Chelsea FC

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

mester wrote:Gudjohnsen er ikke SÅ bra, og dere får Shev og Ballack..da er det ikke så mye plass til Gudjohnsen ...gled dere heller over at han gjort en solid jobb for klubben og faktisk vært svært lojal utifra hva jeg kan se...lite syting og knallhard jobbing for Chelsea spesiellt før de ble kjøpeklubb ;)
Eidur har vært svært lojal, det skal han ha! Og han er mye bedre enn hva folk tror. At det ikke er plass til Eidur i Chelsea, er en annen sak.

Jeg spår (med fare for å virke sytete) at han blir en sukssess i Barcelona.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

http://www.dagbladet.no/sport/2006/06/27/470003.html

Kommer vell egentli ikkje som nå sjokk.
You'll Never Walk Alone
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

At Juventus-spillere forlater "den game Dame" i situasjonen klubben er i er ikke noe sjokk, nei.
At Chelsea forsøker å hente en av verdens beste stoppere, er heller ikke noe sjokk.
At det er Liverpoolsupportere som holder denne tråden i gang, er derimot et lite sjokk :wink:


Om Cannavaro kommer, betyr det nok at Gallas forsvinner.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

eidurgud wrote:At Juventus-spillere forlater "den game Dame" i situasjonen klubben er i er ikke noe sjokk, nei.
At Chelsea forsøker å hente en av verdens beste stoppere, er heller ikke noe sjokk.
At det er Liverpoolsupportere som holder denne tråden i gang, er derimot et lite sjokk :wink:


Om Cannavaro kommer, betyr det nok at Gallas forsvinner.
fant ut at e mått ha nåkka å gjør i dag... :wink:
You'll Never Walk Alone
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

SH wrote:Det begynner å bli for mye nå.
Allerede?

Og eidurgud, snakk om å forsvare Jose med nebb og klør...!
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Er det å vise til fakta å syte? Eller det å gjette? Hmm.... da er det isåfall MANGE her som syter daglig
Med nebb og klør? Har jeg forsvart José så innmari da? Jeg stilte jo kun et par spørsmål, som forøvrig ingen har svart på, og da forsvarer jeg Mourinho? Jeg trenger ikke å forsvare han nå, for han trenger ikke forsvares. Han tippet hvordan terminlista kom til å se ut, tok riktignok litt feil men...
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Det José gjør er å gå ut å syte for å få viljen sin... stor manager my ass.

Og jeg vil vel heller ikke kalle det fakta når han sier at sånn og sånn kommer det til å bli. Sytpeis. Han kunne i det minste venta til terminlista var offentliggjort! :)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

K1M wrote:Sytpeis.
Ikke helt ulik Wenger, altså..? :wink:
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Noen eksempler?
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

K1M wrote:Noen eksempler?
Wenger som sytpeis? Omtrent hver gang han åpner kjeften, som f.eks. på pressekonferansen etter CL-finalen.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Haha, jeg visste at det var etter CL-finalen du ville dra opp som eksempel... Det er stort sett det eneste eksemplet folk klarer å komme med :mrgreen:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

K1M wrote:Haha, jeg visste at det var etter CL-finalen du ville dra opp som eksempel... Det er stort sett det eneste eksemplet folk klarer å komme med :mrgreen:
Virkelig? Da følger du dårlig med. Vi trenger jo ikke gå lenger tilbake enn til ligakampen mot Spurs i vår før vi finner neste tirade av sutring fra Mr. Whinger.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Da var det vel virkelig Spurs som klaga?

Dessuten, jeg leser alle pre-match brevene til Wenger som jeg får tilsendt på mail. Kan hende jeg er litt hjernevaska av dem? For der er det ALDRI klaging :)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

K1M wrote:Det José gjør er å gå ut å syte for å få viljen sin... stor manager my ass.

Og jeg vil vel heller ikke kalle det fakta når han sier at sånn og sånn kommer det til å bli. Sytpeis. Han kunne i det minste venta til terminlista var offentliggjort! :)
Så fra å si at jeg forsvarer han med nebb og klør, så går du til angrep på en av de beste managerene for tiden? Jeg føler meg beæret :wink:
dagbladet wrote:- I England sier dere vel «jeg har sett i krystallkula mi». Og dette var det jeg så, sier Mourinho
dagbladet wrote:elendigheta han mener
dagbladet wrote:Han gjetter også

og
Sist sesong var utrolig. Etter Champions League-kamper, spilte Chelsea nærmest alltid borte - spesielt etter kampene i gruppespillet.
Han gjetter! Han syter ikke, man kan ikke syte over noe som ikke har skjedd. Man kan derimot frykte at noe skal skje, og vise til ting som har skjedd. Han sa at Chelsea kom til å få bortekamp først, og siden han gjorde det, hadde ikke FA noe annet valg enn å gi Chelsea hjemmekamp først. De hadde ikke kunnet forsvare det om det ble bortekamp først. Da er det mye enklere å gi Chelsea hjemmekamp - og for så å gi Mourinho refs fordi han "anklaget" FA for å være partiske.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

K1M wrote:Da var det vel virkelig Spurs som klaga?
Det gjorde de sikkert, men selvsagt var Wenger ute med furtinga si også der: "He (Jol) said he didn't see it, I don't believe he didn't see it. You cannot steal the game like that and then pretend you
have not seen it. People who say they didn't see it are liars."

