Skaperen

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply

Følger du med på Skaperen?

Ja
2
8%
Nei
17
71%
Har sett litt
5
21%
 
Total votes: 24

MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Skaperen

Post by MhepA »

Vet ikke om det er flere som følger med, men noen må vel være enig med meg om at mannen med beltehjulene til bil gikk ut i dag er en tragedie for NORGE!!!!
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Jeg har bare fulgt sånn halvveis med så jeg vet ikke hva disse beltehjulene var, men hva var det han nest siste som røk ut hadde løyet om? Og hva var oppfinnelsen hans?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Re: Skaperen

Post by Los-Loco »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Vet ikke om det er flere som følger med, men noen må vel være enig med meg om at mannen med beltehjulene til bil gikk ut i dag er en tragedie for NORGE!!!!
Men hva er nå egentlig bruksområdet for slike? Enda mer motorisert ferdsel i utmark?

Er forøvrig mer overrasket over at Ole Dalen fremdeles henger med...
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Skaperen

Post by dalers »

Los-Loco wrote:Er forøvrig mer overrasket over at Ole Dalen fremdeles henger med...
Han imponerte ikke akkurat nei. Den modellen han viste dem utenfor er jo laaangt unna det de var forespeilet 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Ole Dalen? Han fra 50/50 og "småttogrått" (eller hva det nå heter)?
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

eidurgud wrote:Ole Dalen? Han fra 50/50 og "småttogrått" (eller hva det nå heter)?
Det er han ja.
Jeg er litt frustrert over at barnevogntingen er med enda.
Skjønner egentlig ikke vitsen? Det er så vanvittig unødvendig. Hvor ofte går du med en barnevogn på butikken?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Skjønner egentlig ikke vitsen? Det er så vanvittig unødvendig. Hvor ofte går du med en barnevogn på butikken?
Dersom du har mamma- eller pappa-permisjon: stadig vekk, skulle jeg tro :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

:lol:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:
eidurgud wrote:Ole Dalen? Han fra 50/50 og "småttogrått" (eller hva det nå heter)?
Det er han ja.
Jeg er litt frustrert over at barnevogntingen er med enda.
Skjønner egentlig ikke vitsen? Det er så vanvittig unødvendig. Hvor ofte går du med en barnevogn på butikken?
Oj oj oj, her er det visst noen som vil oppdage ett og annet etterhvert! :D

"Barnevogntingen" er faktisk en av de virkelig brilljante ideene som er med; latterlig enkel, billig å produsere, har et klart definert marked og fyller definitivt et behov!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Los-Loco wrote:"Barnevogntingen" er faktisk en av de virkelig brilljante ideene som er med; latterlig enkel, billig å produsere, har et klart definert marked og fyller definitivt et behov!
Noen som har lyst til å utdype? Har ikke sett programmet.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Kenneth wrote:
Los-Loco wrote:"Barnevogntingen" er faktisk en av de virkelig brilljante ideene som er med; latterlig enkel, billig å produsere, har et klart definert marked og fyller definitivt et behov!
Noen som har lyst til å utdype? Har ikke sett programmet.
Cathrine Wilhelmsen fra Oslo:
Handlekurvholder. Ideen går ut på en trekkspilløsning til å sette på barnevognen slik at handlekurven kan settes fast. Kurvholderen er utstyrt med stoppere slik at den ikke faller nedi vogna. Handlekurvholderen kan brukes som «tegnebrett» for barna når de blir større.
http://www.kjendis.no/2007/03/20/495628.html
Ækte nordnorsk stolthet!
Post Reply