Jonny Ditlefsen

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
tomzy
Posts: 146
Joined: Fri Apr 22, 2005 9:42 pm

Jonny Ditlefsen

Post by tomzy »

Hei
I dag klokken 15 stiller Jonny Ditlefsen opp til nettprat på Dagbladet.no. Jeg har lyst til å spørre han om han husker den kampen som gjorde at hele Bodø hatet han i mange år. Men jeg husker ikke selv hvilken kamp det var. Han gjorde ihvertfall endel grusomme feil og jeg mener kampen sto om opprykk, for det var mye på spill. Er det noen som kan hjelpe meg å friske opp hukommelsen. Mener han overså en klar hands, blåste av for tidlig og rett og slett skapte skandale.
Dette er vel 10-15 år siden eller noe sånt tipper jeg. Noen som husker hvem glimt møtte og hva som egentlig skjedde?
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Jonny Ditlefsen

Post by Taskeladdn »

Det var vel en cup kamp imot Hødd... Men han har hatt mange tragiske dager på jobb når Glimt var involvert...
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Jonny Ditlefsen

Post by Masinga »

tomzy wrote:Dette er vel 10-15 år siden eller noe sånt tipper jeg. Noen som husker hvem glimt møtte og hva som egentlig skjedde?
Ikke husker du når, ikke husker du motstanderen og ikke husker du hva som skjedde. Hvorfor plage Ditlefsen med slike spørsmål?
Masinga
User avatar
tomzy
Posts: 146
Joined: Fri Apr 22, 2005 9:42 pm

Re: Jonny Ditlefsen

Post by tomzy »

Har ikke tenkt til å "plage" han.
Tenkte å ta frem den kampen som eksempel og spørre om man som dommer preges av slike kamper og om han husker den kampen. Ikke værre enn det.
Jeg tror det er litt av konseptet når noen stiller opp i nettprat at man kan spørre om hva man vil.
Næmmen Gunn-Margit, hva er det du gjør!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Jonny Ditlefsen

Post by Los-Loco »

Taskeladdn wrote:Det var vel en cup kamp imot Hødd... Men han har hatt mange tragiske dager på jobb når Glimt var involvert...
Så langt jeg har registrert, har han bare levert tragiske kamper når Glimt har vært involvert!

Mistenker ham litt for å like Glimt ganske godt, og så overkompenserer han i dømmingen i frykt for å virke partisk. Hadde vært mer fair om han hadde sagt at han ikke ville dømme Glimt.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
tjongs
Posts: 2583
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 99 times
Been thanked: 184 times

Re: Jonny Ditlefsen

Post by tjongs »

Los-Loco wrote:Så langt jeg har registrert, har han bare levert tragiske kamper når Glimt har vært involvert!
Uten å være alt for slem med Ditlefsen, så er det nok ikke bare du som glimtfan som har det inntrykket. Han har vel i årevis fått særdeles dårlige kritikker.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Jonny Ditlefsen

Post by Los-Loco »

tjongs wrote:
Los-Loco wrote:Så langt jeg har registrert, har han bare levert tragiske kamper når Glimt har vært involvert!
Uten å være alt for slem med Ditlefsen, så er det nok ikke bare du som glimtfan som har det inntrykket. Han har vel i årevis fått særdeles dårlige kritikker.
Har ærlig talt ikke fulgt så nøye med hvordan han har gjort det i andre kamper, men jeg registrerer jo at han fortsatt får holde på med dømming på dette nivået, så da tar jeg det for gitt at han må ha et betydelig høyere prestasjonsnivå i kamper hvor han dømmer andre lag enn Glimt.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Re: Jonny Ditlefsen

Post by - COYS - »

Kan ikke tenke meg at det er han som dømmer Glimt - TIL. :tenk
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Jonny Ditlefsen

Post by Taskeladdn »

- COYS - wrote:Kan ikke tenke meg at det er han som dømmer Glimt - TIL. :tenk
Ikke jeg heller siden han er skadet...
tjongs
Posts: 2583
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 99 times
Been thanked: 184 times

Re: Jonny Ditlefsen

Post by tjongs »

Re Los-Loco

Han dømmer fortsatt ja, men har vel hatt noen år nede i divisjonene. Nå har han ikke utpekt seg så mye i det siste, så han har nok kommet seg. Men for noen år siden var det vel et mysterium for de fleste at han dømte toppfotball.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Re: Jonny Ditlefsen

Post by Christoph »

Jeg ser Frode Kvam er observatør på Glimt-TIL. Han må være noe av det verste som har gått i to dommersko på en norsk fotballbane. Jeg grøsser bare jeg ser navnet hans.

Noen som husker Glimt-Stabæk for en del år siden? 3-0 ble til 3-3. Så fant Kvam det for godt å annullere Glimts fortjente 4-3-mål på overtid. Ingen skjønte hvorfor. Jeg slo meg selv til blods på reklameskiltene i rent sinne.

Måtte han aldri befinne seg utpå banen mer.
ingen87
Posts: 7118
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 128 times
Been thanked: 197 times
Contact:

Re: Jonny Ditlefsen

Post by ingen87 »

Haha Frode Kvam ja, går enda lovord om den dommeren i vårt hjem! Begynner å le bare jeg tenker på den dommeren! Frode Kvam har nok gått seg inn i historiebøkerne som tidenes verste dommer?? Jeg mener å huske at han nektet å dømme på Aspmyra etter den kampen mot Stabæk??
Førr Evig!
EngSte-lig
Posts: 1110
Joined: Tue Mar 22, 2005 11:38 am

Re: Jonny Ditlefsen

Post by EngSte-lig »

ingen87 wrote:Haha Frode Kvam ja, går enda lovord om den dommeren i vårt hjem! Begynner å le bare jeg tenker på den dommeren! Frode Kvam har nok gått seg inn i historiebøkerne som tidenes verste dommer?? Jeg mener å huske at han nektet å dømme på Aspmyra etter den kampen mot Stabæk??
Huske det godt :(

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1053465
EngSte-lig
Medlem av supporterklubben 1974-2022
Familie med medlemmer i 4 generasjoner!
Post Reply