Normann ferdig i TIL

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Normann ferdig i TIL

Post by Los-Loco »

http://www.dagbladet.no/sport/2006/01/24/455686.html

Trasig at gode fotballspillere skal ødelegge så sinnssykt for seg selv!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Den fyren har bæsja på leggen x antall ganger. Det er ingen håp...

Hvem i ALLE dager vil ansette den karen etter alt dette? Må isåfall være en bedrift innenfor familien... :?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

snakk om kødd...
You'll Never Walk Alone
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

talfh wrote:snakk om kødd...
Skjønner Normann godt, jeg. Jeg hadde heller ikke tatt telefonen om noen fra TIL hadde ringt etter meg... 8)
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Ser for meg at Normann og Voskoboinikov kunne vært et radarpar. Da trenger vi bare en Alex Nyarko, så har snøballen for alvor begynt å rulle :lol:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Dette er nok et skudd for baugen i TIL-skuta. Per dags dato har de -slik jeg ser det -ikke noen som kan erstatte ham på venstrekanten. Iallefall ingen som er gode nok.

TIL-supporterne harselerer over at Glimt sliter, men jeg ser faktisk flere og flere tegn på at idrettslaget det oppi nord sliter mer og mer de også.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10786
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2300 times
Been thanked: 383 times

Post by liverglimt »

Kesseboy wrote:Ser for meg at Normann og Voskoboinikov kunne vært et radarpar. Da trenger vi bare en Alex Nyarko, så har snøballen for alvor begynt å rulle :lol:
Nå snakker vi...

Dette kunne blitt en skikkelig killer trio både på og utenfor banen. :shock:
@liverglimt
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

At det er mulig å kødde sin egen karriære så sinnsykt!!

Hadde han vært like god med hode som bena hadde han nådd langt!!
User avatar
gutanrule
Posts: 164
Joined: Fri Mar 26, 2004 9:52 pm
Location: Felt D - Alfheim

Post by gutanrule »

yellow wrote:Dette er nok et skudd for baugen i TIL-skuta. Per dags dato har de -slik jeg ser det -ikke noen som kan erstatte ham på venstrekanten. Iallefall ingen som er gode nok.

TIL-supporterne harselerer over at Glimt sliter, men jeg ser faktisk flere og flere tegn på at idrettslaget det oppi nord sliter mer og mer de også.
Hvilke tegn ser du ?
Som ei rosa i fra is - Nordens Paris
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Post by Frodo Baggins »

Runar kune vært en glimrende fotballspiller hvis han kunne holdt seg på matta og oppført seg som folk flest. Men den gang ei, vet ikke om jeg skal synes synd på han eller hva jeg skal gjøre...
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Hvorfor kommer det aldri toppspillere fra Harstad? Det er ikke talentet som mangler, men holdningene. Mikke Myrland, Arne Nordang, Olav Råstad, Runar Normann etc. Store talenter, men mer interessert i å leve livet på byen enn å satse seriøst på fotball. Greit nok i og for seg - men det er påfallende at det gjelder så mange, og har åpenbart noe med fotballkulturen (eller mangelen på fotballkultur) i Harstad å gjøre.
DIXI
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Trur faktisk det har mer med festkulturen i harstad å gjøre....... uten å være for bastant på det..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Uten å være for dømmende så har du nok et poeng her desverre
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

gutanrule wrote:
yellow wrote:Dette er nok et skudd for baugen i TIL-skuta. Per dags dato har de -slik jeg ser det -ikke noen som kan erstatte ham på venstrekanten. Iallefall ingen som er gode nok.

TIL-supporterne harselerer over at Glimt sliter, men jeg ser faktisk flere og flere tegn på at idrettslaget det oppi nord sliter mer og mer de også.
Hvilke tegn ser du ?
Oiii! Her var det visst et spørsmål til meg. :D
Jo.... når man ser i kaffegruten ser man tydelige tegn på at "Gutan" sliter. Det samme ser man i stjernetegnene. "Gutan" sliter. Ser man i svømmeblæra på skreien, ser man akkurat det samme. Huff og huff. Dette blir en forferdelig sesong for alle som liker Tromsø IL.


Nei NÅ.........................................................skal jeg være litt seriøs, eller like seriøs som enkelte utsagn på et visst forum oppi smutthullet.

Normark er ingen spillermagnet. Klubben klarer ikke å erstatte spillerne av samme kvalitet som dem man har mistet.
Det er vel ikke bare i Glimt det er tynt i rekkene. Synes det begynner å tynnes i rekkene i TIL også;
Inn:
Tore Reginiussen (forsvar, Alta)
Jonas Johansen (midtbane, tilbake fra utlån til Alta)
Kenny Stamatopoulos (keeper, Enköping, Sverige)
Ut:
Bjørn Johansen (midtbane, legger opp)
Arne Vidar Moen (forsvar, legger opp)
Eirik Bertheussen (forsvar, Lillestrøm (var lånt ut til Pors)
Lars Hirschfeld (keeper, Rosenborg)
Karim Essediri (angrep, Rosenborg)
Kenneth Udjus (keeper, Tønsberg, lån gjort permanent)
Ole Talberg (midtbane, Tromsdalen)
Runar Normann (tar ikke telefonen) :lol:

Petri Oravainen er jo aktuell for klubben. Vet ikke, men jeg tror ikke det er noe gullfunn.