Å kalle sin managerkollega for en løgner hører du ikke så ofte. Særlig artig var det at det kom fra Mr. "I didn't zeee the inzzzident" himself.... :)
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Men denne "I didn't zeee the inzzzident" fra Jol var eksepsjonelt dårlig... hvem kan unngå å se noe sånt?
Og det er vel klart en manager reagerer når det andre laget scorer når spilleren din ligger nede med skade! Noe annet ville vært en skandale!
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

K1M wrote:Men denne "I didn't zeee the inzzzident" fra Jol var eksepsjonelt dårlig... hvem kan unngå å se noe sånt?
Wenger har jo i årevis vært ekspert på å ikke se situasjonene når hans grisespillere har blitt utvist. Hvorfor skal ikke Jol kunne ha de samme problemene med synet som Wenger har hatt i årevis? Det var genialt og rett og slett stor humor fra Jol når han brukte akkurat den der. Og sure Wenger bet på.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Nå har ikke jeg hatt den muligheten til å se alle kamper og situasjoner som du beskriver. Så kan verken forsvare det eller bekrefte det :)
Det er først de siste 2-3 årene jeg virkelig har hatt en liiiten mulighet til å få sett litt. Takk gud for CL på TV3 :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

K1M wrote:Nå har ikke jeg hatt den muligheten til å se alle kamper og situasjoner som du beskriver. Så kan verken forsvare det eller bekrefte det :)
Bare stol på meg du... :mrgreen:

MEN, nå skal russerne få overta denne tråden igjen. Værsågod.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

:mrgreen:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Glen Johnson leies ut til Pompey's:

http://www.footballtransfers.net/article.php?artid=9465
http://www.chelseafc.com/article.asp?hl ... atest+news

Og Joe Tillen forlater til fordel for MK Dons:

http://www.chelseafc.com/article.asp?hl ... atest+news

enda en junior, denne gang Danny Hollands. Til Bournemouth:

http://www.chelseafc.com/article.asp?hl ... atest+news
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

You'll Never Walk Alone
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

You'll Never Walk Alone
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Dobbelpost, talfh..

Det denne mannen skriver i sin blogg er jo bare tull! Hva skal vi med Thuram? Han er langt over sin beste alder, men jeg håper, helt ærlig, at Svegaarden har rett i det andre han skriver :?

Man skjønner jo at han har jobbet i VG i 15 år... :roll:
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

En som svaret på denne blogposten:

#45 Kommentar fra Tomas Isaksen:
Jeg er en svoren Liverpoolsupporter men er uenig. JA, Chelsea spanderer penger, men de er ikke de eneste. Jeg synes heller dette har blitt misbrukt av konkurrerende klubber - og da spesielt av Alex Ferguson, som har hatt et akutt behov for à kamuflere sine mange trasferfiaskoer i den senere tid - til à bortforklare det faktum at Chelsea er Premier leagues beste lag.

United har de siste sesongene selv handlet som gale. De betalte 20 millioner pund for Van Nistelroy, litt mindre for Ronaldo og 30 millioner pund for Rooney, Ferdinand og Veron. Har vi alle glemt det? Jeg skulle gjerne sett at LFC kunne handle inn Henry eller Adriano, men det kan vi ikke og da velger jeg à akseptere det heller enn à kontinuerlig gneldre om pengebruken til Abramovich eller for den saks skyld Rosenborg.

Chelsea er englands beste lag og det er jeg glad for. Mourinho er en fantastisk manager og de har ogsà gjort noen geniale kupp uten à sprenge banken, f.ex Cech og Makalele. Morunho og Chelsea slaktes ofte i avisene, men jeg synes derimot det er bàde friskt og sunt at noen vàger stà opp mot FA, FIFA og UEFA og si sine meninger. De har ofte rett, og den form for opposisjon mot nevnte organisasjoners tidvise korrupsjon og kameraderi Chelsea og Mourinho representerer, er definitivt positivt for fotballen. Eksempelvis Mourinhos kommentarer om kampoppsettet i England som alltid favorisere Arsenal. Vi vet alle her hjemme hvordan Rosenborg de siste 16 àr har hatt hjemmekamp fòrste og siste serierunde pluss 16.mai. Dommerne fàr ogsà jevnlig sin analyse servert. Mens andre er engstelige for utestengelser tar Mourinho reprimander med stor ro. "De fleste tribuner idag har veldig gode stoler" sier han.

Jeg elsker engelsk fotball og nyter det faktum at vi har et engelsk lag som i Champions League kan hamle opp med arrogante selvgode skryteklubber som Barcelona, Juventus og Bayern Munchen de gangene spillerstallen til Liverpool ikke strekker til.

Misunnelse kler ikke en ekte fotballsupporter.
---

Det mest fornuftige jeg har lest fra en Liverpool-supporter.
Post Reply