Arsenal FC

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

The Guligan wrote:Gallas oppfører seg helt horribelt, og jeg ville helst sett at noen andre tok over kapteinsansvaret. Taylor går ikke inn på banen for å kveste Eduardo, men at Brimingham har bestemt seg for å gå tøft ut for å skremme Arsenal, tror jeg var en del av taktikken.
Det er nok en grei oppsummering av det hele, ja.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Hågen wrote:Inntill videre er det urimelig å hevde at han gikk på banen for å kveste Eduardo, slik Wenger uttaler.
HVA? Så Wenger episoden? I så fall et utrolig selektivt syn på den fyren...
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

The Guligan wrote:Når leggbenet stikker ut av foten, så er det ikke en helt vanlig skade, så jeg vil desverre tro det er ganske alvorlig.
Kan fort være veldig alvorlig, men både Djibril Cisse og Henke Larsson er blant flere spillere som har kommet seg fint etter slike stygge brudd, der beinspliten har stukket ut. Forhåpentligvis ser vi Eduardo tilbake på banen et lite stykke ut i neste sesong.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Det er såklart tøft å måtte gå av banen med uavgjort mot et forbanna drittlag som Birmingham. Dere får beklage denne hodeløse anklagelsen, men det er sånn man føler det etter en slik kamp.

Først og fremst taklingen på Eduardo. At noe sånt skal finne sted på en fotballbane, er i det hele og det store hinsides meg å forstå. Jeg har sett reprisen et par ganger nå, og Taylor hadde ikke bare sine øyne på ballen. Jeg håper inderlig det blir klarhet i dette, slik at alle får/har fått som fortjent. Vanvittig surt for Eduardo og ikke minst Arsenal, som allerede har Van Persie ute med skade.

Og på toppen av kransekaka, kommer såklart en utlikning i det 94' minutt, på en straffe som var høyst diskutabel! Jeg har sjeldent vært så skuffa og/eller forbanna som jeg var etter denne kampen. Og jeg har sjeldent hatet et lag som jeg hater Birmingham nå.

Jeg skal være enig i at Gallas kunne holdt hodet kaldt, men jeg må bare si jeg føler med han. Vi skulle vært 3 poeng rikere i dag.


EDIT: bare legger til et bilde av hendelsen, for å illustrere vinkelen på taklingen.

Image
Andres meninger støter meg.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

TIL-NordNorgesStolthet wrote:
Vassvik wrote:Etter tap for Runnerup United står vi nå foran et relativt tøft oppgjør på onsdag mot AC Milan hjemme på Emirates.


LOL, dette var så herlig kunnskapsløst at jeg bare MÅ svare :-)

Sir Alex Ferguson og Wenger har kjempet "side om side" om ligagullet 7 ganger såvidt jeg kommer på i farta, Wenger har endt opp som runners Up 5 av de gangene :-)

Kan forøvrig påpeke at både Sir Alex og Wenger har tatt sine klubber til 3 e-cupfinaler.
- Sir Alex har 3 seiere og Wenger har 3 tap :-)
:mrgreen:


Jeg vet ikke hva som er mest latterlig, du som ikke vet situasjonen på tabellen per dags dato, eller at du IKKE vet tabellen i tillegg til å kunne såpass med historie.
Men flott med litt nostalgi, for all del. Om det var i nærheten av å ligne på relevant for spøken min, er jo en helt annen sak.


Ser nå at det er frykt for at Eduardo ikke returnerer til fotballen overhodet. Og jeg må si jeg satt med klump i halsen da jeg leste det. Jeg unner ingen fotballspiller noe slikt.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=517996

Får vel bare håpe på det beste.
Andres meninger støter meg.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Man kan jo også få med:
- Denne mannen bør aldri spille fotball igjen. Hva gjør han på en fotballbane?, sa han.

Senere på kvelden gikk Wenger ut med en beklagelse, og begrunnet utbruddet med at det var mye følelser involvert i minuttene etter kampslutt.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Elsker glimt for evig wrote:Vassvik, liker ikke og si dette, men du er helt på jorde med de siste uttalelsene dine. "TIL-NordNorgesStolthet" har rett....

Kjære deg glimt. Hvordan kan dere lage denne stormen i vannglasset gang på gang på gang, så fort noen drar en spøk om laget deres?

Og NEI, han har for det første heller ikke rett. Dere ligger på 2. og Arsenal på 1. derav spøken "Runnerup United".

Det som virkelig er på jordet, er å blande inn historie i dette. :lol:


Edit: TIL: Jeg er veldig klar over hva "Runner up" betyr. Men når dere framstår som forumister uten verken humor eller sans for ironi, ser jeg jo nå at man faktisk ikke kan dra en spøk om laget deres. Så jeg får bare ydmykt beklage for at dere ikke kan plukke opp dette. Hadde jeg visst det, hadde jeg selvsagt satt en advarsel om at dere ikke ville forstå.
Andres meninger støter meg.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Yawn...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Jamen kjære deg! Forsto du ennå ikke at det var en SPØK?!? Og for ditt tilfelle må jeg vel forklare spøken: Runner up, altså vi hadde allerede sikret oss ligaen med 5 poengsluken vi hadde! Hvordan kan du ennå ikke ha skjønt det?!

Jeg gir opp. Ditt intellekt overgår oss alle. Jeg bøyer meg i støvet for dine nonchalante, trangsynte kunnskaper! Du har satt alt i perspektiv for meg. Jeg får bare takke!
Andres meninger støter meg.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Elsker glimt for evig wrote:Vet dere hva? Vanligvis ville jeg reagert med avsky, men når jeg så dette i dag så koste jeg meg faktisk!

2-2 idag. Heia arsenal!

:)
Og jeg diskuterer vanligvis ikke med folk som er såpass kalde/usympatiske heller. Tydeligvis mye å ta hensyn til. :)

Da sier jeg meg ferdig med diskusjonen. Og må holde med Kenneth. "Yawn..". Når mennesker blir så trangsynte ser jeg bare ingen grunn til å fortsette en diskusjon. Men takk for praten, for all del. :wink:
Andres meninger støter meg.
Post Reply