Hvem vinner premier league

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Darc0
Posts: 26
Joined: Sun Sep 05, 2004 5:17 pm
Location: Bodø

Hvem vinner premier league

Post by Darc0 »

Jeg personlig har en knapp på arsenal igjen så trur jeg chealsea og man-utd kjemper om 2 plassen, manutd og chealsea tare igjen arsenal om 2-3 år om 3 år trur jeg man utd er vanvittig gode de har et ungt mannskap om trengs tid for å blomstre. Trur liverpool er for svake men de kan overaske. tror også vi får ett overaskelses lag i år som kanskje boro eller tottenham.
Mine topp 5:
1. arsenal
2. Man utd
3. Chealsea
4. Liverpool
5. Boro
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

1: Arsenal ("Desverre"!!!!!!)
2:MANCHESTER UNITED
3:Chelsea
4:Leverpool

osv........ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Sewerbird
Posts: 371
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:08 am
Location: Bodø

Post by Sewerbird »

Arsenal og Chelsea kniver om gullet :)
United får menge seg med Liverpool og andre middelmådigheter :glis
Paradigma
Posts: 592
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:01 pm
Location: Trondheim
Been thanked: 12 times

Post by Paradigma »

Har et skikkelig hatforhold til både United og Arsenal! Tror jeg er det motsatte av medgangsupporter, hater de så fryktelig. Kjenner jeg blir litt "pist" bare jeg ser Henry eller han der Ronaldo fjortisen.

Men likevell er det nok denne tabelltoppen vi ser ved sessong slutt:

Arsenal
Manchester U
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Paradigma wrote:Har et skikkelig hatforhold til både United og Arsenal! Tror jeg er det motsatte av medgangsupporter, hater de så fryktelig. Kjenner jeg blir litt "pist" bare jeg ser Henry eller han der Ronaldo fjortisen.

Men likevell er det nok denne tabelltoppen vi ser ved sessong slutt:

Arsenal
Manchester U
Hva er det du hater så mye?? Har vi banka laget ditt for mange ganger eller? eller er du sjalu på spillerne?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Nokia wrote:Hva er det du hater så mye?? Har vi banka laget ditt for mange ganger eller? eller er du sjalu på spillerne?
Er vel en naturlig reaksjon antar jeg. Noen blir supportere av lag i medgang, andre får antipatier mot de samme laga.

Er mye derfor RBK stiller med 16.000 supportere på nesten hver eneste hjemmekamp, og samtidig også er det eneste laget i Norge som har en egen organisert "Heia bortelaget"-supporterklubb.

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Nokia wrote:
Paradigma wrote:Har et skikkelig hatforhold til både United og Arsenal! Tror jeg er det motsatte av medgangsupporter, hater de så fryktelig. Kjenner jeg blir litt "pist" bare jeg ser Henry eller han der Ronaldo fjortisen.

Men likevell er det nok denne tabelltoppen vi ser ved sessong slutt:

Arsenal
Manchester U
Hva er det du hater så mye?? Har vi banka laget ditt for mange ganger eller? eller er du sjalu på spillerne?
Ofte er det andre ting enn sjalusi, mange tap mot dem osv som er grunnen.

Jeg for min del hater av alt i verden Arsen*l siden jeg holder med Spurs. Grunnen er noe som skjedde rundt 1 verdenskrig og alle som holder med Spurs kjenner den historien. Og når den historien har det utfallet det ble, ja da blir det ett hat man aldri setter en strek over. Hadde jeg gidde så hadde jeg skrevet hva det var, kanskje en annen gang eller om jeg finner en versjon på nett med klipp og lim funksjonen.

Fiender i Nord-London er det vel ikke noe tvil om!!
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Skjønner jo det da, bare litt morro og høre hva folk legger i enkelte uttalelser :glis
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Tja, alt er mulig etter den sinnsykt deilige seieren ( 2-0 ) Over Arsenal. Bare synd at Tullingene ikke klarte og styre seg etter kamp denne gangen heller. Og verst av de alle, Manager Arsene Wenger som garantert blir utestengt og bøtelagt hardt!!!
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Nokia wrote:Tja, alt er mulig etter den sinnsykt deilige seieren ( 2-0 ) Over Arsenal. Bare synd at Tullingene ikke klarte og styre seg etter kamp denne gangen heller. Og verst av de alle, Manager Arsene Wenger som garantert blir utestengt og bøtelagt hardt!!!
:glis :glis D va en bra seier. Æ håpa d e Manu så vinn serien men har en mistanke at d bli Arsenal, desverre.
Guest

Post by Guest »

L-I-V-E-R-P-DOUBLE O-L LIVERPOOL F C ! :rock

Liverpool moser arsenal,man u , chelsea og de andre :guns
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Post by Baltus »

Nokia wrote:Tja, alt er mulig etter den sinnsykt deilige seieren ( 2-0 ) Over Arsenal. Bare synd at Tullingene ikke klarte og styre seg etter kamp denne gangen heller. Og verst av de alle, Manager Arsene Wenger som garantert blir utestengt og bøtelagt hardt!!!
Verst av alle!!!! Van Nistelroy grisetakelt Cole med vilje, ( han innrømmet det i går) er jo på linje med Keanes takling av Håland for noen år siden.

Håper og tror at Ruud blir utestengt i MANGE kamper!!!
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Er ikke så mye å lure på det da...

LIVERPOOL vel :D
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Baltus wrote:Håper og tror at Ruud blir utestengt i MANGE kamper!!!

Ruud van Diver har fått tre kampers karantene etter slaktinga av Cole.
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Post by Baltus »

Det burde vært 100 spør du meg.

Ruud den stygge plantet jo også en albue i en Praha spiller i forrige uke..

Huff for en type!!!
_________________________

6 måneder med snø og is uten
Tippeligafotball er alt for lang tid...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Baltus wrote:Det burde vært 100 spør du meg.

Ruud den stygge plantet jo også en albue i en Praha spiller i forrige uke..

Huff for en type!!!
Misunnelse er en ganske negativ egenskap... Ruud er Englands beste spiss for øyeblikket. Og skal man se på hvem som er råest så havner han ganske langt ned på en tabell hvis man ikke er så Jævlig blåøyd da :twisted:
Post Reply