Klarer ikke helt å dy meg...

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Klarer ikke helt å dy meg...

Post by FSHelgeland »

Tippeliga 2015
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Klarer ikke helt å dy meg...

Post by Los-Loco »

He he he!

Han høres forresten ut som en særs sympatisk fyr denne Celius. Fort gjort å dra til med noen blærete kommentarer i en slik sak som det der, men han holder en veldig fin linje! Respekt!

Snodig forresten at den saken ikke ble slått opp i media da det skjedde. 11 mål er da tross alt godt stoff, skulle man tro.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Klarer ikke helt å dy meg...

Post by Larsen »

Elitedommer Jonny Ditlefsen sa det var helt greit, og at jeg ikke gjorde noe galt.
Nå så ikke jeg kampen og kan følgelig ikke uttale meg så mye, men at Ditlefsen sa det var greit gjorde meg straks skeptisk til at Celius er så uskyldig :lol:
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Klarer ikke helt å dy meg...

Post by FSHelgeland »

Var vel bare Pavel som ikke tålte møtet med skikkelig nordnorsk ungdom...
Tippeliga 2015
Heltenjohn
Posts: 742
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:00 pm

Re: Klarer ikke helt å dy meg...

Post by Heltenjohn »

øhh.. var det ikke slik at Pavel ikke gidda å sitte 3 timer på buss, dermed måtta han late som om det var en alvorlig skade slik at han kunne ta flyet??
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Klarer ikke helt å dy meg...

Post by FSHelgeland »

Ja noe sånt...
Tippeliga 2015
Mr.North
Posts: 417
Joined: Thu Apr 03, 2008 6:16 pm
Location: TROMSØ, selvfølgelig!

Re: Klarer ikke helt å dy meg...

Post by Mr.North »

Los-Loco wrote: Snodig forresten at den saken ikke ble slått opp i media da det skjedde. 11 mål er da tross alt godt stoff, skulle man tro.
Ja, synes du nå egentlig at det er så snodig? Nord-Norsk 3.divisjonsfotball...tror ikke riksmedia bryr seg en dritt omså han hadde scora 20 mål i kampen ;) De er jo knapt nok interessert i å skrive om TIL og Glimts kamper i Tippeligaen, og slår vel ellers stort sett bare opp "skandalesaker" utenom kampene 8)
Tromsø IL: Flaggskipet i Nord
Post Reply