ... rentzone=0" onclick="window.open(this.href);return false; :lol: :lol: :lol:
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Re: Tottenham

Post by liverglimt »

Vær nå litt grei Mr Bean,det er salt nok i såret til Dalers når keane ikke lenger er Yiddish. 8)
@liverglimt
User avatar
Mr Bean
Posts: 2718
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 86 times
Been thanked: 36 times
Contact:

Re: Tottenham

Post by Mr Bean »

:lol: :lol: Får håpe han tilgir meg,ellers så kan det nok bli dårlig stemning på TIFO-mekkingene framover. :lol: :lol:
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Tottenham

Post by dalers »

Måtte du RÅTNE i HELVETE (Keane) har vel sjelden passet bedre.... 8)

Du går fra en tilværelse som tilbedt gud til en ørkesløs vandring i skyggenes dal!

Og Liverpool må nok betale litt ekstra for å bøte på sin lobbyvirksomhet:
Liverpool FC has also acknowledged that the way its website reported comments of its manager, which were widely covered by the media, was inappropriate and in light of that acknowledgement has apologised and agreed to make a donation to our Club's main charity, the Tottenham Hotspur Foundation. Tottenham Hotspur has therefore agreed not to pursue its official complaint to the Premier League.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Tottenham

Post by Cheese Smirnoff »

Hvorfor har du skiftet avatar, dalers? :lol:
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
EngSte-lig
Posts: 1110
Joined: Tue Mar 22, 2005 11:38 am

Re: Tottenham

Post by EngSte-lig »

Image
:glis :glis :glis :glis
EngSte-lig
Medlem av supporterklubben 1974-2022
Familie med medlemmer i 4 generasjoner!
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Tottenham

Post by Snorreth »

Faen.
For sein. Tenkte å gjøre det samme :evil:

Hvorfor kan ikke dalers ha bilde av Blomgren ellernoe som avatar? Han er jo ganske anonym, så vi burde jo ikke glemme ham. :roll:
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Tottenham

Post by dalers »

liverglimt wrote:Tja, bare ta de 10 siste årene og se hvem som har vunnet mest av Tottenham og LFC, så ser du jo hvor urimelig det er å gå til den beste av de to klubbene.
Jeg måtte bare lese denne 2 ganger før jeg så hvilket barnestadie den lå på :lol: Og plutselig skjønner jeg hvor mange "jeg vil se et lag vinne"-supportere Liverpool fikk på deres 3-4 år lange 80-tall... 8)

Det forundrer meg stadig vakk at spillere velger bortb heltestatus for ønsket om å ha en pokal i skapet. Ved karriereslutt tror jeg mange hadde ønsket at de valgte anderledes alle de som hoppet fra storklubb til storklubb i jakten på personlige triumfer...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Re: Tottenham

Post by liverglimt »

Det var dengang da så enkelt at i 1976 så var valget mellom å være med Liverpool eller Manchester United. Vi i de to blokkene der jeg og mine kompiser bodde hadde ett lag, det var Liverpool. Ferdig med den saken. Skulle vi blitt hektet av noe annet så hadde vi sikkert vært einstøinger. Ikke vet jeg for jeg led aldri den skjebnen.

Senere så har det vist seg at LFC dro inn en hel masse sølvtøy i skapene. Selv har jeg hatt større glede av å følge laget på de siste 16 årene enn de første. Rett og slett fordi dengang da så ble selv ikke LFC forfordelt med kamper. Tippekampen på lørdag var NRK prisgitt det BBC valgte å sende fra England. Vet ikke om du husker dette, men sånn var det nå dengang. Sågar så var det jo slik at vi måtte enkelte ganger vente til mandags ettermiddag for å få vite resultatet av helgens runde. Jeg var ingen radiomann, og dårlig i enkelsk var jeg også. NRK var ikke sin opplysningsplikt verdig, de utelot alt for ofte engelske resultater i sportsrevyen som innholdt alt for mye kjedelig vintersport.

Nå er jeg en ærlig mann og dette har vi snakket om før Dalers. Jeg har hatt mine moments med engelske lag, og når jeg hadde gleden av å være på en WHL for å se Spurs-Leeds så hadde jeg nok hatt meg ett favorittlag om det ikke var for at mitt hjerte var farget rødt 24 år i forveien. Sånn er det bare, man bytter kjærring, men aldri favorittlag. :glimt
@liverglimt
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Tottenham

Post by Masinga »

liverglimt wrote:Jeg har hatt mine moments med engelske lag, og når jeg hadde gleden av å være på en WHL for å se Spurs-Leeds så hadde jeg nok hatt meg ett favorittlag om det ikke var for at mitt hjerte var farget rødt 24 år i forveien.
Hvem vant?

Jeg føler med Dalers. Jeg har, som Leeds-supporter, også opplevd å miste Keane. Han er ingen komplett spiller, men han spiller med hjerte utenpå drakta.

Nå overtar han drakta til Kewell i Liverpool. Så kan vi spekulere på om det blir samme nedturen.

For øvrig er det ikke alltid sølvtøyet i skapet som avgjør hvem man har som favorittklubb, men jeg ser helt klart at det betyr en del når man er guttunge.
Masinga
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Re: Tottenham

Post by liverglimt »

Det åpnet med at Gunnar Halle scoret, det målet så jeg ikke, da stod vi og leflet med billetter utenfor stadion. Jeg måtte sjekke nå hva resultatet ble, jeg mente å huske at spurs vant, men så feil kan man ta. Uansett Steffen Iversen kom inn for spurs og reduserte til 2-3. Sluttresultatet ble 3-3.

Jeg satt rett ved bortesupporterne, de imponerte meg ikke. Det som virkelig imponerte meg var gutta i dress og slips samt skjerf som hoppet opp og ned hver gang Spurs scoret som virkelig imponerte meg. :)
@liverglimt
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Tottenham

Post by dalers »

I know, liver....
Men jeg er nok bare en frustrert ung mann for øyeblikket... :?


Men jeg holder fast på min forundring:
dalers wrote:Det forundrer meg stadig vekk at spillere velger bort heltestatus for ønsket om å ha en pokal i skapet. Ved karriereslutt tror jeg mange hadde ønsket at de valgte anderledes alle de som hoppet fra storklubb til storklubb i jakten på personlige triumfer...
De kunne blitt evige legender som supporterne synger om 30 år etterpå....
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
mka07
Posts: 18
Joined: Sun Apr 27, 2008 10:49 am

Re: Tottenham

Post by mka07 »

Nu imponerer nu Bent i pre season! Spennende å være spurs suppoerter om dagan.. Tenker på ligagull jeg ;)

Artig å se Bentley kysse spurs logoen når han scora! :D
Post Reply