Hattrick

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10806
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Post by liverglimt »

|Parelius wrote:
bgmu wrote:neste lørdag er neste lørdag, og neste lørdag er i morgen :wink:
Helt enig!
FEIL! Hvis dere skal kunne kalle dere ekte bodøværinger så må dere skjønne forskjellen. På lørdag er i morgen, neste lørdag er det p.t. 8 dager til. Skjerpings! 8)
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Da er det landslagsvalg og jeg stiller opp til valg som ny landslagssjef for Norge. 8)

Håper alle her stemmer meg frem og opp! Heiheihei! :D
Kritisk
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Ja, dere stemmer med å¨går inn på "valg" under "norge". Skriv inn "Limafox" så har dere stemt på meg. ;)
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10806
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Post by liverglimt »

Jeg vant 4-3 i min re-debut i 6. div. Godt og viktig med en god start. Bare utrolig fortvilende med flere skader på sentrale spillere.
@liverglimt
Mariasha
Posts: 2714
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Post by Mariasha »

Jeg vant 9-0 mot et lag med relativt ny manager, fikk ikke med meg når det nye navnet dukket opp, men det kan umulig være lenge siden. Holdt på å rykke opp forrige sesong (tapte 3-2 mot de som endte på førsteplass i siste kamp, og endte på tredje), og er vel egentlig glad for det. Har ingen som helst sjanse til å overleve i 5. divisjon uansett. Får se hvordan det går i år, får vel prøve å være litt mer aktiv, kanskje.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Tapte 4-0 i debuten min i femtedivisjon. Har nok ingenting der å gjøre. Menmen...
Kritisk
Stormen
Posts: 235
Joined: Tue Apr 06, 2004 3:25 am
Location: Bergen

Post by Stormen »

Jeg tapte også 4-0 i debuten min i 5. div, men nå venter 2 lette kamper mot datastyrte lag faktisk så skal klare å klatre noen plasser nå :glis
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Vant omsider en kamp igjen og godt var det. Nå er jeg over streken og blir nok å holde meg der nå. Møter seriens dårligste lag neste kamp og godt er det, da kan jeg forhåpentligvis få noe flere tilskuere. Er jo skammelig med såvidt over 13K når kapasiteten er nesten 25K. Vinner vi neste borte nå, så håper jeg på full stadion og pluss på bok etter neste hjemmekamp...
Tippeliga 2015
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

3-2 vant jeg i dag! Og seks poeng på tre matcher er helt okei.
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10806
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Post by liverglimt »

helt grei kamp. Vant 9-0 mot svakeste laget i min sjettediv. Så nå har jeg 6 poeng etter tre runder. Jeg klarer meg fint.

Solgte forøvrig en spiller til over 3 mill i dag. Personlig rekord. Så nå har jeg 4,7 mill jeg ikke aner hvor jeg skal bruke dem!
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Doble dem og kjøp en brilijant inner er mitt råd ;)
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10806
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Post by liverglimt »

poteten wrote:Doble dem og kjøp en brilijant inner er mitt råd ;)
Siden du er min "guru" i HT så hører jeg på deg og gjør det. Alder jeg skal sikte meg inn på? Tilleggsskills? Eller bare Brilliant Ballfordeling?
@liverglimt
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10806
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Post by liverglimt »

Mistet 3 supportere. Har så langt vunnet og tapt annenhver. Siste er mot den suverene serielederen. Jeg forstår meg ikke på dette.
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

liverglimt wrote:
poteten wrote:Doble dem og kjøp en brilijant inner er mitt råd ;)
Siden du er min "guru" i HT så hører jeg på deg og gjør det. Alder jeg skal sikte meg inn på? Tilleggsskills? Eller bare Brilliant Ballfordeling?
Nå begynner du å få såpass med penger at du skal gå for en 24-26-åring med briljant playmaking og kanskje litt skill på passing?
Kritisk
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

poteten wrote:
liverglimt wrote: Siden du er min "guru" i HT så hører jeg på deg og gjør det. Alder jeg skal sikte meg inn på? Tilleggsskills? Eller bare Brilliant Ballfordeling?
Nå begynner du å få såpass med penger at du skal gå for en 24-26-åring med briljant playmaking og kanskje litt skill på passing?
Altså 10mill+?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Kanskje det, men det absolutt verdt det. :)
Kritisk
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Da kan jeg informere om at jeg legger ned mitt HT-lag. Dette skyldes til dels at jeg deltar i for mange spill og mest fordi jeg ikke synes HT er spesielt morsomt.

