Nektet å spille mot homofile

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
stormp
Posts: 451
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:00 pm
Location: Fauske

Nektet å spille mot homofile

Post by stormp »

Et muslims lag i Frankrike møtte ikke opp til kamp fordi motstanderlaget besto av homofile.
Zahir Belgarbi beklager på vegne av Creteil Bebel hvis noen føler seg støtt. Men som muslim er jeg i min fulle rett når jeg nekter å spille fotball mot homofile, fordi jeg ikke er enig i livsstilen deres, sier Belgarbi.
Dette åpner jo for uante muligheter. Vi kristne er jo også ganske gode på diskriminering og jeg ser ikke bort fra at Indre Trangsynvik IL kunne nekte å spille mot Glimt, som har en muslim på laget.

Det sies jo at fotball er - i alle fall på grensen til - en religion og da må vel Glimt kunne nekte å spille mot TIL av religiøse overbevisningsgrunner? Eller...

Verden slutter ikke å forundre meg med sin dumskap
"Problemet med sitater på internett er at det er umulig å fastslå om de er sanne eller ikke" George Washington
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Nektet å spille mot homofile

Post by Vegard »

- Men som muslim er jeg i min fulle rett når jeg nekter å spille fotball mot homofile, fordi jeg ikke er enig i livsstilen deres, sier Belgarbi.

Franskmenn er vanligvis tøffe og kompeomissløse mot middelaldersk galskap, får håpe de rydder opp i dette... :(
Post Reply