Leeds/Beckford

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Thomp
Quizmaster
Quizmaster
Posts: 258
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:16 pm
Location: Hagan Nittedal

Leeds/Beckford

Post by Thomp »

Nei, nei, nei Leeds har solgt Beckford til Everton :evil: Bates, frem med lommeboka, her må det kjøpes!!!! 8)
Søker svar på kvinnens gåte, i mellomtiden har jeg det j.....moro:)
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Leeds/Beckford

Post by Masinga »

Leeds får ikke en krone for Beckford! Han gjorde jobben denne sesongen og skjøt Leeds opp i CCC. Ellers har han vært ujevn i prestasjonene og mange lurer på om klarer seg på et høyere nivå. På sitt beste kan han gjøre livet surt for et hvert lag. Høydepunktet i så måte er hans mål på Old Trafford 3. januar i år.

For øvrig er Beckford ikke kjent for å være veldig dedikert som klubbspiller. Han har sagt lite fornuftig og er for det meste i lomma på agenten sin. Han er absolutt ikke uerstattelig. Utfordringen for Leeds nå er å finne en spiss som kan gli rett inn i rollen som goalgetter.

Foreløpig har Leeds bare gjort èn signering, unge Kasper Schmeichel i mål, sønn av legendariske Peter. Det kan bli spennende. En keeper blir ikke god før han er 25-26.

Glimrende at du er tilbake på forumet, Thomp! Får vi noen quizer fra deg snart?
Masinga
User avatar
Thomp
Quizmaster
Quizmaster
Posts: 258
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:16 pm
Location: Hagan Nittedal

Re: Leeds/Beckford

Post by Thomp »

Masinga wrote:Leeds får ikke en krone for Beckford! Han gjorde jobben denne sesongen og skjøt Leeds opp i CCC. Ellers har han vært ujevn i prestasjonene og mange lurer på om klarer seg på et høyere nivå. På sitt beste kan han gjøre livet surt for et hvert lag. Høydepunktet i så måte er hans mål på Old Trafford 3. januar i år.

For øvrig er Beckford ikke kjent for å være veldig dedikert som klubbspiller. Han har sagt lite fornuftig og er for det meste i lomma på agenten sin. Han er absolutt ikke uerstattelig. Utfordringen for Leeds nå er å finne en spiss som kan gli rett inn i rollen som goalgetter.

Foreløpig har Leeds bare gjort èn signering, unge Kasper Schmeichel i mål, sønn av legendariske Peter. Det kan bli spennende. En keeper blir ikke god før han er 25-26.

Glimrende at du er tilbake på forumet, Thomp! Får vi noen quizer fra deg snart?

Det er visst relativt mange spiller der borte som er blitt, og blir frigitt av klubbene sin, så her bør Leeds være på hugget.

Quiz? tja hvis det er noe interesse for det så...kanskje 8)
Søker svar på kvinnens gåte, i mellomtiden har jeg det j.....moro:)
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Leeds/Beckford

Post by Snorreth »

Jeg ler av tanken Beckford i PL. Steget fra League One til PL for denne type spiller er egentlig bare en håpløs tanke.

Håper jeg kan le av min egen kommentar ved juletider, men jeg tror ikke det.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Leeds/Beckford

Post by eidurgud »

Thomp wrote:Quiz? tja hvis det er noe interesse for det så...kanskje 8)


Det er bestandig interesse for quiz! :D
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Leeds/Beckford

Post by Masinga »

Skal vi si til fredag, Thomp?
Masinga
mangkhut
Posts: 52
Joined: Sun May 25, 2008 7:43 am
Location: Oslo

Re: Leeds/Beckford

Post by mangkhut »

Litt Leeds United nyheter. En solid forsterkining (forhåpentligvis) Paul Connolly fra Derby er signet for 3 år.

http://www.leedsunited.com/news/2010061 ... 85_2068179

Samt spissen Billy Paynter fra Swindon er også signet.

Leeds fansen i Norge har vel merket seg datoen 27. juli hvor Leeds kommer til Norge for å spille kamp mot Lyn på Bislett....... :D
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Leeds/Beckford

Post by Masinga »

mangkhut wrote:Leeds fansen i Norge har vel merket seg datoen 27. juli hvor Leeds kommer til Norge for å spille kamp mot Lyn på Bislett....... :D
Da er jeg dessverre i Italia... Kampen Lyn - Leeds overgår jo fullstendig treningskampen to dager senere på Ullevål!
Masinga
Post Reply