Jeg har solgt alt av spillere, noe som førte til at jeg har intet mindre enn 125 millioner på konto. Noe mer enn hva jeg hadde trodd verdien skulle være på laget :)

Jeg rakk å etablere meg trygt som det nest beste laget i VI.786 og hadde godt over 1500 supportere. Beste AH-rating jeg oppnådde var 156, det var ikke engang med det beste laget jeg kunne stille på den tiden. Egentlig ganske fornøyd med min korte karriere i HT.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Larsen wrote:Da kan jeg informere om at jeg legger ned mitt HT-lag. Dette skyldes til dels at jeg deltar i for mange spill og mest fordi jeg ikke synes HT er spesielt morsomt.

Jeg har solgt alt av spillere, noe som førte til at jeg har intet mindre enn 125 millioner på konto. Noe mer enn hva jeg hadde trodd verdien skulle være på laget :)

Jeg rakk å etablere meg trygt som det nest beste laget i VI.786 og hadde godt over 1500 supportere. Beste AH-rating jeg oppnådde var 156, det var ikke engang med det beste laget jeg kunne stille på den tiden. Egentlig ganske fornøyd med min korte karriere i HT.
:(
Tippeliga 2015
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Larsen wrote:Da kan jeg informere om at jeg legger ned mitt HT-lag. Dette skyldes til dels at jeg deltar i for mange spill og mest fordi jeg ikke synes HT er spesielt morsomt.

Jeg har solgt alt av spillere, noe som førte til at jeg har intet mindre enn 125 millioner på konto. Noe mer enn hva jeg hadde trodd verdien skulle være på laget :)

Jeg rakk å etablere meg trygt som det nest beste laget i VI.786 og hadde godt over 1500 supportere. Beste AH-rating jeg oppnådde var 156, det var ikke engang med det beste laget jeg kunne stille på den tiden. Egentlig ganske fornøyd med min korte karriere i HT.
:lol: 156... Og så gir du deg.. Hoho.
Kritisk
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Synd du gir deg nå, i disse nye tider. Prisene er i god stigning, mer penger kommer inn, og den nye kampmotoren er mye emr taktisk anlagt enn før. I tillegg er bugsen med ungdomslag fikset, slik at det nå kan trekkes mye bra fra ungdomsnivå, i tillegg går det raskere å trene fra de lavere nivåene enn før.

Uansett hyggelig at du deltok i GF-cupen. :)
Kritisk
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

poteten wrote:Synd du gir deg nå, i disse nye tider. Prisene er i god stigning, mer penger kommer inn, og den nye kampmotoren er mye emr taktisk anlagt enn før. I tillegg er bugsen med ungdomslag fikset, slik at det nå kan trekkes mye bra fra ungdomsnivå, i tillegg går det raskere å trene fra de lavere nivåene enn før.

Uansett hyggelig at du deltok i GF-cupen. :)
Har jo fått bare rask fra ungdomslaget hittil, men trakk en i går som faktisk hadde hele 580 Tsi. Han var også rask og hadde jo litt talent i kroppen

Kondisjon: middelmådig Målvakt: katastrofal
Ballfordeling: middelmådig Pasninger: akseptabel
Ving: elendig Forsvar: svak
Målskåring: dårlig Dødballer: middelmådig

Ikke verdens beste spiller kanskje, men det desidert beste jeg har trukket, og han er enda ikke fyllt 18. Foreløpig vurderes han til 2 stjerner i HO, men blir nok å beholde han en stund så får vi se hva det blir til etterhvert. Håper det blir en markant endring på talentene nå, synes jeg har kasta bort 200k i uka lenge nok nå uten å få noe igjen for det.
Tippeliga 2015
Post Reply