Hattrick

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

FC Redrum heter laget mitt.

Nja, trekninga har vært helt ok den. Har hatt hjemmekamp de tre siste rundene. Har satset litt på cupen denne sesongen siden jeg uansett ikke rykker opp. Litt flaks må man selvsagt ha ja 8) Slik som i går, da jeg kom tilbake fra 0-3, og vant 4-3.
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Christoph wrote:FC Redrum heter laget mitt.
Hoho, Redrum faktisk. Det er altså deg jeg har slengt "dritt" til da vi var i samme avdeling :lol:
Tjongsfjord IL her forøvrig. Men jeg har gått lei, og holder ikke på med hattrick lenger. Litt synd at jeg fikk norsk u20-spiller omtrent da jeg bestemte meg for å kutte ut, menmen...
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

tjongs wrote: Hoho, Redrum faktisk. Det er altså deg jeg har slengt "dritt" til da vi var i samme avdeling :lol:
Tjongsfjord IL her forøvrig. Men jeg har gått lei, og holder ikke på med hattrick lenger. Litt synd at jeg fikk norsk u20-spiller omtrent da jeg bestemte meg for å kutte ut, menmen...
Næmmen, der ser man hvor liten verden er. Ja, jeg har vært innom og sneket litt på deg, og har skjønt at du var rimelig lei. Jeg registrerte for øvrig at landslagsspilleren din forble i norske hender i det minste.


Du sneik deg opp en divisjon akkurat på riktig tidspunkt, nå har avdelingen nemlig blitt ENDA tøffere. :? Kunne du ikke gått lei forrige sesong heller? 8)
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

jonsnow wrote:Pekri satser du på opprykk i år? Ser at du har et ok lag og ville faktisk ha kjempet om en 3 4 plass i min liga i år V.171, men du må nok forsterke om du havner i en sterkere liga en min. Dette er den svakeste ligaen jeg har spilt i på mange sesonger fordi vi fikk opp 3 svake lag og et lag har skiftet til forsvarstrening og solgt litt for mye av sitt lag. Alle lag i min liga untatt meg BFK og Pensens Peep Show vill du ha en klar sjangse for å slå.
Jeg har seriøse planer om å rykke opp ja. Jeg kommer til å forsterke laget mitt noe ja, men har foreløpig ikke ressurser til å forsterke veldig mye. Har likevel forhåpninger om at det skal holde til å overleve og etablere seg i 5. div.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

jonsnow wrote:Bytt trener til minst passable (akseptabel), helst solid (god) coach med laveste mulig leadership (lederevne). Passable (akseptabel) koster under 800.000 mens solid (god) koster ca 2.69 mill. Les mer om trener på (5269223.2) og (5290131.9)
Ellers vil jeg for så vidt anbefale å tenke litt langsiktig i forhold til trenervalg. Kjøp gjerne inn en spiller med god lederevne og brukbar rutine (middelmådige er ikke så veldig dyre), som er så god at han går rett inn på laget ditt og forsterker det. Dersom han brukes fast på A-laget, vil han kanskje gå opp til god rutine i løpet av 3-4 sesonger. Da kan du gjøre ham om til en god trener for en relativt rimelig penge. Det er fornuftig å i alle fall ha ett framtidig treneremne i stallen. En slik spiller vil jo også være en naturlig kaptein på laget. Før man kjøper seg en ny trener bør man ta en kikk på hva som finnes i stallen av mulige treneremner. Der kan det virkelig være penger å spare!
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

:skål :skål :skål

Jeg feirer min første seier! Kesseboom Clockwreckers triumferte på Kesseknausen i en fortjent ettmålsseier. Eneste skår i gleden er at målskårer, kaptein, og bankers ving på laget ble skadet, og er ute i tre uker.

:klapp :hedre :klapp
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Gratulerer! :)
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Jabbe85
Posts: 203
Joined: Tue Apr 13, 2004 11:47 pm

Post by Jabbe85 »

Mitt HT lag er Jabbs United. Laget mitt kom til verden 3 mai i 2003 siden gang har laget rukket å vinne 5 div to ganger og rykke opp en gang til 4 div. I den 10 sesongen for Jabbs så ligger vi for øyblikket i 5 div og på 3 plass 3 poeng bak ledern. Vi vant lett i går med 4-1 borte mot et jumbo lag i serien.
DGH medlem nr 136

((-:Bodø/Glimt superlaget fra nord:-))
MAN UNITED FAN FOREVER!!
Jabbs United on Hattrick.org
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Pekri10 wrote:
dalers wrote:Jeg har også et hattricklag som jeg følger nøye:
FC Dazzling Dalers
Hehe, vi snakker her om et av de mer vanskjøttede lagene i hele seriesystemet i HT. Tror vel faktisk ikke ett eneste av de grunnleggende prinsippene for å bli god er blitt fulgt så langt. :wink:
Såså...
Penger: 16 671 317 Kroner (17 395 332) Kroner
Sponsorer: henrykte
Supporterklubben: 1172 medlemmer
Supportere: tilfredse
8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Tar det lang tid før man får tildelt lag?
Tippeliga 2015
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Tror det ikke skal ta mer enn maks et par uker. Gikk bare et par dager for meg når jeg meldte meg på.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

tomath wrote:Tror det ikke skal ta mer enn maks et par uker. Gikk bare et par dager for meg når jeg meldte meg på.
Skulle det ta et par uker så har jeg nok mistet interessen før jeg får begynt...
Tippeliga 2015
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Det tok ei langhelg før jeg fikk lag. Relax!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Post by Sebulba »

Mitt lag er Bertnes United og spiller i V.139.

Har holdt det gående siden høsten 04 og er rimelig hekta kan man si :?
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Tok vel sånn ca 12 timer før jeg hadde fått meg lag. Tar gjerne noen treningskamper nå. Laget er FSHelgeland Ungdomslag, og hjemmekampene spilles på Aspmyra Helgeland
Tippeliga 2015
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

og Dalers er utfordret... Tar han utfordringen mon tro..
Tippeliga 2015
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Da har jeg godtatt utfordringen fra Kessebom Clockwreckers. Dalers får vente litt.
Tippeliga 2015
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Aiai! Dette blir slakt :D
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Kesseboy wrote:Aiai! Dette blir slakt :D
Skulle ikke forundre meg, men jeg lover at mine gutter skal gi alt!!! :glis
Tippeliga 2015
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Det var vel ikke den veien jeg mente :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Dere må jo utfordre verdens dårligste lag DGH VEST BK ;P
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Mrbond
Posts: 441
Joined: Fri Aug 05, 2005 3:59 pm
Location: @ the Green Ass

Post by Mrbond »

mester wrote:Dere må jo utfordre verdens dårligste lag DGH VEST BK ;P
Du er utfordra!!! :mrgreen:
I medgang...OG motgang!
Vi ska vinn Adecco!! Vesst faen skal vi det!!
*MEMBER #47 OF DGH*
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Spilte min første seriekamp i dag, lå under 2 ganger men kom tilbake og vant 2-3. Avanserte med det til andre plass i avdelinga. 1 Poeng bak serieledern.
Tippeliga 2015
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

FSHelgeland wrote:Spilte min første seriekamp i dag, lå under 2 ganger men kom tilbake og vant 2-3. Avanserte med det til andre plass i avdelinga. 1 Poeng bak serieledern.
Hvordan vinner man 2-3? :wink:
Post Reply