Høgmo trekker seg (kanskje)

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Darc0
Posts: 26
Joined: Sun Sep 05, 2004 5:17 pm
Location: Bodø

Post by Darc0 »

Nokia wrote:Kanskje vi hadde klart og få ham hit?? Ikke for det, Gåre er en bra trener men han vil alltid være best som spillerutvikler i mine øyne. Har i det siste tvilt litt på om han er motivert lengre. Mulig det er en feil antakelse, men sitter uansett igjen med den følelsen. :(
Jeg er litt enig i akkurat d at gåre virker umotivert men kan vere noe vi tuller med :roll: hehe :D å håpe på å fa høgmo hit...neppe tviler han vil d men! vi kan leve i drømmene <3 S'a'n'd'r'a
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Darc0 wrote:
Nokia wrote:Kanskje vi hadde klart og få ham hit?? Ikke for det, Gåre er en bra trener men han vil alltid være best som spillerutvikler i mine øyne. Har i det siste tvilt litt på om han er motivert lengre. Mulig det er en feil antakelse, men sitter uansett igjen med den følelsen. :(
Jeg er litt enig i akkurat d at gåre virker umotivert men kan vere noe vi tuller med :roll: hehe :D å håpe på å fa høgmo hit...neppe tviler han vil d men! vi kan leve i drømmene <3 S'a'n'd'r'a
Hva?! Liker du Idol-Sandra, darc0?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7355
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 472 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Fra Oslo wrote:Hva?! Liker du Idol-Sandra, darc0?
Hvem gjør ikke det??? :glis

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Los-Loco wrote:
Fra Oslo wrote:Hva?! Liker du Idol-Sandra, darc0?
Hvem gjør ikke det??? :glis

Los-Loco har talt!
Vet ikke helt jeg, hun er jo en helt ordinær søt jente. Litt blond kanskje :lol: Men, joda hun er sikkert en kul jente. Kan jo diskuteres om hun egentlig hadde stemme nok til å delta på Idol, men :)
Post Reply