Så må det jo føyes til at Cristian Steen er nær å signere en 3 års-kontrakt med TIL. Signerer vel i morgen? Tror nok det er en bra tilvekst.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Jeg vil vel ikke akkurat kalle det en svakhet at en spiller med dårlige holdninger forsvinner. Det er ikke utenkelig at en middels spiller med gode holdninger vil kunne bidra med mer enn en god spiller med dårlige holdninger.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
tobben
Posts: 187
Joined: Fri May 20, 2005 4:13 pm

Post by tobben »

Til Yellow

TIL har mistet 4 spillere av klasse.
Hirchfeltd og Essediri er gått til Rosenborg, mens Bjørn Johansen og Arne Vidar Moen har lagt opp.
De andre du nevner er kan ikke kalles for tap for klubben, da de ikke bidro nevneverdig i fjor. Udjus og Bertheussen var leid ut hele fjorårs-sesongen. Talberg var fast på TILs b-lag. Den eneste som fikk litt spilletid var Runar Nordmann.

Inn er kommet:
Tore Reginiussen
Kenny Stamatopoulos
Christian Steen

Pr.dags dato er jeg enig i at laget er en del svekket siden i fjor, selv om jeg mener forsvaret ser bedre ut enn i fjor.

Fortsatt jobber TIL med å hente en ny kantspiller og spiss til klubben.
For øyeblikket har TIL en Finske 23-årig kantspiller på prøve. Han har de siste åra spillt for Hjk. Så er det såpeoperaen med Rushfeldt da?
Her har vel TIL et lite håp om å få Rush spilleklar til seriestart. Går dette i vasken henter nok klubben en annen spiss.

Så med en ny bra kantspiller og spiss, mener jeg TIL har et lag i år som er vel så bra som i fjor.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Og jeg tillater meg en liten spådom!!

TIL rykker rett ned i 2006!!

Samtidig Feirer vi opprykket :twisted:
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10786
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2300 times
Been thanked: 383 times

Post by liverglimt »

Nokia wrote:Og jeg tillater meg en liten spådom!!

TIL rykker rett ned i 2006!!

Samtidig Feirer vi opprykket :twisted:

ENIG :lol:
@liverglimt
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

tobben wrote:Til Yellow

TIL har mistet 4 spillere av klasse.
Hirchfeltd og Essediri er gått til Rosenborg, mens Bjørn Johansen og Arne Vidar Moen har lagt opp.
De andre du nevner er kan ikke kalles for tap for klubben, da de ikke bidro nevneverdig i fjor. Udjus og Bertheussen var leid ut hele fjorårs-sesongen. Talberg var fast på TILs b-lag. Den eneste som fikk litt spilletid var Runar Nordmann.

Inn er kommet:
Tore Reginiussen
Kenny Stamatopoulos
Christian Steen

Pr.dags dato er jeg enig i at laget er en del svekket siden i fjor, selv om jeg mener forsvaret ser bedre ut enn i fjor.

Fortsatt jobber TIL med å hente en ny kantspiller og spiss til klubben.
For øyeblikket har TIL en Finske 23-årig kantspiller på prøve. Han har de siste åra spillt for Hjk. Så er det såpeoperaen med Rushfeldt da?
Her har vel TIL et lite håp om å få Rush spilleklar til seriestart. Går dette i vasken henter nok klubben en annen spiss.

Så med en ny bra kantspiller og spiss, mener jeg TIL har et lag i år som er vel så bra som i fjor.
Når det gjelder den "Finske 23-åringen", så får jeg gjenta det jeg skrev for litt siden;
yellow wrote:Petri Oravainen er jo aktuell for klubben. Vet ikke, men jeg tror ikke det er noe gullfunn.
Kan tilføye at jeg er meget skeptisk til at dere klarer å få en kvalitetsspiller av denne karen. Han var jo en gang ansett som et talent. Men en skuffelse forrige sesong. Teknikk er vel ikke akkurat hans sterke side.
Ellers så er jeg nok enig i at flere av de spillerne jeg ramset opp under "UT" rubrikken ikke var et reelt tap for TIL.
Kenny Stamatopoulos får vi nå se på...
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Nå har det ryktes at Normann er ledig på markedet. Bare vent. Ikke lenge før det offentliggjøres at han har skrevet under for Godset! :)
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

yellow wrote:Nå har det ryktes at Normann er ledig på markedet. Bare vent. Ikke lenge før det offentliggjøres at han har skrevet under for Godset! :)
Hvorfor akkurat Godset??

Personlig så skjønner jeg ikke at han får kontrakter i det hele tatt. Men nå er jo fotballen rar!!
User avatar
gutanrule
Posts: 164
Joined: Fri Mar 26, 2004 9:52 pm
Location: Felt D - Alfheim

Post by gutanrule »

Nokia wrote:Og jeg tillater meg en liten spådom!!

TIL rykker rett ned i 2006!!

Samtidig Feirer vi opprykket :twisted:
La meg korrigere deg litt.
Mulig TIL rykker ned, selv om jeg ikke tror det.
Glimt tviler jeg på klarer å rykke opp. Mulig dere klarer 3 plassen og får kvalikk, men direkte opprykk blir det aldri.
Som ei rosa i fra is - Nordens Paris
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

gutanrule wrote:
Nokia wrote:Og jeg tillater meg en liten spådom!!

TIL rykker rett ned i 2006!!

Samtidig Feirer vi opprykket :twisted:
La meg korrigere deg litt.
Mulig TIL rykker ned, selv om jeg ikke tror det.
Glimt tviler jeg på klarer å rykke opp. Mulig dere klarer 3 plassen og får kvalikk, men direkte opprykk blir det aldri.
Det er så godt at du har tru på oss :lol:
User avatar
gutanrule
Posts: 164
Joined: Fri Mar 26, 2004 9:52 pm
Location: Felt D - Alfheim

Post by gutanrule »

Nokia wrote: Det er så godt at du har tru på oss :lol:
.... men den trua e veldig liten :)
Som ei rosa i fra is - Nordens Paris
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Kan ikke annet enn å takke. Jeg har 0 tro på TIL, du har iallefall ei Lita tru på oss :twisted:
Post Reply